abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 februari 2025 @ 18:26:08 #251
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216796587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je senioren op 1 dag een kwartfinale, een halve finale en een finale laten afwerken als je ook nog de zondag hebt?
De helft ligt morgen in coma denk ik.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216796652
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je senioren op 1 dag een kwartfinale, een halve finale en een finale laten afwerken als je ook nog de zondag hebt?
Om ze op de proef te stellen wie het hardste oudje is. :)

Het is wel een beetje een freak-show dit. Misschien omdat het precies meetbaar is dat ze allemaal 20 of 30 punten per beurt onder hun gemiddelde gooien vergeleken met hun goede tijd. Bij oude schakers kun je dat niet meten en lijkt het vaak nog heel wat.

Maar voor dit moet je echt jong en heel gretig zijn. En er komt nog goede coördinatie bij die je gewoon verliest blijkbaar. Het is een combinatie.

Wat niet wegneemt dat het wel heel leuk is om te bekijken. En die mannen verdienen nog wat. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216800641
The Boss op weg naar?
pi_216800819
pi_217658682
quote:
Ronny Huybrechts doet volgend jaar gooi naar wereldtitel darts bij de senioren

Schrijf het alvast in uw agenda. In februari 2026 staat Ronny Huybrechts op het WK darts voor senioren. Dat maakte de organisatie deze week bekend.

Het World Seniors Darts Championship is dan aan zijn vijfde editie toe en bestaat enkel uit spelers die 45 jaar of ouder zijn. Tussen 19 en 21 februari zal Ross Montgomery zijn wereldtitel verdedigen in het Engelse Purfleet. In de Circus Tavern zal de 59-jarige Huybrechts het gezelschap krijgen van onder anderen Simon Whitlock, Martin Adams, Vincent van der Voort, Steve Beaton en John Henderson.

Ronny Huybrechts is de oudere broer van Kim Huybrechts. Als duo schopten ze het in 2013 tot in de finale van de World Cup en datzelfde jaar stond ‘The Rebel’ in de halve finales van het EK nadat hij eerder de legendarische Phil Taylor had uitgeschakeld. Huybrechts was actief op de Pro Tour tussen 2013 en 2019, en later tussen 2023 en 2024. Hij wordt nu de eerste Belg ooit op het WK voor senioren.
Pak de agenda er maar bij allen.
pi_217661134
Ondertussen nog geen bericht over andere tv toernooien die dit jaar zouden plaatsvinden
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 21 mei 2025 @ 10:19:09 #257
194695 franklop
Fran knock
pi_217705710
Taylor zal er in ieder geval niet meer bij zijn. Die heeft zijn laatste pijlen geworpen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217912750
quote:
Raymond van Barneveld neemt wildcard aan voor BetGoodwin Champion of Champions

Raymond van Barneveld, de vijfvoudig wereldkampioen, heeft bevestigd dat hij de laatste wildcard uitnodiging voor de BetGoodwin Champion of Champions op zondag 29 juni 2025 in Portsmouth heeft geaccepteerd. Hij voegt zich in het 12-koppige deelnemersveld in de MODUS Live Lounge.

Samen met van Barneveld staan onder anderen de regerend kampioen Richie Howson en wereldkampioen bij de Seniors, Ross Montgomery, John Henderson, Robert Thornton, Steve Beaton, Simon Whitlock, Mervyn King, Martin Adams en Neil Duff behoren tot de sterke line‑up.

De 58-jarige Van Barneveld heeft vijf wereldtitels op zijn naam, vier in de BDO en één in de PDC en kijkt uit naar de hereniging met oude bekenden uit zijn BDO‑periode. Hij zei: “De sport heeft altijd van grote karakters gehouden, en World Seniors Darts brengt die terug, met de meesten die nog op hoog niveau spelen. Ik kijk ernaar uit om oude gezichten tegen te komen.”

Barneveld benadrukt dat hij de tegenstand serieus neemt: “Ik kom niet naar Portsmouth denken dat dit makkelijk wordt. Ik ga elk van de spelers respecteren en hard trainen.” Op de vraag met wie hij graag zou spelen, doelt hij op klassieke rivalen: “Richie Burnett kan nog steeds hoog niveau halen en Martin Adams is ijzersterk. Die zouden bijzondere partijen zijn, maar iedereen in dit veld is world‑class.”

De Nederlands legende voegt daar aan toe: “Het vuur brandt nog steeds voor mij. Ik ben gewend toernooien te winnen waar ik ook speel, en het zou heel speciaal zijn als ik ook een Seniors‑tv-titel zou kunnen pakken.”
De volledige line-up luidt: Raymond van Barneveld, Ross Montgomery, Richie Howson, Robert Thornton, John Henderson, Simon Whitlock, Steve Beaton, Mervyn King, Martin Adams, Neil Duff, Richie Burnett en Kevin Painter.
Opa mag bij de senioren meedoen.
pi_217921485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:

[..]
Opa mag bij de senioren meedoen.
dacht dat de PDC daar altijd zo strikt in was: niet meedoen aan tv-toernooien van andere organisaties. Maar de pdc neemt de seniors ook niet serieus dus
pi_218008671
twitter

twitter
pi_218075360
Onze Ray NU aan de oche.

https://pluto.tv/ca/live-tv/671645c4529ac900080c9a0b

Wel even VPN aanslingeren, kan weer uit als de stream eenmaal loopt.
pi_218075409
We zijn drie legs bezig en de setup is veranderd.
  zondag 29 juni 2025 @ 20:10:12 #263
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218076703
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:10 schreef wimderon het volgende:
Onze Ray NU aan de oche.

https://pluto.tv/ca/live-tv/671645c4529ac900080c9a0b

Wel even VPN aanslingeren, kan weer uit als de stream eenmaal loopt.
Hm, ik heb VPN aan maar dat ding blijft maar laden. Moet je ook aan account hebben bij Pluto.tv?
pi_218077466
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Hm, ik heb VPN aan maar dat ding blijft maar laden. Moet je ook aan account hebben bij Pluto.tv?
Keek je niet tijdens een pauze? Dan is er alleen een animatie zichtbaar.
pi_218077467
Ray heeft verloren van Ross the Boss :')

twitter
pi_218294219
Het is pas in november, maar er is toch alvast geloot. Ditmaal geen Ray, maar wel Vincent!

twitter
pi_218307833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 02:33 schreef wimderon het volgende:
Het is pas in november, maar er is toch alvast geloot. Ditmaal geen Ray, maar wel Vincent!

[ x ]
2 weken geleden zei Vincent nog dat ie zn deelname nog helemaal niet had bevestigd toen ie al was aangekondigd en dat ie mogelijk andere verplichtingen had die week. Eerder wk en modus ook al afgezegd na aankondiging, ik ben benieuwd of ie daadwerkelijk komt.
pi_218307969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
2 weken geleden zei Vincent nog dat ie zn deelname nog helemaal niet had bevestigd toen ie al was aangekondigd en dat ie mogelijk andere verplichtingen had die week. Eerder wk en modus ook al afgezegd na aankondiging, ik ben benieuwd of ie daadwerkelijk komt.
Hij doet dit überhaupt alleen omdat het van zijn management is, maar hij zal wel weer afzeggen.
pi_218486075
VD Voort doet idd niet mee aan de Matchplay, meldt ie zojuist in zn podcast. Tenzij er een wonder gebeurt _O-
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:44:37 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218486141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
VD Voort doet idd niet mee aan de Matchplay, meldt ie zojuist in zn podcast. Tenzij er een wonder gebeurt _O-
Wat een rare wisselwerking met zn management dan
pi_218495839
Doek lijkt gevallen voor world seniors. Twitter-account heeft nieuwe naam en hun world matchplay posts zijn verdwenen.

https://x.com/WeeklyDartscast/status/1955640651158368741
pi_218525891
quote:
''Gister het nieuws ontvangen, het zal een klap voor velen zijn'' - Dartslegende bevestigt einde van World Seniors Darts Tour

De World Seniors Darts Tour (WSDT) lijkt plotseling tot een einde te zijn gekomen. In de afgelopen dagen verdwenen de sociale mediakanalen van de organisatie of kregen een nieuwe naam, websites gingen offline en de ticketverkoop voor komende evenementen werd zonder toelichting gestaakt. Fans en spelers bleven achter met vragen en onzekerheid over wat de toekomst brengt.

John Lowe, een van de meest gerespecteerde figuren in de dartswereld en deelnemer aan het allereerste World Seniors Darts Championship, bevestigde in een bericht op Facebook dat de stekker eruit is getrokken.

“Gisteren het nieuws ontvangen dat de World Seniors Darts is opgeheven. Ik weet dat Jason Thame en Francis alles hebben gedaan om er een succes van te maken, en ze hebben het de tijd gegeven om te groeien'', zo begint Lowe zijn verhaal op Facebook.

''Ik nam deel aan de inauguratie, het eerste Seniors World Championship, waar ik een fantastisch ontvangst kreeg van het publiek en de tv-kijkers. Ik geloofde dat het vanaf daar zou doorgroeien, maar het mocht niet zo zijn. Na veel overleg hebben de organisatoren de stekker eruit getrokken. Het zal voor velen een klap zijn die dachten dat dit een verlenging van hun carrière kon zijn. Wie weet, misschien wordt de Seniors Tour ooit hervat'', zo besloot Lowe.

Waardering voor organisatie

Ook voormalig speler op het Seniors-circuit Chris Mason reageerde op Lowe’s bericht en sprak zijn waardering uit voor de organisatoren, die volgens hem uit pure passie handelden.

“Ze hebben beiden enorm veel tijd en geld geïnvesteerd. Alle lof voor hen, want dit was iets dat uit pure liefde voor onze sport is gedaan. Laten we hopen dat ze misschien eens per jaar ergens een eenmalig evenement kunnen organiseren, zodat de fans hun oude favorieten weer kunnen zien.”

Voor veel darters heeft de abrupt gestopte tour directe gevolgen. De WSDT bood oud-profs niet alleen een kans om hun carrière te verlengen, maar ook een welkome bron van inkomsten. Daarnaast fungeerde het als podium waar amateurs en grassroots-spelers hun helden konden ontmoeten en ervaren hoe het spel gespeeld werd door grootheden van weleer.
Einde tijdperk. Al was het al een stuk minder leuk dan in het begin, toen je echt de oude garde had. Met de jaren kwam er steeds meer van het dorre hout dat net hun Tourkaart kwijt was, en dat ik voorlopig niet per se meer hoefde te zien, bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')