Inkomsten uit criminele activiteiten zijn belastbaar.quote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef LXIV het volgende:
In mijn dorp zijn in vijf jaar tijd vier barbiers gekomen. Daarvoor zat er geen een. Ze zijn wel open, maar er is meestal niemand binnen.
Ze zouden ook voor drugsgeld de mogelijkheid moeten bieden om er belasting over te betalen. Dan koppel je dat los van de opsporingsdienst. Scheelt een hoop nep barbiers.
respect voor jou.quote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef achtja het volgende:
[..]
O ik snap je nu, nog even terug gelezen. Ik las het verkeerd.
Sorry, je bent best aardig. Peace
Jou op Internet toelaten ook niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:08 schreef torentje het volgende:
Boeren een aantrekkelijk en verzorgd uiterlijk bezorgen is geen goed idee.
Daar mag de stofkam wel eens door heen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:39 schreef Twiitch het volgende:
Telefoonwinkels, kappers, reisbureaus, zorgaanbieders, restaurants. Tenten waar het licht nooit brand maar die wel een omzet van 500k+ draaien.
Klopt, maar pas als je gepakt bent toch? Je kunt toch geen 150.000 euro verdienen met drugshandel en dat bij de belastingdienst opgeven en dan 75.000 euro wit hebben..quote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef raptorix het volgende:
[..
Je dacht dat dat niet gebeurt? Mijn broer handelende in de jaren 80/90 op grote schaal, maar betaalde gewoon belasting. Het grote voordeel is dat het daarna ook gewoon netjes wit is en dat je niet allerlei kunstgrepen hoeft uit te halen.
Is het opperhoofd boos?quote:Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jou op Internet toelaten ook niet.
Eerder andersom: de kosten die jij maakt bij je drugshandeltje zijn nog aftrekbaar voor zolang je niet veroordeeld bent. En kosten voor wapens zijn dat ook niet. Kosten voor transport, steekpenningen, omkoping, protectiegeld en verloren gegane transporten (en de daarmee gepaarde gaande 'boetes') zijn of waren dat wel. Vroegâh was de belastingdienst autistisch amoreel, nu zijn ze nog steeds amoreel maar schiet het niet echt op om zelf aangifte te doen omdat die gegevens gewoon gedeeld worden.quote:Op zondag 15 december 2024 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, maar pas als je gepakt bent toch? Je kunt toch geen 150.000 euro verdienen met drugshandel en dat bij de belastingdienst opgeven en dan 75.000 euro wit hebben..
Hoe moet Wilders dat uitzoeken exact?quote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn kapper. Of hij wel of niet witwast, dat moet Wilders maar lekker uitzoeken en oplossen. Ik ga niet met lange haren of scheef geknipt kapsel lopen omdat jij het zegt.
Tapijtwinkels.quote:Op zondag 15 december 2024 15:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vergeet de bruidswinkels niet.
Tja, zo kom je nooit van de stereotypen afquote:Op zondag 15 december 2024 20:51 schreef Chadi het volgende:
Ik geef ze groot gelijk. In dit land moet je haast wel stelen om rond te komen.
Klopt, vroeger had je ook meer voor de belastingdienst te vrezen dan voor de politie.quote:Op zondag 15 december 2024 19:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Eerder andersom: de kosten die jij maakt bij je drugshandeltje zijn nog aftrekbaar voor zolang je niet veroordeeld bent. En kosten voor wapens zijn dat ook niet. Kosten voor transport, steekpenningen, omkoping, protectiegeld en verloren gegane transporten (en de daarmee gepaarde gaande 'boetes') zijn of waren dat wel. Vroegâh was de belastingdienst autistisch amoreel, nu zijn ze nog steeds amoreel maar schiet het niet echt op om zelf aangifte te doen omdat die gegevens gewoon gedeeld worden.
Dan ben jij onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn kapper. Of hij wel of niet witwast, dat moet Wilders maar lekker uitzoeken en oplossen. Ik ga niet met lange haren of scheef geknipt kapsel lopen omdat jij het zegt.
Juist.quote:Op zondag 15 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
De FIOD zou de Amsterdamsestraatweg in Utrecht eens goed door moeten lichten. Tig kappers en donerzaken.
Zout gewoon op achterlijke troll.quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar komen die 37 zetels dan vandaan als het niet is van mensen die zichzelf als de erfgenamen daarvan zien en zich hard maken voor het opsporen en dwarszitten van bepaalde groepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |