Inderdaad gewoon onderdeel van het spel, het enige misselijke is dat broer zus gekwijl van die 2quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:49 schreef KaBuf het volgende:
Wat een gezeik dat dit vals spel zou zijn, is toch gewoon onderdeel van hoe het spel gespeeld wordt
Hamza neemt het haar een stuk minder kwalijk dan de meeste users hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:49 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Als ik met mijn zus een bordspelletje speel vind ik het ook prachtig om compleet in te maken en te naaien. Dat past volgens mij prima in een broer-zus-relatie. Alleen zuur omdat dit een spelletje is dat iets langer duurt dan een uurtje en compleet je lichaam en geest overneemt. Ik denk dat ze er wel uitkomen samen.
Het is een naaistreek, maar kan het niemand kwalijk nemen eigenlijk. En ik heb ook niet zo'n problemen met Ouassima, ik heb haar bijna altijd sympathiek genoeg gevonden. Ik verwacht bovendien van geen enkele persoon in het echte leven of op tv absolute perfectie, zeker niet wanneer ze in zo'n gekke situatie zijn geplaatst.
Nou ja, boer Bertie won ook.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:51 schreef roos94 het volgende:
Ouassima is geen echte robinson. Kan niks. Ze zal ook niet winnen. Dus boeie.
Dat was best verdiend.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ik fles jou niet, jij flest mij niet."
Hij heeft nu wel gelijk. Je kunt zeggen wat je wil over hem, maar dat Marijn niet te vertrouwen was had hij al heel vroeg goed gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef superniger het volgende:
Ach Timor.
Makkelijk praten met je munten.
Dat is belachelijkquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
Dan had jij je muntje niet voor jezelf moeten houden , zeikerd
Dit. Irritante gastquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef superniger het volgende:
Timor met zijn "holier-than-thou" attitude.
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,quote:
Ja dan had die zelf kunnen vertrekkenquote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,
Dan was Marijn eruit.quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want als hij hem had afgegeven aan Hamza had het anders kunnen lopen maar Timor denkt alleen aan Timor ,
Dat risico liep Marijn ookquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dan had die zelf kunnen vertrekken
Ja klopt, en eronder zit een eikelquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef Verida het volgende:
Ik blijf toch dat mutsje van Timor zien als een nog niet afgerold condoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |