SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is toch ook heel erg in den Here? Waarom laat ie dan foto's maken en publiceren waarvan nette meisjes als @MizzezAmy spontaan van de stoel glijden?quote:Lach met een schone bips![]()
Misschien weet @kree het?quote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is toch ook heel erg in den Here? Waarom laat ie dan foto's maken en publiceren waarvan nette meisjes als @:MizzezAmy spontaan van de stoel glijden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's![]()
![]()
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openenquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's
Lach met een schone bips![]()
Owjee. Dan zitten we hier voor de rest van de maand wel aan vastquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor ieder bericht waarin gehaat wordt over pizza hawaï/patat komen er 5 Arie-TT's
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ok, dan ga ik nog wel even door met hatenquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga even bedenken wat ik morgen ga aandoenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat doen ze met liefdequote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openen![]()
Neequote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Shii het volgende:
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat ie eet toch?Trotste mama van Ambar
Of hoe ze het noemenquote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Shii het volgende:
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat ie eet toch?![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik schakel ff wat oude contacten in dat jij een week geen topics meer mag openenEen permban gaat ook wel weer erg ver he!
![]()
Never was a fan of banning...quote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]Een permban gaat ook wel weer erg ver he!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2842 / +170 / +232 / 11629 / 12062
2. FreshFruit / 1044 / +18 / +0 / 2708 / 3175
3. mario390 / 614 / +6 / +106 / 459 / 664
4. Dr.Mikey / 487 / +33 / +44 / 939 / 1172
5. HappyCharly / 403 / +117 / +5 / 1682 / 1878
6. hemarookworst / 349 / +5 / +30 / 1317 / 1549
7. KillemWieft / 331 / +0 / +22 / 238 / 376
8. AardappelSchotel / 275 / +14 / +52 / 1906 / 2099
9. gebrokenglas / 265 / +24 / +12 / 2026 / 2279
10. greysbones / 200 / +1 / +10 / 2317 / 2431
11. MizzezAmy / 190 / +10 / +54 / 1068 / 1198
12. Pinnenmutske / 167 / +18 / +1 / 816 / 956
13. Lovely / 126 / +7 / +39 / 1996 / 2154
14. Soury / 119 / +0 / +12 / 140 / 185
15. ToT / 118 / +4 / +10 / 2192 / 2333
16. Bally-b / 114 / +0 / +0 / 80 / 107
17. mascara-klodder / 108 / +0 / +37 / 146 / 181
18. kree / 108 / +0 / +0 / 439 / 499
19. sp3c / 106 / +0 / +7 / 155 / 178
20. Fogel / 105 / +8 / +47 / 501 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Feyenoord de eerste en de laatste Nederlandse club met een Europese prijs de club die als laatste Nederlandse club in een Europese finale stond en die het beste presteert in Europa dit seizoenquote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man
Dat is net zoiets als feyenoordfan zijn en dan zeggen dat je van voetbal houdt.
Het is niet logisch, maar toch accepteren we het
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bolkjesbuik wel![]()
![]()
Voor jou dan alleen een spermabanquote:![]()
Jij bent toch veel te leuk om te missen. Net als ALLEMAAL hier.Lach met een schone bips![]()
En die onder Ajax staat.quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord de eerste en de laatste Nederlandse club met een Europese prijs de club die als laatste Nederlandse club in een Europese finale stond en die het beste presteert in Europa dit seizoen
En hoe hoog staat Feyenoord in de Euro-ranking, en hoe hoog Ajax?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2024 21:38:20 ]![]()
Wel mooie vrouw, jammer dat ze voor haar acteerpensioen koos. Was geen straf om naar te kijken in films. Vond haar behalve haar schoonheid ook serieus goede actricequote:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar hoe is z'n innerlijk? Dat is toch waar het om draaitquote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.
Nein mann! Beach boy look. Gespierd bovenlijf en dunne spillebeentjes. Mijn benen zijn gespierderquote:Op maandag 16 december 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie is wel gespierd en heeft vermoedelijk een prima conditie. Dat valt niet te ontkennen.![]()
..... Bovenlijf is ander verhaal, ben beter getraind in andere sporten
Ajax is juist van dat dagjesmensen publiek toch.quote:Op maandag 16 december 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En die onder Ajax staat.
En hoe hoog staat Feyenoord in de Euro-ranking, en hoe hoog Ajax?![]()
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Humor, twinkel in de ogen. Veel belangrijker dan zo'n 6 pack.quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hoe is z'n innerlijk? Dat is toch waar het om draait![]()
Welke sporten? Vechtsporten, taekwondo?quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein mann! Beach boy look. Gespierd bovenlijf en dunne spillebeentjes. Mijn benen zijn gespierder![]()
..... Bovenlijf is ander verhaal, ben beter getraind in andere sportenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Fietsen fietsen fietsenquote:Op maandag 16 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke sporten? Vechtsporten, taekwondo?En daarna bier drinken, dus ja bovenlijf werkt niet echt mee. Misschien gewichten aan de remmen hangen
Afdeling Eindhoven bemoeit zich er even niet meequote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax is juist van dat dagjesmensen publiek toch.
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.
Wel zin in die wedstrijd Zondag.quote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afdeling Eindhoven bemoeit zich er even niet meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same, ben benieuwd of PSV zich kan herpakken tegen een Feyenoord dat bloed ruiktquote:Op maandag 16 december 2024 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel zin in die wedstrijd Zondag.
0-2quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.![]()
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same, ben benieuwd of PSV zich kan herpakken tegen een Feyenoord dat bloed ruiktWat waren de onderlinge uitslagen vorig seizoen ook al weer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
0-2quote:Op maandag 16 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen uit Drenthe die in 95 fan zijn geworden omdat ze toen goed waren of van die mensen die niet eens 10 andere clubs kunnen opnoemen.Oh ouwe koeien! Hoeveel titels heeft Feyenoord ook alweer?quote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
[..]
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.
[..]
Wat waren de onderlinge uitslagen vorig seizoen ook al weer.![]()
![]()
Ik geloof serieus dat Feyenoord deze gaat pakken, Bosz begint ook wat rare uitspraken te doen. Denk ze zijn het even compleet kwijt daar.quote:Op maandag 16 december 2024 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja gek hoe dat werkt paar weken geleden had ik er nog niet zo zin in.Lach met een schone bips![]()
Groene of bruine rok?
De groene rok gaat met of bruine laarzen of hakjes.
De bruine rok gaat met groene laarzenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene of bruine rok?
De groene rok gaat met of bruine laarzen of hakjes.
De bruine rok gaat met groene laarzen
Groen!![]()
![]()
Bosz is altijd al raar geweestquote:Op maandag 16 december 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof serieus dat Feyenoord deze gaat pakken, Bosz begint ook wat rare uitspraken te doen. Denk ze zijn het even compleet kwijt daar.![]()
Tarrels bewonderen!quote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot iedereen met de billen bloot moet![]()
![]()
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjesTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjesWAT?
![]()
![]()
helemaal muisquote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Groene rok it is met een ecru blouse met roze stipjes![]()
![]()
TS begintquote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot iedereen met de billen bloot moet![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar ook een Hentai versie van? Vraag ik voor @:ToT
Die was beetje bang om te vragen.![]()
![]()
![]()
geen idee; deze vond ik op messengerquote:Op maandag 16 december 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is daar ook een Hentai versie van? Vraag ik voor @:ToT
Die was beetje bang om te vragen.![]()
![]()
Ga je een username change aanvragen?quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
"Hentai" schijnt trouwens "Vies mannetje" te betekenen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb vandaag een stuk gewandeld in het bos, en gebruik met tarrelspoor om de weg terug te vinden. Dus geen tarrelpics mogelijk nu. Sorry.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk @:loveyoulongtimeLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je een username change aanvragen?
![]()
alle zooi opnieuw in moeten stellen, maar de kerstboomlampjes reageren weer op muziek
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en nou zie ik deze kerstboomlampjes-TTquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
alle zooi opnieuw in moeten stellen, maar de kerstboomlampjes reageren weer op muziek
GC / [KSC #18371] Ygritte en de rode sekswerker lampjes![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef Fogel het volgende:
![]()
![]()
Ygrittequote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
en nou zie ik deze kerstboomlampjes-TT
GC / [KSC #18371] Ygritte en de rode sekswerker lampjes
I'm surrounded by morons!
De naam van hun rol noemen is prima. * Die dikke* is dat niet.quote:Op maandag 16 december 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als Harry Piekema, Stefan de Walle & Tatjana Simic en Bas Van Toor maar die blijven ook voor altijd De Ah Manager, Kees & Kees Flodder en Bassie van Adriaan toch ?♡♡♡♡![]()
Is dit een sneer?quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze je opblaaspop snel brengen dan![]()
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, ik woog jaren terug 142 kilo bij 1m81... Maar de blikken van mensen soms, zeker op vliegvelden wanneer je de Gate binnenliep waren vaak beetje not so nice, kan ook zijn dat ik het me inbeelde maar meer dat ik dacht dat ze keken "goh ik hoop niet dat ik naast die dikke moet zitten" En ja dat geeft best een kutgevoel. Al vloog ik dan BC toch voelde dat raar.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De naam van hun rol noemen is prima.ie dikke* is dat niet.
Vind het fat shaming an sich ook wel een ding, ik kon er persoonlijk wel wat aan doen. Was gewoon een kut levensstijl. Maar er zijn ook mensen die door een stofwisselingsziekte er niks aan kunnen doen. Men kan zeggen, je kan er voor kiezen niet dik te zijn. Dat gaat niet altijd op. Vaak wel, maar niet altijd. En dan is toch het idee, oh kijk die dikke dan weer een frietje bestellen. Terwijl diegene dat maar 1x in de zoveel maanden doet. Het is niet altijd een keuze.
Zo maar hier ik wil ik dan ook mijn enige serieuze bijdrage bij laten vanavond.Lach met een schone bips![]()
Schattig dit
/edit was geen reactie op lylt!
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2024 22:05:34 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: