SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
BBC (alleen digitaal)
Sport1 Duitsland
Kortom: we gaan streamen!
Het zijn in ieder geval allemaal voormalig wereldkampioenen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis waarvan zitten de 8 spelers al in de tweede ronde?
Er is geseed op basis van gewonnen wereldtitels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis waarvan zitten de 8 spelers al in de tweede ronde?
Daar klopt toch geen reet van?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geseed op basis van aantal gewonnen wereldtitels.
Ik heb het woordje ‘aantal’ al weggehaald, in principe klopte dit als vrouwentitels half zouden meetellen maar dan zou Keith Deller zijn plek verkeerd zijn.quote:
Wel lullig voor Anderson en Wallace.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het woordje ‘aantal’ al weggehaald, in principe klopte dit als vrouwentitels half zouden meetellen maar dan zou Keith Deller zijn plek verkeerd zijn.
Het zijn de acht spelers met wereldtitels, dat is duidelijk. Misschien is het verder op basis van lifetime Order of Merit? Anders snap ik het ook niet
Als je ziet wat een Eurosport allemaal uitzendt had ik die toch wel een beetje verwacht. Al weet ik niet wat ze ervoor vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja... vinden ze dit gek? Kennelijk wel.
Goldenshower heeft het.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:28 schreef Tagliano het volgende:
Is dit nog ergens via een sympathiek streampje te volgen
Lekker het gras afrijden op hole 16 met ontblote armenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:09 schreef wimderon het volgende:
Tony O'Shea heeft z'n armen ook vol gekalkt. Waarom, waarom.
Toch een paar peuken meegesmokkeld op de plek waar vroeger zijn tanden zatenquote:
Nee was echt blessa.quote:
Lens geslagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Bull sloopt Flopland volledig
Het is klaar voor vanmiddag maar goldenarrow even googelen. (precieze link heb je in DM)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:56 schreef koemleit het volgende:
waar is dit te streamen?
desnoods in DM
Vooral zijn tepels die eruit stekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Teler heeft echt Dubbel G momenteel. Goeie genade.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Auto-ongelukje
https://www.aad.org/publi(...)%20completely%20bald.
Soort Victor Mollejo.
Upgrade?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Streampie gevonden. Mooie look heeft die Howson.
Wolfie was altijd al een God op de ton+ finishes.quote:
156, 111, 100, 136, 150, 157 en 153. Wat een held.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wolfie was altijd al een God op de ton+ finishes.
Nipt. Hij had z'n haar los in een soort pluizige mat, met dan z'n bril bovenop z'n hoofd als haarband. Begreep dat ie in ronde 1 nog in een knotje had, dus hoge Ton Kas Promenade vibe.quote:
De ketting was overduidelijk te lang.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef wimderon het volgende:
Jenkins staat op 8 te wachten voor de wedstrijd.
Ashton staat op 104, gooit T18, de tweede buiten het bord (lol) en besluit met de derde dan maar voor de 14 te gaan om hem op 36 te zetten ipv toch maar voor de bullseye te gaan
Painter nam het wel aardig serieus leek het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:28 schreef wimderon het volgende:
Fil wint 3 legjes (lol)
Painter had het bord van de muur moeten trekken.
£30,000 voor de winnaar. Painter, Thornton hebben al gezegd dat dit een serieus toernooi voor hun is. Oftewel: ze gaan vol voor die cheque.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Painter nam het wel aardig serieus leek het.
Ik dacht dat Phil er ook alles aan had gedaan qua training. Maar daar leek t niet opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Painter die met een paar schreeuwen viert dat hij terugkomt op 1-1 in sets tegen Thornton. De intenties zijn nog maar eens bevestigd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Phil er ook alles aan had gedaan qua training. Maar daar leek t niet op
Ach ach ach ach! Wat een zonde.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Doggy Dawson laat het liggen @:Mani89
David Cameron?????quote:
De kaarten zullen de deur uit vliegen.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook Pol is er dit keer bij @:El-Stinho!
[ twitter ]
PolGod.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook Pol is er dit keer bij @:El-Stinho!
[ twitter ]
Verloren van Ashtonquote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PolGod.
Voor eeuwig de vraag wat hij had kunnen worden als hij niet onder de plak had gezeten.
Gewonnen van Silverback!quote:Op maandag 13 juni 2022 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kaarten zullen de deur uit vliegen.
Dat was toch een eenmalige opleving een tijdje terug.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:27 schreef wimderon het volgende:
Chris Mason staat 67 gemiddeld te speren @:Mani89
Ja zonde, had 'm verder gedachtquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was toch een eenmalige opleving een tijdje terug.
Jij ook hierquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
Leuk om Co weer eens in actie te zien, maar het duurt wel lang
Nu weer niet, want Glen Durrant kan ik prima missenquote:
qui gemiddeldes iig niet. 30 tot 40 punten lager dan bij de PDC. Man man man. Ik zie m hier wel mee stoppen als t zo doorgaatquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Taylor gooit ook nog exact hetzelfde hè
Jij denkt dat ie niet geniet van het missen van al deze dubbels?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
qui gemiddeldes iig niet. 30 tot 40 punten lager dan bij de PDC. Man man man. Ik zie m hier wel mee stoppen als t zo doorgaat
60 60 26 60!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scholten zo wordt nog slechter dan Co
Ja, bizar dat we dit nu zeggen terwijl de grote Power nog in het toernooi zit. Hoe is het mogelijk dat die man zo matig is geworden. Ik had eigenlijk verwacht dat als hij met de PDC mee zou gaan doen dat hij prima weer top 20 zou kunnen gooien, maar niets is minder waar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:18 schreef wimderon het volgende:
Met dit niveau gaat Torrentun het toernooi weer op z'n sloffen winnen.
Niels de Ruiter en Arjan van der Giessenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Wie zijn deze commentatoren ook al weer nu?
Aah Arjan zelf. Herkende die stem wel maar kon ff niet plaatsen wie. Thnx!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Niels de Ruiter en Arjan van der Giessen
Tsja, omdat ie geen tourcard heeft. Neem aan dat ie wel zou willen.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:38 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is gates geen prof meer?? Heeft een lekker stijltje waarmee hij echt wel bij de PDC kan meedraaien.
quote:Saturday 24 June
Afternoon session (14:00)
First round
Trina Gulliver v Chris Mason
Martin Adams v Dennis Harbour
John Part v Kevin Painter
Bob Anderson v Richie Howson
Evening session (20:00)
David Cameron v Neil Duff
Robert Thornton v Colin McGarry
Phil Taylor v Mark McGeeney
Leonard Gates v Mark Dudbridge
Sunday 25 June
Afternoon session (14:00)
Quarter-finals
Cameron/Duff v Anderson/Howson
Taylor/McGeeney v Adams/Harbour
Thornton/McGarry v Part/Painter
Gates/Dudbridge v Gulliver/Mason
Evening session (20:00)
Semi-final
Final
Wat zijn de kijk mogelijkheden??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:32 schreef wimderon het volgende:
We zijn weer onderweg!
[ afbeelding ]
[..]
Na elk van die seniorentoernooien zegt hij dat hij nu écht weer meer gaat trainen. Zou nogal dom zijn om dat voor je laatste WK niet te doen. Maar ik denk dat het gewoon op is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Oefent Teeler nooit meer of waarom verliest hij dit soort potjes?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
O’Shea onder een grasmaaier op de green gekomen? Of gewoon een delirium?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
O’Shea onder een grasmaaier op de green gekomen? Of gewoon een delirium?
Verder dan wat gerommel in de marge bij de BDO/WDF is die nooit gekomen inderdaad. Geplaatst via de qualifier, net als Hamilton.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Rowlands zegt mij helemaal niks. Is dat een amateur die het veld op mag vullen?
#AnnounceVincentquote:WSDT becomes WSD with ADC announced as the new Qualifying Route to TV Events.📢
WSDT is delighted to announce some exciting changes for 2025 and beyond.
From the very inception of WSDT, our vision and goal was to ensure that the legacy of the many Champions that have graced the sport of Darts were honoured and celebrated.
To this end, WSD (World Seniors Darts) will now be responsible only for the organisation of televised Seniors darts tournaments rather than a tour.
Each of these tournaments will feature a core cast of invited players who have a history and legacy in the sport.
Rivalries will be renewed, and new rivalries will be forged, as players compete for honour, prestige and Seniors TV titles.
As part of our rebrand, we have also made the decision to lower the age criteria from 50 to 45.
We believe this change will allow us to invite new players to TV tournaments, as well as giving any player aged 45 or over on 31st January 2025 the chance to make it to the TV stages of all future World Seniors Darts tournaments.
In another exciting change, all qualifying events held in 2025 will now be run by the Amateur Darts Circuit (ADC), which will give anyone over the age of 45 with an ADC membership the chance to qualify for the Seniors televised tournaments. Details for these events will be announced in due course, as well as the televised tournament schedule for 2025. The ADC is the largest amateur Darts organisation in the UK, with over 11,500 members.
Jason Francis, Co -Founder of WSD, said;
"This is a landmark announcement, and a positive move for all involved, or wanting to get involved, in the Seniors code of the sport".
"We need to remember why we created WSDT, it was to give a TV Stage to allow the decorated legends of the sport to compete again, not only against each other, but also against those who win their right to be in that field, on that stage and on our screens".
"We have found a great partner to run our qualifying events in the ADC which will allow WSD to concentrate fully on developing our TV Events and growing beyond the UK. And the good news is if you are over 45 you can get involved now, you don’t need to wait to hit Bullseye in years anymore. Get to Reading, show us how good you are and take your place at the Tavern on TV in February”
Three qualifying events will be held at the Crucible in Reading on the 1st and 2nd February, those events will produce the final three participants for the 2025 Seniors World Darts Championship.
Any player with a current WSDT Membership can take advantage of our early bird offer, which will allow members to play in all three events for a reduced entry fee of £120. This option will be available to eligible players from 9am on the 28th November at http://worldseniorsdarts.com
Any player over the age of 45 without a WSDT membership can still enter this trio of qualifiers, the cost of entry will be £150 for all three events. Entries will be accepted from 9am on the 9th December.
Adams v Fitton, Hogan v Whitlock, het is net alsof het weer Lakeside 2006 is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:06 schreef wimderon het volgende:
19 tot en met 22 februari is het zover: het WK, komt dat zien.
[ afbeelding ]
quote:Wednesday 19th February
Jim McEwan🆚John Part
Kevin Edwards🆚Mike Huntley
Paul Hogan🆚Simon Whitlock
Tony O'Shea🆚Lisa Ashton
Thursday 20th February, Afternoon Session
Richard-Eirig Rowlands🆚Graham Usher
Ross Montgomery🆚Trina Gulliver
Derek Coulson🆚Mervyn King
Kevin Painter🆚Richie Burnett
Evening Session
Martin Adams🆚Darryl Fitton
Colin McGarry🆚Steve Beaton
Neil Duff🆚Vincent van der Voort
Mark Dudbridge🆚Chris Mason
Gates ook AOW?quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:28 schreef wimderon het volgende:
Volgende week begint het WK! Met onze Vincent, jawel!
[ afbeelding ]
[..]
Jij houdt die podcast in stand door er naar te kijken allen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]en volgende week weer smerig lachen in z’n podcast.
DARTS DRAAIT DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Jij houdt die podcast in stand door er naar te kijken allen.
De helft ligt morgen in coma denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je senioren op 1 dag een kwartfinale, een halve finale en een finale laten afwerken als je ook nog de zondag hebt?
Om ze op de proef te stellen wie het hardste oudje is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je senioren op 1 dag een kwartfinale, een halve finale en een finale laten afwerken als je ook nog de zondag hebt?
Pak de agenda er maar bij allen.quote:Ronny Huybrechts doet volgend jaar gooi naar wereldtitel darts bij de senioren
Schrijf het alvast in uw agenda. In februari 2026 staat Ronny Huybrechts op het WK darts voor senioren. Dat maakte de organisatie deze week bekend.
Het World Seniors Darts Championship is dan aan zijn vijfde editie toe en bestaat enkel uit spelers die 45 jaar of ouder zijn. Tussen 19 en 21 februari zal Ross Montgomery zijn wereldtitel verdedigen in het Engelse Purfleet. In de Circus Tavern zal de 59-jarige Huybrechts het gezelschap krijgen van onder anderen Simon Whitlock, Martin Adams, Vincent van der Voort, Steve Beaton en John Henderson.
Ronny Huybrechts is de oudere broer van Kim Huybrechts. Als duo schopten ze het in 2013 tot in de finale van de World Cup en datzelfde jaar stond ‘The Rebel’ in de halve finales van het EK nadat hij eerder de legendarische Phil Taylor had uitgeschakeld. Huybrechts was actief op de Pro Tour tussen 2013 en 2019, en later tussen 2023 en 2024. Hij wordt nu de eerste Belg ooit op het WK voor senioren.
Opa mag bij de senioren meedoen.quote:Raymond van Barneveld neemt wildcard aan voor BetGoodwin Champion of Champions
Raymond van Barneveld, de vijfvoudig wereldkampioen, heeft bevestigd dat hij de laatste wildcard uitnodiging voor de BetGoodwin Champion of Champions op zondag 29 juni 2025 in Portsmouth heeft geaccepteerd. Hij voegt zich in het 12-koppige deelnemersveld in de MODUS Live Lounge.
Samen met van Barneveld staan onder anderen de regerend kampioen Richie Howson en wereldkampioen bij de Seniors, Ross Montgomery, John Henderson, Robert Thornton, Steve Beaton, Simon Whitlock, Mervyn King, Martin Adams en Neil Duff behoren tot de sterke line‑up.
De 58-jarige Van Barneveld heeft vijf wereldtitels op zijn naam, vier in de BDO en één in de PDC en kijkt uit naar de hereniging met oude bekenden uit zijn BDO‑periode. Hij zei: “De sport heeft altijd van grote karakters gehouden, en World Seniors Darts brengt die terug, met de meesten die nog op hoog niveau spelen. Ik kijk ernaar uit om oude gezichten tegen te komen.”
Barneveld benadrukt dat hij de tegenstand serieus neemt: “Ik kom niet naar Portsmouth denken dat dit makkelijk wordt. Ik ga elk van de spelers respecteren en hard trainen.” Op de vraag met wie hij graag zou spelen, doelt hij op klassieke rivalen: “Richie Burnett kan nog steeds hoog niveau halen en Martin Adams is ijzersterk. Die zouden bijzondere partijen zijn, maar iedereen in dit veld is world‑class.”
De Nederlands legende voegt daar aan toe: “Het vuur brandt nog steeds voor mij. Ik ben gewend toernooien te winnen waar ik ook speel, en het zou heel speciaal zijn als ik ook een Seniors‑tv-titel zou kunnen pakken.”
De volledige line-up luidt: Raymond van Barneveld, Ross Montgomery, Richie Howson, Robert Thornton, John Henderson, Simon Whitlock, Steve Beaton, Mervyn King, Martin Adams, Neil Duff, Richie Burnett en Kevin Painter.
dacht dat de PDC daar altijd zo strikt in was: niet meedoen aan tv-toernooien van andere organisaties. Maar de pdc neemt de seniors ook niet serieus dusquote:
Hm, ik heb VPN aan maar dat ding blijft maar laden. Moet je ook aan account hebben bij Pluto.tv?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:10 schreef wimderon het volgende:
Onze Ray NU aan de oche.
https://pluto.tv/ca/live-tv/671645c4529ac900080c9a0b
Wel even VPN aanslingeren, kan weer uit als de stream eenmaal loopt.
Keek je niet tijdens een pauze? Dan is er alleen een animatie zichtbaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hm, ik heb VPN aan maar dat ding blijft maar laden. Moet je ook aan account hebben bij Pluto.tv?
2 weken geleden zei Vincent nog dat ie zn deelname nog helemaal niet had bevestigd toen ie al was aangekondigd en dat ie mogelijk andere verplichtingen had die week. Eerder wk en modus ook al afgezegd na aankondiging, ik ben benieuwd of ie daadwerkelijk komt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 02:33 schreef wimderon het volgende:
Het is pas in november, maar er is toch alvast geloot. Ditmaal geen Ray, maar wel Vincent!
[ x ]
Hij doet dit überhaupt alleen omdat het van zijn management is, maar hij zal wel weer afzeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2 weken geleden zei Vincent nog dat ie zn deelname nog helemaal niet had bevestigd toen ie al was aangekondigd en dat ie mogelijk andere verplichtingen had die week. Eerder wk en modus ook al afgezegd na aankondiging, ik ben benieuwd of ie daadwerkelijk komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |