Laten we daar zaterdagmiddag wat uitgebreider over filosoferen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef Doevelaer het volgende:
Richard Veenstra is een uiterst sympathieke man
Pick m is een marathon, geen sprintquote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sla een goede slag in de Pick'em.
Ik houd de stand bij in mijn originele post, is dat goed?quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sla een goede slag in de Pick'em.
Ik stoor me alleen ontzettend aan die presentator die in alles laat blijken dat ie als een kind zo blij is dat ie met Vinnie een podcast mag maken en m totaal in zn reet kruiptquote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is de podcast van Vinnie en zijn kompaan (nu dagelijks) een aanrader.
Zekers. En het leukste is het als er geen verdere gasten bij zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is prima. Goed om te weten want ik ben wel van plan om zo nu en dan even een tussenstand te doen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik houd de stand bij in mijn originele post, is dat goed?
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.quote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang was de langste middag/avondsessie ooit voor R1/2?
@Mani89 is daarentegen een groot liefhebber.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook weinig met bijnamen eigenlijk.
Raymond Smith…. die had ik even verdrongen.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.
[ afbeelding ]
Waggelende Gossé als grootste boosdoener natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal wellicht niet de langste zijn, maar deze kwaliteitssessie was om 18:29 klaar.
[ afbeelding ]
Iemand zonder enige zelfperceptie die alles afzeikt. Vaak raak, maar ook tegelijkertijd zonder enige schaamte (want dat kleffe gedoe tussen hem en Michael zou hij bij anderen maar walgelijk vinden).quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
kunstgebit.gifquote:Op maandag 16 december 2024 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raymond Smith…. die had ik even verdrongen.
Want?quote:Op maandag 16 december 2024 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Ach leuk Soetaers die een bye krijgt in de eerste ronde, dit WK kan nu al niet meer stuk.
Ik was ook vrij aanwezig zie ik.quote:Op maandag 16 december 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal in DRT / World Seniors Darts Tour #1
Gewoon even een verdwaalde like binnengehaald uit 2022 door @:falco![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |