Voor iemand met jouw kennis en intelligentie is het toch een koud kunstje om dat aan te tonen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef ems. het volgende:
Als je het filmpje had gekeken zie je dat bedrag niets te maken heeft met 'extra' geld wat vanuit Europa of whatever komt.
Daarnaast: Mogelijk liegt hij.
Daarnaast: Hoe accuraat is de vertaling.
Daarnaast: Steun sprokkelen voor zijn land in lijkt mij iets wat wenselijk gedrag is voor een leider van een land in oorlog.
Maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon direct geloven allemaal.
Klopt. Ik was intellectueel genoeg om daadwerkelijk het filmpje te kijken en te luisteren naar wat hij zei.quote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Voor iemand met jouw kennis en intelligentie is het toch een koud kunstje om dat aan te tonen?
En vervolgens kom je met: mogelijk liegt hij? en andere vraagstellingen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Ik was intellectueel genoeg om daadwerkelijk het filmpje te kijken en te luisteren naar wat hij zei.
Toevoeging: je weet niet of het AI is of een authentiek filmpje.quote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef ems. het volgende:
Als je het filmpje had gekeken zie je dat bedrag niets te maken heeft met 'extra' geld wat vanuit Europa of whatever komt.
Daarnaast: Mogelijk liegt hij.
Daarnaast: Hoe accuraat is de vertaling.
Daarnaast: Steun sprokkelen voor zijn land in lijkt mij iets wat wenselijk gedrag is voor een leider van een land in oorlog.
Maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon direct geloven allemaal.
De accurate stelling is dat hij geen westers geld inzet voor zijn vermeende "omkoping". Mits hij niet liegt en de vertaling ok is.quote:Op maandag 23 december 2024 23:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En vervolgens kom je met: mogelijk liegt hij? en andere vraagstellingen.
Kom dan met accurate stellingen.
-edit-quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:05 schreef ems. het volgende:
[..]
De accurate stelling is dat hij geen westers geld inzet voor zijn vermeende "omkoping". Mits hij niet liegt en de vertaling ok is.
Zo lastig is het niet jochie.
Dat wordt idd meer en meer duidelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus ongeacht of Rusland wint of verliest.
Wij verliezen en de USA wint.
Vooral de mensen die roepen dat Oekraine vecht om souverein te blijven snappen het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat wordt idd meer en meer duidelijk.
Enkel het volk roept nog steeds vrijheid en democratie voor oekraine. Alsof dat dat er uberhaupt ooit toe gedaan heeft.
Oekraine mag letterlijk bloeden en kapot gaan. De VS verdient netjes aan de vernietiging en blackrock aast op de heropbouw inkomsten. Was ntl niet de bedoeling dat Rusland grondgebied ging veroveren. En blijkbaar zou zelensky al een tijdje gronden aan het verkopen zijn.
Maar wat jij aankaart, dat blackrock meer in de EU zou opkopen, had ik nog niet bij stil gestaan...
Oekraine is echt bizar corrupt.quote:Op maandag 23 december 2024 18:38 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Je verwacht het niet![]()
Al dat extra geld voor Oekraine wordt goed besteed zo te zien.
Ben er regelmatig geweest en het is idd bizar corrupt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Oekraine is echt bizar corrupt.
Echt ook weer een aanwinst voor de EU dus, nog meer corrupte landen erbij. Leuk.
Voor de dag ermee, wat heb je uitgevroten daar? Hoeft niet in detail, maar schets ons een beetje de situatie over hoe erg of weinig erg dat is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben er regelmatig geweest en het is idd bizar corrupt.
Maar is dat slecht of goed?
Ik heb me daar best misdragen en heb daar voor moeten betalen.
Het geld kwam bij de mensen zelf terecht en niet bij een overheid.
Wat is goed?
Neuh, heeft geen toegevoegde waardequote:Op dinsdag 24 december 2024 21:30 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Voor de dag ermee, wat heb je uitgevroten daar? Hoeft niet in detail, maar schets ons een beetje de situatie over hoe erg of weinig erg dat is.
Jouw reactie over corruptie dan ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Neuh, heeft geen toegevoegde waarde
Best,quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:38 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Jouw reactie over corruptie dan ook niet.
Flikker ik jou weer in je mottenballenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Best,sorry trol, ga je kunstmest maar ergens anders halen
Zou best wel een kunnen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef PSVCL het volgende:
In de ¨achterbuurten¨ van NL worden meer schoten gelost dan tijdens de neppe Russisch-Oekraïense oorlog.
Poolshoogte daarentegen..quote:Op woensdag 25 december 2024 23:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zou best wel een kunnen.
Iets waar martinvrijland al mee kwam.
Je komt Oekraine ook niet zomaar in geloof ik. Dus lastig om zelf polshoogte te nemen.
Gewoon een ongelukje net zoals MH-17quote:Op donderdag 26 december 2024 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat denken jullie over het neergeschoten lijn toestel?
Ik denk ook niet dat MH-17 bewust is neergehaald. Dit toestel ook niet, trouwens.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gewoon een ongelukje net zoals MH-17
Beetje de juiste contacten aanwenden, er zijn Westerse journalisten aanwezig, en uiteraard wordt je doopceel gelicht voordat je Oekraine in mag. En niet of je braaf katholiek bent en over peters kunt beschikken. Dat principe.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zou best wel een kunnen.
Iets waar martinvrijland al mee kwam.
Je komt Oekraine ook niet zomaar in geloof ik. Dus lastig om zelf polshoogte te nemen.
Hoeveel bewijs heb jij dan dat wat in de achterbuurten plaatsvindt echt is? Anders lijkt de vergelijking mij oneerlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef PSVCL het volgende:
In de ¨achterbuurten¨ van NL worden meer schoten gelost dan tijdens de neppe Russisch-Oekraïense oorlog.
Het was allemaal gewoon een beetje te toevallig. Dat neerhalen van die MH. Maar saillant detail blijft dat Binnenlandse Zaken op de hoogte was dat andere landen het luchtruim aldaar meden, en daar in de wandelgangen vragen over gesteld zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MH-17 bewust is neergehaald. Dit toestel ook niet, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |