SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Hoe weet jij ditquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
Noa Lynn heeft trouwens nog een pener. Best of both worlds genot @:de_boswachter
Dat was de vorige keer echt afschuwelijk, eerst tegen Mansell en daarna tegen Benitoow.quote:
Nee,dus dat is een enorm dom idee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Het is wachten op de PDC transgender qualifier voor het WKquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee,dus dat is een enorm dom idee.
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is wachten op de PDC transgender qualifier voor het WK
Ervoor is gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.
Geen DRT modquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Poll nog steeds niet gerepareerd. Moderator @:coco verzaakt.
Ik denk toch dat ie niet zo ver gaat komenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat vertrouwen daar in Nielsje Zonneveld toch vandaan joh
Chauvinistisch gebral om het dagjesvolk aan zich te binden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat vertrouwen daar in Nielsje Zonneveld toch vandaan joh
Ik ben geen DRT mod.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Poll nog steeds niet gerepareerd. Moderator @:coco verzaakt.
Die til jij zonder handen naar huis?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |