Dat geouwehoer in de studio mogen ze afschaffen. Geldt ook voor WIDM.quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hebben ze minder tijd voor geouwehoer.
Geen 10 minimaal gelul kwijt aan deelnemer x hoe zijn of haar ervaring op het eiland was ook al viel die persoon in de tweede aflevering al af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hebben ze minder tijd voor geouwehoer.
Zei net precies hetzelfde tegen mijn vriendin. Ernst Paul Hasselbach die met een hakmes het water in kwam lopen en daarna weer op het strand ging liggen en een drankje dronkquote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis wel dat het stukje dat een deel van de balk werd weggekapt.
Dat vind ik onzinquote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marijn het lievelingetje van de productie.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zei net precies hetzelfde tegen mijn vriendin. Ernst Paul Hasselbach die met een hakmes het water in kwam lopen en daarna weer op het strand ging liggen en een drankje dronk
Twee keer gematst met die munt bij de afgelopen twee eilandraden nu mag ze in het midden staan.quote:
Wat maakt in het midden staan nu uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee keer gematst met die munt bij de afgelopen twee eilandraden nu mag ze in het midden staan.
We moeten maar zien wat de finale proef isquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Marijn is zo goed als kansloos tegen die 2 heren
Zoals verwacht.quote:Op zondag 29 december 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geef Marijn de beste kansen voor de balansproef.
Jep.quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zag snel dat ze veel beter in balans was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |