SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLL
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 16-12-2024 20:11:44 ]Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Reken er niet op. Illagan is al jaren veldvulling bij toernooien in West-Europaquote:Op maandag 16 december 2024 15:23 schreef Coelho het volgende:
Als deze twee ook volle bak gaan is het gewoon 16:30 voordat de derde partij van de middag begint.
Dit wordt 3-0quote:Op maandag 16 december 2024 15:23 schreef Coelho het volgende:
Als deze twee ook volle bak gaan is het gewoon 16:30 voordat de derde partij van de middag begint.
Zjak z'n viaplay stream liep achterquote:Op maandag 16 december 2024 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Daar hebben we beelden van"
Aldus Zjak een minuut nadat de beelden zijn vertoond
Hij gooit wel aardigquote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke is de vleesgeworden saaiheid
Terugdenkend aan eind jaren ‘90 begin ‘00 dan geldt dat voor 95% van het veld…quote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke is de vleesgeworden saaiheid
Pepijn is een mislukkeling. Al eens eerder bewezen als hoofdtrainer. Als je weet dat het niet je ding is, blijf dan lekker assistent.quote:Op maandag 16 december 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pepijn lukt helemaal niks
Behalve winnen van Feyenoord
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Sjonnie Heitinga denkt het ook zelf te kunnen
quote:Op maandag 16 december 2024 15:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Terugdenkend aan eind jaren ‘90 begin ‘00 dan geldt dat voor 95% van het veld…
Je kan ook leren van je fouten, he. Het is sowieso iemand met ontzettend veel voetbalverstand, maar het overbrengen en managen blijkt dan toch lastig.quote:Op maandag 16 december 2024 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pepijn is een mislukkeling. Al eens eerder bewezen als hoofdtrainer. Als je weet dat het niet je ding is, blijf dan lekker assistent.
Ik wil eventjes namens Berrie van Peer laten weten dat hij helemaal niet meeleest en het hem ook niks uitmaakt dat je hem continu afzeiktquote:Op maandag 16 december 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
Berrie van Peer is al drie keer genoemd vandaag. Drie keer te vaak ook.
Bedankt, Carlo van Peer.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil eventjes namens Berrie van Peer laten weten dat hij helemaal niet meeleest en het hem ook niks uitmaakt dat je hem continu afzeikt
Laten we daar zaterdagmiddag wat uitgebreider over filosoferen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef Doevelaer het volgende:
Richard Veenstra is een uiterst sympathieke man
Pick m is een marathon, geen sprintquote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sla een goede slag in de Pick'em.
Ik houd de stand bij in mijn originele post, is dat goed?quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sla een goede slag in de Pick'em.
Ik stoor me alleen ontzettend aan die presentator die in alles laat blijken dat ie als een kind zo blij is dat ie met Vinnie een podcast mag maken en m totaal in zn reet kruiptquote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is de podcast van Vinnie en zijn kompaan (nu dagelijks) een aanrader.
Zekers. En het leukste is het als er geen verdere gasten bij zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is prima. Goed om te weten want ik ben wel van plan om zo nu en dan even een tussenstand te doen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik houd de stand bij in mijn originele post, is dat goed?
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.quote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang was de langste middag/avondsessie ooit voor R1/2?
@Mani89 is daarentegen een groot liefhebber.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook weinig met bijnamen eigenlijk.
Raymond Smith…. die had ik even verdrongen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.
[ afbeelding ]
Waggelende Gossé als grootste boosdoener natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.
[ afbeelding ]
Iemand zonder enige zelfperceptie die alles afzeikt. Vaak raak, maar ook tegelijkertijd zonder enige schaamte (want dat kleffe gedoe tussen hem en Michael zou hij bij anderen maar walgelijk vinden).quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
kunstgebit.gifquote:Op maandag 16 december 2024 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raymond Smith…. die had ik even verdrongen.
Want?quote:Op maandag 16 december 2024 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Ach leuk Soetaers die een bye krijgt in de eerste ronde, dit WK kan nu al niet meer stuk.
Ik was ook vrij aanwezig zie ik.quote:Op maandag 16 december 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal in DRT / World Seniors Darts Tour #1
Gewoon even een verdwaalde like binnengehaald uit 2022 door @:falco![]()
Die zal ie ook van Peter Wright geleend hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom heeft soutar zn pyjamabroek nog aan
Ja die zal nog wel 400 setjes mee hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 16:16 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kan die Duitser wat reservepijlen van Peter Wright lenen.
Vermoeiend mannetjequote:Op maandag 16 december 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Soots valt onmogelijk serieus te nemen.
ESPN taferelenquote:Op maandag 16 december 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Een slomo van Wade die uit een busje stapt
Even de Reddit reacties aan het lezen over fotoshoot Joy Beune.quote:Lekker lichaam hoor. Wel jammer dat er geen kutje te zien is.
quote:Als je zo walgt van je eigen lichaam, dat je niet meer wilt douchen. Het is een probleem dat Robin Kölker regelmatig zag, tijdens haar werk in een psychiatrische kliniek. Ze bedacht een oplossing: een douchebril. Ervaringsdeskundigen zijn positief over het hulpmiddel: ,,Natuurlijk kun je niet in één dag je lichaam accepteren, maar de bril lost wel een probleem op.”
Premium: https://www.ad.nl/binnenl(...)nen-kijken~a87b8888/
Moet je eerst wat weg snuivenquote:Op maandag 16 december 2024 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de Reddit reacties aan het lezen over fotoshoot Joy Beune.
Al besproken.quote:Op maandag 16 december 2024 16:32 schreef Nober het volgende:
Cadeautip.
Douchen met een brilletje op, als oplossing voor mensen die niet naar hun eigen lichaam kunnen kijken
[..]
Begin maar vast met weg werken.quote:Op maandag 16 december 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens picnicbusje geweest. Half uur zitten Tetrissen voordat ik alle snacks in de vriezer had zitten. Krijg ze er nooit meer uit denk ik.
Zjak gaat alle stokpaardjes vandaag erdoorheen jagenquote:Op maandag 16 december 2024 16:37 schreef Szura het volgende:
De rubriek Duits darten wordt afgevinkt
Je kunt de hele kaart van Duitsland op ware grootte op zijn shirt tekenen joh.quote:Op maandag 16 december 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dartsland Duitsland staat op de kaart hoor tsjongejonge
Dit zijn de juiste voorbereidingenquote:Op maandag 16 december 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens picnicbusje geweest. Half uur zitten Tetrissen voordat ik alle snacks in de vriezer had zitten. Krijg ze er nooit meer uit denk ik.
sowieso een befferquote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Gotthardt is een pijper. Met z’n tongpiercing
Maar Soutar is degene met een roze stipje.quote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Choke-gevaar ookquote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Moddderworsteldarts heet datquote:Op maandag 16 december 2024 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
25 overhouden en dat afmaken met 14 - D3- 1 - D2. Origineel, dat moet je hem nageven.
Smerig klef gedoequote:
Riep je opa zeker ookquote:Op maandag 16 december 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond die Duitser overigens wel prima.
Wist niet dat je opa een Oostenrijker wasquote:Op maandag 16 december 2024 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een Oostenrijker
Toch een like voor de moeite en intentie
Nee mijn ene opa was volledig Nederlands, de ander half Litouwsquote:Op maandag 16 december 2024 17:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wist niet dat je opa een Oostenrijker was
Machine vs Machine Gun, Wad vs Wat, JW vs JW, Bipolair I vs Bipolair IIquote:
Wade is veel leukerquote:Op maandag 16 december 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Machine vs Machine Gun, Wad vs Wat, JW vs JW, Bipolair I vs Bipolair II
Wattimena is de Nederlandse Wade
Zou wel goed zijn voor mijn voorspelspel.quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Niet getagged in Punt plaatje van @:zipportal
Ontvrienden die hap.
Cray cray heet dat tegenwoordig.quote:
Morgen krijgen we in ieder geval Nijman en Van Veen, lees ik net in de krant.quote:Op maandag 16 december 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Zjak al in de studio zit en Frank doet commentaar, krijgen we vanavond zeker weer die vervelende Guy Habets?
Niet hier.quote:Op maandag 16 december 2024 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cray cray heet dat tegenwoordig.
Niet zo'n punt van maken joh.quote:Op maandag 16 december 2024 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Niet getagged in Punt plaatje van @:zipportal
Ontvrienden die hap.
Ik heb er ook geen verstand van.quote:
Jij bent mijn beste vriend!!!quote:Op maandag 16 december 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gijzeling Assen voor je.
Ik ben PUUR.quote:Op maandag 16 december 2024 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriend!!!
quote:Op maandag 16 december 2024 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wade had bij Bonkers moeten blijven.
En gooi hem dan op zijn minst niet buiten de punten.quote:Op maandag 16 december 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom ga je daar voor tops tops, Wade op een hoge finish ipv een dubbel.
Ik verstond t woord managerquote:Op maandag 16 december 2024 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Gezellig Duits interview zonder ondertiteling. Ik weiger dit uit principe te verstaan.
Betaaltgenot.quote:
Uhm het is een trollaccountquote:Op maandag 16 december 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een foto van Zwarte Piet. Nou, dan weet je het wel.
Ook dat is inmiddels typisch James Wadequote:Op maandag 16 december 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade straks voor het derde jaar op rij er direct uit (lol)
Zouden we bijna kunnen concluderen dat het typisch James Wade is.quote:Op maandag 16 december 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade straks voor het derde jaar op rij er direct uit (lol)
Al besproken.quote:Op maandag 16 december 2024 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden we bijna kunnen concluderen dat het typisch James Wade is.
Het blijft een NSB'erquote:Op maandag 16 december 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu dat de Wup zijn account niet meer doorgekrast is.
Nou ja, dan mag die NSB’er wel weer terugkomen.
De zogenaamde James Wade-finishquote:Op maandag 16 december 2024 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Er was een tijd dat Wade dit soort finishes heel vaak uitgooide.
Lijkt me meer iemand voor een overdosis dan een brug.quote:Op maandag 16 december 2024 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wade ligt straks in de Theems.
Dat rijmtquote:Op maandag 16 december 2024 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het stilstaande klok principequote:Op maandag 16 december 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. 10 minuten geleden verklaarden we Marco nog voor gek.
‘Typisch Wade’ werd geīmpliceerd toch?quote:Op maandag 16 december 2024 17:29 schreef Doevelaer het volgende:
In dit tempo ligt onze bingo op dag 2 al in shambles
De eerste verassing van dit WK?quote:Op maandag 16 december 2024 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
RIPquote:Op maandag 16 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste verassing van dit WK?
Verliezen is tot daaraantoe, maar om hem dan maar meteen te cremeren...quote:Op maandag 16 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist, wat werd er gezegdquote:Op maandag 16 december 2024 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Typisch Wade’ werd geīmpliceerd toch?
Niet echt een verrassing gezien de vorm van wattimenaquote:Op maandag 16 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rond?quote:Op maandag 16 december 2024 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing gezien de vorm van wattimena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |