SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
BBC (alleen digitaal)
Sport1 Duitsland
Kortom: we gaan streamen!
Het zijn in ieder geval allemaal voormalig wereldkampioenen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis waarvan zitten de 8 spelers al in de tweede ronde?
Er is geseed op basis van gewonnen wereldtitels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis waarvan zitten de 8 spelers al in de tweede ronde?
Daar klopt toch geen reet van?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geseed op basis van aantal gewonnen wereldtitels.
Ik heb het woordje ‘aantal’ al weggehaald, in principe klopte dit als vrouwentitels half zouden meetellen maar dan zou Keith Deller zijn plek verkeerd zijn.quote:
Wel lullig voor Anderson en Wallace.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het woordje ‘aantal’ al weggehaald, in principe klopte dit als vrouwentitels half zouden meetellen maar dan zou Keith Deller zijn plek verkeerd zijn.
Het zijn de acht spelers met wereldtitels, dat is duidelijk. Misschien is het verder op basis van lifetime Order of Merit? Anders snap ik het ook niet
Als je ziet wat een Eurosport allemaal uitzendt had ik die toch wel een beetje verwacht. Al weet ik niet wat ze ervoor vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja... vinden ze dit gek? Kennelijk wel.
Goldenshower heeft het.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:28 schreef Tagliano het volgende:
Is dit nog ergens via een sympathiek streampje te volgen
Lekker het gras afrijden op hole 16 met ontblote armenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:09 schreef wimderon het volgende:
Tony O'Shea heeft z'n armen ook vol gekalkt. Waarom, waarom.
Toch een paar peuken meegesmokkeld op de plek waar vroeger zijn tanden zatenquote:
Nee was echt blessa.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |