Inderdaad gewoon onderdeel van het spel, het enige misselijke is dat broer zus gekwijl van die 2quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:49 schreef KaBuf het volgende:
Wat een gezeik dat dit vals spel zou zijn, is toch gewoon onderdeel van hoe het spel gespeeld wordt
Hamza neemt het haar een stuk minder kwalijk dan de meeste users hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:49 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Als ik met mijn zus een bordspelletje speel vind ik het ook prachtig om compleet in te maken en te naaien. Dat past volgens mij prima in een broer-zus-relatie. Alleen zuur omdat dit een spelletje is dat iets langer duurt dan een uurtje en compleet je lichaam en geest overneemt. Ik denk dat ze er wel uitkomen samen.
Het is een naaistreek, maar kan het niemand kwalijk nemen eigenlijk. En ik heb ook niet zo'n problemen met Ouassima, ik heb haar bijna altijd sympathiek genoeg gevonden. Ik verwacht bovendien van geen enkele persoon in het echte leven of op tv absolute perfectie, zeker niet wanneer ze in zo'n gekke situatie zijn geplaatst.
Nou ja, boer Bertie won ook.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:51 schreef roos94 het volgende:
Ouassima is geen echte robinson. Kan niks. Ze zal ook niet winnen. Dus boeie.
Dat was best verdiend.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ik fles jou niet, jij flest mij niet."
Hij heeft nu wel gelijk. Je kunt zeggen wat je wil over hem, maar dat Marijn niet te vertrouwen was had hij al heel vroeg goed gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef superniger het volgende:
Ach Timor.
Makkelijk praten met je munten.
Dat is belachelijkquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
Dan had jij je muntje niet voor jezelf moeten houden , zeikerd
Dit. Irritante gastquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef superniger het volgende:
Timor met zijn "holier-than-thou" attitude.
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,quote:
Ja dan had die zelf kunnen vertrekkenquote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,
Dan was Marijn eruit.quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,
Dat risico liep Marijn ookquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dan had die zelf kunnen vertrekken
Ja klopt, en eronder zit een eikelquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef Verida het volgende:
Ik blijf toch dat mutsje van Timor zien als een nog niet afgerold condoom
Vooral kiran tkmor nouschka wel maar marijn ook wel een beetje zij heeft het gewoon goed gespeeld ookquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Nectaro22 het volgende:
Yes Kiran!
Buiten Ouassima vind ik wel dat iedereen halve finale waardig is. Dat was in andere seizoenen toch anders. In dat seizoen van 2021 zaten zoveel sterke kandidaten qua proeven en niemand daarvan haalde het einde.
Haha, ik ook.quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Toch begin ik langzamerhand Timor wel iets meer te mogen
Ja bahquote:
Eens ik gun het haar.quote:Op zondag 22 december 2024 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouchka verdient het wmb om in de finale te komen
quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Nectaro22 het volgende:
Huh hoezo aflevering afgelopen? Wat kut dit
Nou ja een uur finale is een beetje veel.quote:
Dat mogen ze sowieso achterwegen laten.quote:Op zondag 22 december 2024 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer eens wat anders als de finale is 5 minuten expeditie en de rest studio.
Daar kijkt toch geen hond naar, ik iig niet.quote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mogen ze sowieso achterwegen laten.
Hele bioscoop zalen vol toch een paar jaar geleden afgekeken van de mol.quote:Op zondag 22 december 2024 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kijkt toch geen hond naar, ik iig niet.
Oh echtquote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele bioscoop zalen vol toch een paar jaar geleden afgekeken van de mol.
https://www.ad.nl/show/fi(...)n-bioscoop~a9d42ce7/quote:We pakken groots uit en Expeditie Robinson komt letterlijk naar je toe. Op 15 december kijk je in 19 Pathé bioscopen door heel Nederland naar de finale.
Grappig, zou nu niet meer lukken denk ik.quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/fi(...)n-bioscoop~a9d42ce7/
Oa in 2017
Ik zou zeggen meiden, ga lekker vingeren samen in de bosjes! (Copyright Ryanne van Dorst, seizoen 'weet ik veel' ER)quote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef Nectaro22 het volgende:
Marijn maakt me misselijk met al haar geslijm richting Ouassima
"Was zo knap van jou!" "Ik ben zo trots op jou!"
Trots waarop?
Nou, dat vond ik echt een belachelijke opmerking. Oftewel, je mag er niks van vinden omdat ze vrouwen zijn?quote:Op zondag 22 december 2024 20:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als vrouwen dit doen
Dit inderdaad. Prima dat je het doet maar het dan zo proberen goed te praten voor jezelf.quote:Op maandag 23 december 2024 00:44 schreef TheVulture het volgende:
Timor moet toch wel de meest eigengeile kandidaat ooit zijn
En inderdaad die belachelijke vrouwenkaart van Ouasimma om je mes in de rug van Hamza goed te praten
Vind die drie wel finale waardig dus wat dat betreft blij met hoe er gestemd is. De sterken eruit spelen maakt de finales zeer matig.quote:Op zondag 22 december 2024 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week finale tussen Kiran, Timor en Nouchka ga ik vanuit en dan mag Timor of Kiran winnen en dan kunnen we dit wat mij betreft kansloze seizoen weer afsluiten waarin 'vriendjes maken en houden en elkaar de hand boven het hoofd houden' kortom een stukje deugen i.p.v. gewoon het spel tactisch spelen en de mogelijke finalisten uit schakelen niet van de lucht was. Er hadden al heel wat potentiele finalisten die je al heel gauw in de smiezen had kunnen hebben, zoals Kiran en Timor maar ook Nouchka uitgeschakeld moeten worden, voor de samensmelting al. Dan hadden wat mindere sterkere deelnemers zomaar in de finale gestaan i.p.v. de usual suspects sporters. Ze hebben dit dus zelf allemaal veroorzaakt, met name degene die nu vertrokken zijn.
2 is teveel.quote:Op maandag 23 december 2024 09:34 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vind die drie wel finale waardig dus wat dat betreft blij met hoe er gestemd is. De sterken eruit spelen maakt de finales zeer matig.
Nouchka gaat het nu gewoon flikken.quote:Op maandag 23 december 2024 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vrees wel voor Nouchka ten opzichte van Marijn bij een balkproef
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 december 2024 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouchka verdient het wmb om in de finale te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |