SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is toch ook heel erg in den Here? Waarom laat ie dan foto's maken en publiceren waarvan nette meisjes als @MizzezAmy spontaan van de stoel glijden?quote:Lach met een schone bips![]()
Misschien weet @kree het?quote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is toch ook heel erg in den Here? Waarom laat ie dan foto's maken en publiceren waarvan nette meisjes als @:MizzezAmy spontaan van de stoel glijden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's![]()
![]()
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openenquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's
Lach met een schone bips![]()
Owjee. Dan zitten we hier voor de rest van de maand wel aan vastquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ok, dan ga ik nog wel even door met hatenquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bedenken wat ik morgen ga aandoenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat doen ze met liefdequote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openen![]()
Neequote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Shii het volgende:
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat ie eet toch?Trotste mama van Ambar
Of hoe ze het noemenquote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Shii het volgende:
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat ie eet toch?![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openenEen permban gaat ook wel weer erg ver he!
![]()
Never was a fan of banning...quote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]Een permban gaat ook wel weer erg ver he!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2842 / +170 / +232 / 11629 / 12062
2. FreshFruit / 1044 / +18 / +0 / 2708 / 3175
3. mario390 / 614 / +6 / +106 / 459 / 664
4. Dr.Mikey / 487 / +33 / +44 / 939 / 1172
5. HappyCharly / 403 / +117 / +5 / 1682 / 1878
6. hemarookworst / 349 / +5 / +30 / 1317 / 1549
7. KillemWieft / 331 / +0 / +22 / 238 / 376
8. AardappelSchotel / 275 / +14 / +52 / 1906 / 2099
9. gebrokenglas / 265 / +24 / +12 / 2026 / 2279
10. greysbones / 200 / +1 / +10 / 2317 / 2431
11. MizzezAmy / 190 / +10 / +54 / 1068 / 1198
12. Pinnenmutske / 167 / +18 / +1 / 816 / 956
13. Lovely / 126 / +7 / +39 / 1996 / 2154
14. Soury / 119 / +0 / +12 / 140 / 185
15. ToT / 118 / +4 / +10 / 2192 / 2333
16. Bally-b / 114 / +0 / +0 / 80 / 107
17. mascara-klodder / 108 / +0 / +37 / 146 / 181
18. kree / 108 / +0 / +0 / 439 / 499
19. sp3c / 106 / +0 / +7 / 155 / 178
20. Fogel / 105 / +8 / +47 / 501 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Feyenoord de eerste en de laatste Nederlandse club met een Europese prijs de club die als laatste Nederlandse club in een Europese finale stond en die het beste presteert in Europa dit seizoenquote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man
Dat is net zoiets als feyenoordfan zijn en dan zeggen dat je van voetbal houdt.
Het is niet logisch, maar toch accepteren we het
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bolkjesbuik wel![]()
![]()
Voor jou dan alleen een spermabanquote:![]()
Jij bent toch veel te leuk om te missen. Net als ALLEMAAL hier.Lach met een schone bips![]()
En die onder Ajax staat.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord de eerste en de laatste Nederlandse club met een Europese prijs de club die als laatste Nederlandse club in een Europese finale stond en die het beste presteert in Europa dit seizoen
En hoe hoog staat Feyenoord in de Euro-ranking, en hoe hoog Ajax?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2024 21:38:20 ]![]()
Wel mooie vrouw, jammer dat ze voor haar acteerpensioen koos. Was geen straf om naar te kijken in films. Vond haar behalve haar schoonheid ook serieus goede actricequote:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar hoe is z'n innerlijk? Dat is toch waar het om draaitquote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.
Nein mann! Beach boy look. Gespierd bovenlijf en dunne spillebeentjes. Mijn benen zijn gespierderquote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.![]()
..... Bovenlijf is ander verhaal, ben beter getraind in andere sporten
Ajax is juist van dat dagjesmensen publiek toch.quote:Op maandag 16 december 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En die onder Ajax staat.
En hoe hoog staat Feyenoord in de Euro-ranking, en hoe hoog Ajax?![]()
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Humor, twinkel in de ogen. Veel belangrijker dan zo'n 6 pack.quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hoe is z'n innerlijk? Dat is toch waar het om draait![]()
Welke sporten? Vechtsporten, taekwondo?quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein mann! Beach boy look. Gespierd bovenlijf en dunne spillebeentjes. Mijn benen zijn gespierder![]()
..... Bovenlijf is ander verhaal, ben beter getraind in andere sportenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Fietsen fietsen fietsenquote:Op maandag 16 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke sporten? Vechtsporten, taekwondo?En daarna bier drinken, dus ja bovenlijf werkt niet echt mee. Misschien gewichten aan de remmen hangen
Afdeling Eindhoven bemoeit zich er even niet meequote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax is juist van dat dagjesmensen publiek toch.
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.
Wel zin in die wedstrijd Zondag.quote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afdeling Eindhoven bemoeit zich er even niet meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same, ben benieuwd of PSV zich kan herpakken tegen een Feyenoord dat bloed ruiktquote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel zin in die wedstrijd Zondag.
0-2quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.![]()
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same, ben benieuwd of PSV zich kan herpakken tegen een Feyenoord dat bloed ruiktWat waren de onderlinge uitslagen vorig seizoen ook al weer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
0-2quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.Oh ouwe koeien! Hoeveel titels heeft Feyenoord ook alweer?quote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
[..]
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.
[..]
Wat waren de onderlinge uitslagen vorig seizoen ook al weer.![]()
![]()
Ik geloof serieus dat Feyenoord deze gaat pakken, Bosz begint ook wat rare uitspraken te doen. Denk ze zijn het even compleet kwijt daar.quote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.Lach met een schone bips![]()
Groene of bruine rok?
De groene rok gaat met of bruine laarzen of hakjes.
De bruine rok gaat met groene laarzenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene of bruine rok?
De groene rok gaat met of bruine laarzen of hakjes.
De bruine rok gaat met groene laarzen
Groen!![]()
![]()
Bosz is altijd al raar geweestquote:Op maandag 16 december 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof serieus dat Feyenoord deze gaat pakken, Bosz begint ook wat rare uitspraken te doen. Denk ze zijn het even compleet kwijt daar.![]()
Tarrels bewonderen!quote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot iedereen met de billen bloot moet![]()
![]()
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjesTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjesWAT?
![]()
![]()
helemaal muisquote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjes![]()
![]()
TS begintquote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot iedereen met de billen bloot moet![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar ook een Hentai versie van? Vraag ik voor @:ToT
Die was beetje bang om te vragen.![]()
![]()
![]()
geen idee; deze vond ik op messengerquote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar ook een Hentai versie van? Vraag ik voor @:ToT
Die was beetje bang om te vragen.![]()
![]()
Ga je een username change aanvragen?quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
"Hentai" schijnt trouwens "Vies mannetje" te betekenen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb vandaag een stuk gewandeld in het bos, en gebruik met tarrelspoor om de weg terug te vinden. Dus geen tarrelpics mogelijk nu. Sorry.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk @:loveyoulongtimeLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je een username change aanvragen?
![]()
alle zooi opnieuw in moeten stellen, maar de kerstboomlampjes reageren weer op muziek
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en nou zie ik deze kerstboomlampjes-TTquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
alle zooi opnieuw in moeten stellen, maar de kerstboomlampjes reageren weer op muziek
GC / [KSC #18371] Ygritte en de rode sekswerker lampjes![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
![]()
![]()
Ygrittequote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
en nou zie ik deze kerstboomlampjes-TT
GC / [KSC #18371] Ygritte en de rode sekswerker lampjes
De naam van hun rol noemen is prima. * Die dikke* is dat niet.quote:Op maandag 16 december 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als Harry Piekema, Stefan de Walle & Tatjana Simic en Bas Van Toor maar die blijven ook voor altijd De Ah Manager, Kees & Kees Flodder en Bassie van Adriaan toch ?♡♡♡♡![]()
Is dit een sneer?quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze je opblaaspop snel brengen dan![]()
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, ik woog jaren terug 142 kilo bij 1m81... Maar de blikken van mensen soms, zeker op vliegvelden wanneer je de Gate binnenliep waren vaak beetje not so nice, kan ook zijn dat ik het me inbeelde maar meer dat ik dacht dat ze keken "goh ik hoop niet dat ik naast die dikke moet zitten" En ja dat geeft best een kutgevoel. Al vloog ik dan BC toch voelde dat raar.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De naam van hun rol noemen is prima.ie dikke* is dat niet.
Vind het fat shaming an sich ook wel een ding, ik kon er persoonlijk wel wat aan doen. Was gewoon een kut levensstijl. Maar er zijn ook mensen die door een stofwisselingsziekte er niks aan kunnen doen. Men kan zeggen, je kan er voor kiezen niet dik te zijn. Dat gaat niet altijd op. Vaak wel, maar niet altijd. En dan is toch het idee, oh kijk die dikke dan weer een frietje bestellen. Terwijl diegene dat maar 1x in de zoveel maanden doet. Het is niet altijd een keuze.
Zo maar hier ik wil ik dan ook mijn enige serieuze bijdrage bij laten vanavond.Lach met een schone bips![]()
Schattig dit
/edit was geen reactie op lylt!
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2024 22:05:34 ]![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, ik woog jaren terug 142 kilo bij 1m81... Maar de blikken van mensen soms, zeker op vliegvelden wanneer je de Gate binnenliep waren vaak beetje not so nice, kan ook zijn dat ik het me inbeelde maar meer dat ik dacht dat ze keken "goh ik hoop niet dat ik naast die dikke moet zitten" En ja dat geeft best een kutgevoel. Al vloog ik dan BC toch voelde dat raar.
Vind het fat shaming an sich ook wel een ding, ik kon er persoonlijk wel wat aan doen. Was gewoon een kut levensstijl. Maar er zijn ook mensen die door een stofwisselingsziekte er niks aan kunnen doen. Men kan zeggen, je kan er voor kiezen niet dik te zijn. Dat gaat niet altijd op. Vaak wel, maar niet altijd. En dan is toch het idee, oh kijk die dikke dan weer een frietje bestellen. Terwijl diegene dat maar 1x in de zoveel maanden doet. Het is niet altijd een keuze.
Zo maar hier ik wil ik dan ook mijn enige serieuze bijdrage bij laten vanavond.![]()
![]()
Je voelt je (terecht) aangesproken?quote:
Qua schattig dan. Voor de duidelijkheid.I'm surrounded by morons!
Wist ik meteen al, heb de 30 tr's die ik op al je posts gezet heb dan ook weer weggehaaldquote:Op maandag 16 december 2024 22:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Schattig dit
/edit was geen reactie op lylt!
quote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wist ik meteen al, heb de 30 tr's die ik op al je posts gezet heb dan ook weer weggehaald
Mag gewoon. Ik word al de moeder geTRed als ik iemand bolk, dus dan is dit maar een kleinigheidjequote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wist ik meteen al, heb de 30 tr's die ik op al je posts gezet heb dan ook weer weggehaald![]()
![]()
Mwah, het is sowieso enigszins makkelijk gezegd dat iemand er voor kiest om dik te zijn. Ik denk dat er toch maar weinig mensen zijn die liever dik zijn dan dun.quote:Op maandag 16 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, ik woog jaren terug 142 kilo bij 1m81... Maar de blikken van mensen soms, zeker op vliegvelden wanneer je de Gate binnenliep waren vaak beetje not so nice, kan ook zijn dat ik het me inbeelde maar meer dat ik dacht dat ze keken "goh ik hoop niet dat ik naast die dikke moet zitten" En ja dat geeft best een kutgevoel. Al vloog ik dan BC toch voelde dat raar.
Zo maar hier ik wil ik dan ook mijn enige serieuze bijdrage bij laten vanavond.
Maar goed, dit is inderdaad niet de juiste plek voor deze discussie, want dit is ONZ
Meh just kidding, ik ben niet zo gevoelig dat ik alles TR wat mij niet aanstaat maat.quote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag gewoon. Ik word al de moeder geTRed als ik iemand bolk, dus dan is dit maar een kleinigheidjeLach met een schone bips![]()
Ja, dacht al even, gelukkig ken ik jequote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef Fogel het volgende:
Qua schattig dan. Voor de duidelijkheid.
Weet ik toch bro kill mattie swaquote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh just kidding, ik ben niet zo gevoelig dat ik alles TR wat mij niet aanstaat maat.![]()
Gelukkig welquote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dacht al even, gelukkig ken ik je
Grapjes over iemands uiterlijk moet kunnen, maar doe dat ook met zelfspot. Dan denk ik ben je dan zelf god's gift to women?quote:Op maandag 16 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo maar hier ik wil ik dan ook mijn enige serieuze bijdrage bij laten vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh in dat geval heb ik een leuke Arie voor je:quote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh just kidding, ik ben niet zo gevoelig dat ik alles TR wat mij niet aanstaat maat.
quote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dacht al even, gelukkig ken ik jequote:Op maandag 16 december 2024 22:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet ik toch bro kill mattie swaBekijk deze YouTube-videoquote:![]()
Ja maar we moesten dit jaar nóg 17300 topics halenquote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
@:JustinK we gaan ruim over de 17300 !!!!!!![]()
![]()
gaat niet lukken nietquote:Op maandag 16 december 2024 22:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar we moesten dit jaar nóg 17300 topics halen
((met dts dan)![]()
Ik vroeg me al af waarom ik deze tekst kon meezingen, maar geloof dat held Benny deze ook heeft gezongen.quote:
Ik schrok van dit plaatjequote:Op maandag 16 december 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh in dat geval heb ik een leuke Arie voor je:
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Ik had eigenlijk een andere rok in gedachten maar behalve dat hij net dicht ging, leek ik er zwanger in.
Heb je maar 36/38 met een buikje. Is ook niet leuk. Hoor mijn hele volwassen leven al of ik zwanger benTrotste mama van Ambar
wie is held Benny ?quote:Op maandag 16 december 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik deze tekst kon meezingen, maar geloof dat held Benny deze ook heeft gezongen.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 22:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom daar wel dicht bij in de buurtik wil ook dicht bij Arie in de buurt komen!
Zo is ze toen toch echt bekend geworden bij het grote publiek dat heb ik ook niet verzonnen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De naam van hun rol noemen is prima. * Die dikke* is dat niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet de 31equote:Op maandag 16 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
gaat niet lukken niet
((met dts dan)![]()
![]()
Ik heb ook een Ariequote:Op maandag 16 december 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik wil ook dicht bij Arie in de buurt komen!
![]()
Nou ja serieus moet ook gewoon kunnen, maar met wat ik dus aangaf is dat ik zelf een knop om gezet heb en eraan ben gaan werken. Dat kan niet iedereen denk ik, en daarbij heb je dus inderdaad nog bepaalde ziekten waardoor iemand dik kan worden.quote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, het is sowieso enigszins makkelijk gezegd dat iemand er voor kiest om dik te zijn. Ik denk dat er toch maar weinig mensen zijn die liever dik zijn dan dun.
Maar goed, dit is inderdaad niet de juiste plek voor deze discussie, want dit is ONZ
Dus die keuze is er niet voor iedereen, en dat heel veel mensen daar te makkelijk over denken dat denk ik wel.
Als ik nu boodschappen doe, en ik zie iemand van groot volume de kar volladen met frisdrank, sauzen, en diepvriesfrituur en chips dan denk ik "zo was ik ooit ook". En daar ligt voor een aantal mensen wel de keuze. Niet voor iedereen, maar voor een aantal mensen wel.Lach met een schone bips![]()
Ik weet niet of ik daar bij in de buurt wil komenquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, het is sowieso enigszins makkelijk gezegd dat iemand er voor kiest om dik te zijn. Ik denk dat er toch maar weinig mensen zijn die liever dik zijn dan dun.
Maar goed, dit is inderdaad niet de juiste plek voor deze discussie, want dit is ONZ![]()
![]()
Ze heet Esmee van Kampenquote:Op maandag 16 december 2024 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo is ze toen toch echt bekend geworden bij het grote publiek dat heb ik ook niet verzonnen.
Yw♡♡♡♡![]()
Ga ik benen scheren zodat ik morgen hakjes kan aandoen? Of denk ik duck it doe wel laarzen aanTrotste mama van Ambar
je nieuwe laarzenquote:Op maandag 16 december 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik benen scheren zodat ik morgen hakjes kan aandoen? Of denk ik duck it doe wel laarzen aan![]()
![]()
Als jij eerder naar de hel gaat als ik kom ik je opzoeken daar, als ik eerder die kant op ga wacht ik je opquote:Op maandag 16 december 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh in dat geval heb ik een leuke Arie voor je:
[ afbeelding ]
‘Slecht’ eten is vaak goedkoper dan ‘gezond’ eten, dat werkt ook mee denk ik.
En ja het staat tussen ‘’, er zijn uiteraard nuances.I'm surrounded by morons!
Laarzenquote:Op maandag 16 december 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik benen scheren zodat ik morgen hakjes kan aandoen? Of denk ik duck it doe wel laarzen aan
Te koud voor blote benen
♡♡♡♡![]()
Zullen we anders gewoon samen gaan?quote:Op maandag 16 december 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij eerder naar de hel gaat als ik kom ik je opzoeken daar, als ik eerder die kant op ga wacht ik je op
Lieslaarzen! Of kaplaarzen?quote:
KAPLAARZEN!I'm surrounded by morons!
niet per se.quote:Op maandag 16 december 2024 22:16 schreef Fogel het volgende:
En ja het staat tussen ‘’, er zijn uiteraard nuances.
en nuances inderdaad![]()
![]()
RUBBEREN!!!!quote:Op maandag 16 december 2024 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lieslaarzen! Of kaplaarzen?
KAPLAARZEN!![]()
Ach ik was ooit bijna ondervoed door niet eigen keuze.
48 kg(met nog steeds dat buikje dat wel).
Woonde bij stiefmoeder en die vond tussendoortjes overbodig en voor iemand die kleine porties eet, is dat niet heel geweldig.
Dus achja iedereen heeft andere stofwisseling, wensen enzo.Trotste mama van Ambar
quote:
Die passen daar niet bij, zijn ze tekort voor.quote:Trotste mama van Ambar
Slecht eten geeft vaak ook troost. Even een goed gevoel, terwijl je je de volgende dag weer kut voelt dat je niet 'sterk' genoeg bent geweest om het te laten staan.quote:Op maandag 16 december 2024 22:16 schreef Fogel het volgende:
En ja het staat tussen ‘’, er zijn uiteraard nuances.![]()
helaas.quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die passen daar niet bij, zijn ze tekort voor.
maillot een optie?![]()
Panty erbij. Beetje doorbijten. De rok is langquote:Op maandag 16 december 2024 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laarzen
Te koud voor blote benenTrotste mama van Ambar
quote:quote:mijn enige serieuze bijdrage
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar niet iedereen kan zo maar die knop omzetten en de keuze maken anders te gaan eten.quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja serieus moet ook gewoon kunnen, maar met wat ik dus aangaf is dat ik zelf een knop om gezet heb en eraan ben gaan werken. Dat kan niet iedereen denk ik, en daarbij heb je dus inderdaad nog bepaalde ziekten waardoor iemand dik kan worden.
Dus die keuze is er niet voor iedereen, en dat heel veel mensen daar te makkelijk over denken dat denk ik wel.
Als ik nu boodschappen doe, en ik zie iemand van groot volume de kar volladen met frisdrank, sauzen, en diepvriesfrituur en chips dan denk ik "zo was ik ooit ook". En daar ligt voor een aantal mensen wel de keuze. Niet voor iedereen, maar voor een aantal mensen wel.
Net als dat verslaafden of depressieve mensen ook niet zo maar een knop om kunnen zetten om van hun problemen af te zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ze was wel verschrikkelijk toen bij Paul de Leeuw.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou niet doorbijten.quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panty erbij. Beetje doorbijten. De rok is lang
Gewoon lekker warm hebben♡♡♡♡![]()
Zijn de laarsjes nog steeds te kort. Krijg je laarzen tot iets boven de enkels 10 cm been en dan de rok, want die is langerquote:Trotste mama van Ambar
Tjaquote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze was wel verschrikkelijk toen bij Paul de Leeuw.♡♡♡♡![]()
Zal ik eerder gaan? Dan kan ik in ieder geval zorgen voor super comfortabel bed enzo. Mag jij de inrichting van de vulkaan grot verder regelen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon samen gaan?Lach met een schone bips![]()
met schoenen bedoel ik.quote:Op maandag 16 december 2024 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn de laarsjes nog steeds te kort. Krijg je laarzen tot iets boven de enkels 10 cm been en dan de rok, want die is langer
ipv blote benen of een panty![]()
Kan, maar maillot en laarzen is te warm en maillot en hakken matchen niet.quote:Op maandag 16 december 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
met schoenen bedoel ik.
ipv blote benen of een panty
Dus het is soberso pantyTrotste mama van Ambar
Gheghe, vulkaan grotquote:Op maandag 16 december 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik eerder gaan? Dan kan ik in ieder geval zorgen voor super comfortabel bed enzo. Mag jij de inrichting van de vulkaan grot verder regelen.
ja mooiquote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kutlul van een lul dat je ook rondkut overal
kutlulquote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kutlul van een lul dat je ook rondkut overal
Bekijk deze YouTube-video![]()
oeh ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als dat het spelletje is wat je vaker speelt, dan raad ik aan iedereen onder de 50 niet mee te doen.quote:
Deze smeerpijp
als je het zo wilt noemen vind ik het bestquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
50 jaar of 50 kilo?quote:Op maandag 16 december 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als dat het spelletje is wat je vaker speelt, dan raad ik aan iedereen onder de 50 niet mee te doen.
Deze smeerpijp![]()
Zellufquote:Op maandag 16 december 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als dat het spelletje is wat je vaker speelt, dan raad ik aan iedereen onder de 50 niet mee te doen.
Deze smeerpijp![]()
jij wintquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaan liggen, ogen dicht doen en wie het eerst slaapt![]()
![]()
Dat win jijquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaan liggen, ogen dicht doen en wie het eerst slaapt♡♡♡♡![]()
50 jaar..... Zijn motto is, over 20 jaar zitten ze in bejaardenhuis en herinneren ze er toch niks meer vanquote:
damnquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaan liggen, ogen dicht doen en wie het eerst slaapt
ik dacht
gaan liggen en doen wie het langst niets kan zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
serieus
zelfde iq
ik wou niet dwarfshamenquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
"Onder 50", dus duidelijk iedereen korter dan 50cm. Alleen @:justink dus![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
ik dacht
gaan liggen en doen wie het langst niets kan zeggenquote:quote:![]()
Ik deed zo'n spelletje ooit in Thailand in donker, maar dat was voelen wie de vrouw wasquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
ik dacht
gaan liggen en doen wie het langst niets kan zeggen
dat weet niemand, in frietland betekend alles wat andersquote:Op maandag 16 december 2024 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, werd dat bedoelt met "onder 50"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
You are not in Kansas anymore Toto...quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat weet niemand, in frietland betekend alles wat andersLach met een schone bips![]()
ik stelde dat spelletje ooit eens aan een vriendinnetje voorquote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed zo'n spelletje ooit in Thailand in donker, maar dat was voelen wie de vrouw was
nachtdienst gehad heel de nacht wachtlopen en shit, wilde ze wat leuks doen ... het werd niet gewaardeerd
ik kan er nog steeds om lachen dus het was het wel waard lijkt meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als het ooit zover komt, krijg je een uitnodiging!quote:
wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik stelde dat spelletje ooit eens aan een vriendinnetje voor
nachtdienst gehad heel de nacht wachtlopen en shit, wilde ze wat leuks doen ... het werd niet gewaardeerd
ik kan er nog steeds om lachen dus het was het wel waard lijkt me![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het ooit zover komt, krijg je een uitnodiging!![]()
![]()
![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-12-2024 22:35:37 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voordat ik de telefoon weg leg, wil ik nog even klagen dat ik al 7 dagen ongesteld ben
Trotste mama van Ambar
terecht klachtquote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat ik de telefoon weg leg, wil ik nog even klagen dat ik al 7 dagen ongesteld ben![]()
ik ben nooit ongesteldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat ik de telefoon weg leg, wil ik nog even klagen dat ik al 7 dagen ongesteld benquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En daarvan al 3 dagen een klein beetje. Slaat echt nergens meer op. Leuk dat ouder wordenquote:Trotste mama van Ambar
Wacht maar tot je in de overgang zit...quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat ik de telefoon weg leg, wil ik nog even klagen dat ik al 7 dagen ongesteld ben
Dan verlang je ontzettend terug naar deze ongemakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkigquote:Op maandag 16 december 2024 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder wel een goed humeur dus ach tja
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je bent iig niet zwangerquote:Op maandag 16 december 2024 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder wel een goed humeur dus ach tjaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toen kon dat nog, goeie oude tijdquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik stelde dat spelletje ooit eens aan een vriendinnetje voor
ik kan er nog steeds om lachen dus het was het wel waard lijkt me
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?quote:Op maandag 16 december 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de overgang zit...
Dan verlang je ontzettend terug naar deze ongemakken.
Ik ben de week ervoor niet te genieten dan heb ik 2 dagen ongemak en tijdens dag 2 neemt het goede humeur snel toe.Trotste mama van Ambar
Dat heb ik gehoord....quote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar haal jij deze wijsheid vandaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@JustinK wel regelmatig, dan volgt er topic diarree. Maar het is vergeven.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zou het raar vinden als ik dat wel zou zijnquote:Trotste mama van Ambar
Merken we hier niks van hoorquote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de week ervoor niet te genieten dan heb ik 2 dagen ongemak en tijdens dag 2 neemt het goede humeur snel toe.![]()
Terecht welquote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef JustinK het volgende:
Ik word deze maand al 16 dagen door iedereen de moeder gebolkt en daar ben ik ook niet zo op gesteld![]()
ja ik ookquote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als ik dat wel zou zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus over zo'n drie weken moeten we oppassen met wat we zeggen....quote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de week ervoor niet te genieten dan heb ik 2 dagen ongemak en tijdens dag 2 neemt het goede humeur snel toe.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En over 2 weken is ze ongenadeloos geilquote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus over zo'n drie weken moeten we oppassen met wat we zeggen....![]()
Voornamelijk smiley diarree, maar lief van jequote:Op maandag 16 december 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:JustinK wel regelmatig, dan volgt er topic diarree. Maar het is vergeven.![]()
![]()
Het is sowieso van mijn mannen zijn de bron van al het kwaad week, dus je hoeft alleen maar te bestaanquote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus over zo'n drie weken moeten we oppassen met wat we zeggen....Trotste mama van Ambar
dit klinkt super sexyquote:Op maandag 16 december 2024 22:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie heeft er IeniDekdienst volgend maand? @:Lovely geloof ik?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Over 2 weken pas?quote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En over 2 weken is ze ongenadeloos geilTrotste mama van Ambar
Ik mis best veel hier. Jij met me wegsturen om serie te kijken.... Allemaal met voorbedachte rade he?quote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En over 2 weken is ze ongenadeloos geil
quote:Op maandag 16 december 2024 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is sowieso van mijn mannen zijn de bron van al het kwaad week, dus je hoeft alleen maar te bestaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
*mensenquote:Op maandag 16 december 2024 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is sowieso van mijn mannen zijn de bron van al het kwaad week, dus je hoeft alleen maar te bestaan![]()
De ovulatie staat gepland over iets meer dan een weekTrotste mama van Ambar
@gebrokenglas, noteer je dit even?quote:Op maandag 16 december 2024 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De ovulatie staat gepland over iets meer dan een week
Och, het 22:22 moment gemist.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aardappeletersquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is genoteerd. Ik stuur vantevoren wel even een memo rond naar iedereen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:gebrokenglas, noteer je dit even?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is in het van Gogh museumOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee gewoon hier, ik heb geen 22:22 topicquote:Op maandag 16 december 2024 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb je niet zien posten in het 22:22 topic?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb vanavond bij de buren mee gegeten, gekookte aardappelen, met jus. Gehaktbal (was wel magertjes want eet er normaal 2) en sperziebonen. Prima verder wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Het 22:22 topic is van ons allemaalquote:Op maandag 16 december 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee gewoon hier, ik heb geen 22:22 topic![]()
![]()
Ik ben laatst een oor aan genaaid, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vorige week van goghs gezien![]()
https://www.omroepbrabant(...)n-de-omgeving-zoemenquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vorige week van goghs gezien![]()
En ik kreeg een plattegrondje voor een activiteit in Praag, een of andere wandeltocht.
Moest lachen, er stond ook een sex machines museum op het plattegrondje
deelgenomen aan die activiteit?quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik kreeg een plattegrondje voor een activiteit in Praag, een of andere wandeltocht.
Moest lachen, er stond ook een sex machines museum op het plattegrondje![]()
![]()
Ze hebben foto's van onder jouw bed geëxposeerd?quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Moest lachen, er stond ook een sex machines museum op het plattegrondje![]()
Gast die heb ik nog niet openbaar gemaakt, ff ssshhhquote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben foto's van onder jouw bed geëxposeerd?Lach met een schone bips![]()
Zonnebloemenquote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-de-omgeving-zoemen
Eenmaal in mijn dm is openbaar hoorquote:Op maandag 16 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast die heb ik nog niet openbaar gemaakt, ff ssshhh![]()
klinkt karig maar gezellig is ook plusquote:Op maandag 16 december 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bij de buren mee gegeten, gekookte aardappelen, met jus. Gehaktbal (was wel magertjes want eet er normaal 2) en sperziebonen. Prima verder wel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom heb ik jou de Paris Hilton pics gestuurd, kun je nagaan. Zelfs jij ziet het verschil niet.quote:Op maandag 16 december 2024 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eenmaal in mijn dm is openbaar hoorLach met een schone bips![]()
Nee, ik ga komend weekend pas.quote:
Het staat nog op de mogelijke activiteiten lijst
Ja groot gezin dus 2 stukken vlees is daar beetje duur enzo. Maar was wel lekker hoor. Zo in de winter vragen ze me vaker om mee te komen eten omdat in de zomer ik vaker kook en zij mee eten. Nu met dat donkere weer, weinig zin om me uit te sloven in de keukenquote:Op maandag 16 december 2024 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt karig maar gezellig is ook plus
Er ligt niet zo heel veel onder mn bed eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben foto's van onder jouw bed geëxposeerd?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh oh, ik zie een '.'quote:Op maandag 16 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er ligt niet zo heel veel onder mn bed eigenlijk.
I am in trouble![]()
![]()
Och kan qua koken, kan op aanrecht. Kunnen ook in washok op de droger... Uitsloven kan overal, maar lekkerste is toch wel in bed of in de jacuzziquote:Op maandag 16 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van mannen die zich uitsloven in de keuken
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: