Ja, inderdaad. Echt he.quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben van de helft van alle deelnemers alweer vergeten wie ze zijn
Eerst 20 bier achterover geslagen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe spontaan zou dit gesprekje tussen deze drie ontstaan zijn met al die flashbacks.
Ik denk eerder dat de regie zegt ga nu maar even zo zitten en over jullie ervaringen praten, normaal zitten die flashbacks in de studio aflevering.quote:Op zondag 29 december 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst 20 bier achterover geslagen.
Wij zitten hier ook allemaal iets anders erbij te doen op onze telefoonquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Verida het volgende:
het is echt helemaal niet spannend meer.
Ik moet gewoon moeite doen om mijn aandacht erbij te houden.
Zo heb ik 'm ook ingevuld.quote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef BE het volgende:
[..]
Ingevuld wat ik vrees.
Ik hoop nog steeds Kieran
Hij gaat de slimste mens winnenquote:
ligt er al uitquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij gaat de slimste mens winnen
Oh heb ik er een gemistquote:
Nee komt wel een eind iets met een pijl schieten ofzo.quote:
Daar kan de voorsprong zo voorbij gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee komt wel een eind iets met een pijl schieten ofzo.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Hopelijk vallen er geen balletjes in het water lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |