SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga elk jaar wel eigelijk.. En ik had ook niet veel bijzonders meer qua kerstballenquote:Op zondag 15 december 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende: [..]
![]()
Dit jaar voor het eerst niet heen geweest. Je gaat vast leuke dingen shoppen
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Grote meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ziet toch leuk uit wat je nu hebt staan ook.quote:Op zondag 15 december 2024 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar wel eigelijk.. En ik had ook niet veel bijzonders meer qua kerstballen
Smile, it's free therapy.![]()
5102 km maarquote:Op zondag 15 december 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er bent is het vast weer over![]()
Ben er ook blij meequote:Op zondag 15 december 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet toch leuk uit wat je nu hebt staan ook.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik ken Arie niet althans niet van username?quote:Op zondag 15 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met een stevige boom voor je ma!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met een stevige boom voor je ma!![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig niet m'n ariequote:Op zondag 15 december 2024 21:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah zat zelf meer aan jouw snoetje te denken![]()
![]()
haaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat klinkt meer herkenbaar wel jaquote:Op zondag 15 december 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
"Arie, voor als je niet meer in je arie geneukt wil worden door de regering!"
Do what you love, love what you do!![]()
wies arieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk dan alleen maarquote:
Tutututu
M4X Verstappen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: