Oh dat wist ik ook niet, echt niet verwacht ofzoquote:Op maandag 23 december 2024 08:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Prima dat je het doet maar het dan zo proberen goed te praten voor jezelf.Ik kwam er gisteren achter dat het de nieuwe vriendin van Dave Roelvink is, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Ik wist dat ook niet, flinke tegenvaller, had haar slimmer ingeschatquote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh dat wist ik ook niet, echt niet verwacht ofzo
Ik dacht dat het van het boksen kwam.quote:Op maandag 23 december 2024 23:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kan het zo niet vinden maar heeft Nouchka haar gezicht verbrand of is dit net als die PowNews Mark van een paar jaar terug die huidziekte?
Oh toch een studio finalequote:Op dinsdag 24 december 2024 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
Met de finale dus weinig deelnemers in de studio, veel konden niet
Match made in heavenquote:Op maandag 23 december 2024 08:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Prima dat je het doet maar het dan zo proberen goed te praten voor jezelf.Ik kwam er gisteren achter dat het de nieuwe vriendin van Dave Roelvink is, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Misschien hebben ze daarom de halve finale deels naar volgende week verplaatst? Als je niet zoveel kan bespreken in de studio, heb je veel tijd over..quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
Met de finale dus weinig deelnemers in de studio, veel konden niet
RTL heeft vanavond een nog groter kijkcijferkanonquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:48 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom is de finale niet gewoon vanavond. wat valt er anders te kijken
nouschka moet zich eerst nog eens zien te kwalificeren voor de finalequote:
Nu hebben ze minder tijd voor geouwehoer.quote:Op zondag 29 december 2024 20:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ben ik de enige die het dom vind dat er nog een halve finale spel gespeeld moet worden in de finale aflevering?
Haha ik dacht net precies hetzelfde toen ze in beeld kwamquote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan die kop oussima niet meer aan zien
Dat geouwehoer in de studio mogen ze afschaffen. Geldt ook voor WIDM.quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hebben ze minder tijd voor geouwehoer.
Geen 10 minimaal gelul kwijt aan deelnemer x hoe zijn of haar ervaring op het eiland was ook al viel die persoon in de tweede aflevering al af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hebben ze minder tijd voor geouwehoer.
Zei net precies hetzelfde tegen mijn vriendin. Ernst Paul Hasselbach die met een hakmes het water in kwam lopen en daarna weer op het strand ging liggen en een drankje dronkquote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis wel dat het stukje dat een deel van de balk werd weggekapt.
Dat vind ik onzinquote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marijn het lievelingetje van de productie.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zei net precies hetzelfde tegen mijn vriendin. Ernst Paul Hasselbach die met een hakmes het water in kwam lopen en daarna weer op het strand ging liggen en een drankje dronk
Twee keer gematst met die munt bij de afgelopen twee eilandraden nu mag ze in het midden staan.quote:
Wat maakt in het midden staan nu uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee keer gematst met die munt bij de afgelopen twee eilandraden nu mag ze in het midden staan.
We moeten maar zien wat de finale proef isquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Marijn is zo goed als kansloos tegen die 2 heren
Zoals verwacht.quote:Op zondag 29 december 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geef Marijn de beste kansen voor de balansproef.
Jep.quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zag snel dat ze veel beter in balans was
Ja, inderdaad. Echt he.quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben van de helft van alle deelnemers alweer vergeten wie ze zijn
Eerst 20 bier achterover geslagen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe spontaan zou dit gesprekje tussen deze drie ontstaan zijn met al die flashbacks.
Ik denk eerder dat de regie zegt ga nu maar even zo zitten en over jullie ervaringen praten, normaal zitten die flashbacks in de studio aflevering.quote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst 20 bier achterover geslagen.
Wij zitten hier ook allemaal iets anders erbij te doen op onze telefoonquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Verida het volgende:
het is echt helemaal niet spannend meer.
Ik moet gewoon moeite doen om mijn aandacht erbij te houden.
Zo heb ik 'm ook ingevuld.quote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef BE het volgende:
[..]
Ingevuld wat ik vrees.
Ik hoop nog steeds Kieran
Hij gaat de slimste mens winnenquote:
ligt er al uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij gaat de slimste mens winnen
Oh heb ik er een gemistquote:
Nee komt wel een eind iets met een pijl schieten ofzo.quote:
Daar kan de voorsprong zo voorbij gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee komt wel een eind iets met een pijl schieten ofzo.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Hopelijk vallen er geen balletjes in het water lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |