SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ding ligt weer bij reparatie wacht de mail wel weer af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met sportsokken ?quote:Op zondag 15 december 2024 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom stopt ie geen ui in z'n Arie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon op je rechten gaan staan mikeyquote:Op zondag 15 december 2024 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ding ligt weer bij reparatie wacht de mail wel weer af.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat zijn arie huilenquote:Op zondag 15 december 2024 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom stopt ie geen ui in z'n Arie?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn neef moet de aankoop ontbinden en zegt ook afwachten nu werkt in een winkel is tot kerst ontzettend druk.quote:Op zondag 15 december 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon op je rechten gaan staan mikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
@sp3cquote:Op zondag 15 december 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat best een gepaste TT
DiARIEree![]()
te laat alweer. bedtijd voor mij. tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Do what you love, love what you do!![]()
Trustequote:Op zondag 15 december 2024 22:51 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
Jammer weerquote:Op zondag 15 december 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
Tis jammer dat @:Sp3c alweer is verdwenen
Als hij toch de regels niet kent![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 december 2024 22:51 schreef kree het volgende:
♡♡♡♡![]()
Als ik het eruit poep is dat niet zo ijdel hoorquote:Op zondag 15 december 2024 22:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gij zult de naam van De Arie niet ijdel gebruiken
quote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het eruit poep is dat niet zo ijdel hoor![]()
![]()
I am the law!quote:Op zondag 15 december 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
Als hij toch de regels niet kentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Slaap wel Kreequote:
Lekker dromen over een onbewoond eiland enzo
Met @devzero ?quote:Op zondag 15 december 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaap wel Kree
Lekker dromen over een onbewoond eiland enzo![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
Als hij toch de regels niet kentquote:
Goffer quote ik de verkeerde postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kunnen we daar geen GoFundMe voor optuigen?quote:Op zondag 15 december 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaap wel Kree
Lekker dromen over een onbewoond eiland enzo![]()
wel mijn favoriete droom jaquote:Op zondag 15 december 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaap wel Kree
Lekker dromen over een onbewoond eiland enzo
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: