abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 december 2024 @ 14:56:18 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215887163
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 14:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh dan komt het echt goed :Y

Als je al zoveel voorbereiding hebt gedaan, en je hebt hopelijk een iets minder fucked up brein dan het mijne, kan je vast echt stappen gaan maken straks als je aan de slag kan.

En het zijn stappen hè. Dus het is niet dat je straks een jaar aan het ploeteren bent en daarna gaat het pas beter. Gedurende dat jaar zal het met ups en downs steeds wat beter gaan. Dus dan is een jaar ook minder lang (als je snapt wat ik bedoel)

Hopelijk kun je dus gedurende dat jaar ook wat momentjes nemen om je te realiseren welke vooruitgang je al hebt geboekt.

De eerste keer dat ik kon zeggen "Dat m'n moeder dat zegt betekent niet dat het waar is". Manmanmanman. Dat was ergens eerder in dat jaar, maar al zo'n mijlpaal!
Dat is waar, thanks!
Soms wil ik teveel kijken naar het eindresultaat, maar inderdaad ga ik al heel veel hebben aan de stappen voor die tijd. O+
pi_215887534
Voerbollekes (en waterbak) weer gevuld O+

Blues in F&F / Vrije vogels #8
pi_215887538
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 14:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
O+
Ja maar echt _O_
pi_215888712
Hola!
Hoop zo dat ze wat kunnen betekenen voor de collega van @sigme Hij zal waarschijnlijk te jong zijn voor regelmatig onderzoek maar ik vind dat altijd erg vreemd dat vrouwen wel borst en baarmoederhals onderzoek krijgen en mannen geen psa waarde onderzoek krijgen (da's in beginsel alleen bloedonderzoek).

Balen voor de band van @Candaasje wel fijn dat er nog een tweede auto is zodat je niet met het ov naar je werk hoeft (zou dat eigenlijk wel lukken?)

Slim @vlindertje89 wanneer je aanwezigheid niet nodig is, is een bankhang met katten veel leuker dan een vergadering

@Blues gisteren ging alles heel soepel dus ook nergens bij nagedacht, ging gewoon door. Wanneer ik last heb, dan (dat lukt me al redelijk :D ) stop ik wel. Maar ik moet blijkbaar ook op goede momenten eerder stoppen (ben benieuwd)
Wat lijkt me dat gaaf, samen spelen met je kleinzoon.

Heb je nu ook tijd om het wat rustiger aan te doen @fietsie ?

En wat @Lucky_Strike zegt over @Tele6 Zoals jij nu bent is zo fantastisch! Heb echt wel eens slapeloze nachten over je gehad.

Het was een hele drukke dag vandaag. 5 afspraken. Een collega heeft er 1 over genomen want die meneer was veel te vroeg (komt echt niet vaak voor). En na de afspraken had ik eindelijk de tijd om dossiers bij te werken. We hadden een week waarbij niet gescand kon worden en al die scans laten op een grote hoop. Die door de scanner gedaan en verwerkt.
Met een beetje mazzel heb ik morgen alleen maar spreekuur en 1 afspraak om 12.15. Daarvoor is alles al ingevuld. Maar ja, misschien komt er nog veel los uit het spreek uur. Anders verdwijn ik op tijd.

Woensdag komt de buurman om mijn nieuwe kast in elkaar te zetten *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_215889073
Thuis. De clusterfuck begint nu wel vormen aan te nemen. Sommige dingen niet mijn verantwoordelijkheid maar voelt wel beetje zo en naja.

Eerst maar eens eten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215889282
@gcjoel klinkt misschien gek, maar het gaf mij ook juist heel veel rust om te weten dat het een langer traject ging zijn bij mijn psycholoog. Ik kwam daar op intake begin september of zo, en ze benoemde van eigen risico GGZ elk jaar opnieuw ook binnen behandeling, en toen zei ik nog 'oh ja dus in december moet ik dan kijken of ik mn eigen risico wel of niet op max kan zetten'. Ik dacht echt dat ik er met een maand of 3, 4 misschien al wel zou zijn. Ze antwoordde toen dat ze dacht dat als we tegen de zomer klaar zouden zijn, dat al heel mooi zou zijn. En hoewel ik eerst ook dacht 'maar ik wil toch niet DAN PAS klaar zijn?', bracht het ook het besef: het hoeft ook niet allemaal nú direct met enórme stappen. Ik mag er ook de tijd voor nemen. Ik hoef niet van mezelf te verwachten dat angsten die ik al 2 jaar (ene) en 14.5 jaar (andere) heb, en die in geval vd tweede al drie keer eerder met onvoldoende resultaat zijn behandeld, nu ineens binnen vier maanden verdwenen zijn. Ik legde voor mezelf die lat mega hoog, wat juist ook weer spanning gaf. Juist dat er niet maar 8 sessies waren of ik met x maanden klaar moest zijn zorgde dat ik mezelf ook de tijd gaf om na te denken, puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, dat te laten bezinken, etc. En dat ik ook echt even tot rust kon komen ipv in een soort constant gevecht te zijn met mezelf (en dat kost toch een bak energie!).

Inmiddels zit ik er een jaar en 4 maanden en ben ik óók dit jaar nog niet klaar :+
pi_215889315
Sjonge als ik lees waar mensen soms doorheen moeten om prettig te leven! en wat ballast “een plek te geven”.
Sterkte daarmee.
Het is mij niet helemaal vreemd, hoor.
Met name Tele6 heeft hard gewerkt! En Lucky en Blues ook, en Vlinder is ook aan het werk. :*

Plots klapte de ipad eruit en de 68 tabs , die openstonden: poef weg.
Dat ruimt ook op: er stonden veel recepten open, om kritisch door te nemen op haalbaarheid. Opgelost door vanmiddag bij de lidl ook wat choco domes met caramel vulling te halen als vorig jaar.

De week is ontregeld, omdat de hulp vanmiddag kwam i.p.v. vrijdag.
Het is maandag, maandag, maandag!
pi_215889382
Gisteravond bedacht ik, dat de bonnen van primera misshien zijn om te zetten in vvv.
En kijk eens: dat kan zelfs op de site.
Eentje lukte niet, misschien een oude.
Dus ik vanmiddag naar de winkel, doe mijn verhaal, laat de pas zien: dat is uw “ledenpas” mevrouw. _O-

Toen naar het tuincentrum, want ik had bij iemand kaarsen gezien met led vlammetjes, net echt. Het wappert prachtig.
Dat scheelt mij een heleboel onrust. Die staan nu sfeervol te branden.
Voorbeeld: https://www.amazon.nl/LED(...)id=1734369098&sr=8-2
pi_215889495
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 18:12 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond bedacht ik, dat de bonnen van primera misshien zijn om te zetten in vvv.
En kijk eens: dat kan zelfs op de site.
Eentje lukte niet, misschien een oude.
Dus ik vanmiddag naar de winkel, doe mijn verhaal, laat de pas zien: dat is uw “ledenpas” mevrouw. _O-

Toen naar het tuincentrum, want ik had bij iemand kaarsen gezien met led vlammetjes, net echt. Het wappert prachtig.
Dat scheelt mij een heleboel onrust. Die staan nu sfeervol te branden.
Voorbeeld: https://www.amazon.nl/LED(...)id=1734369098&sr=8-2
Dat zijn echt ideale dingen, kaarsen met led en bewegende "vlammetje". Heb ze nu ca 2 jaar met oplaadbare batterijen. Scheelt ook enorm in vieze ramen. Had ik vroeger altijd eer van mijn ramenlappen door vies water, da's nu niet meer zo. Ik heb ook een paar waxinelichtjes met oplaadbare batterijen erin.
Op het balkon heb ik solar waxinelichtjes, dus 's avonds branden daar gezellige kaarsjes.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215889713
Soms denk ik dat het feit dat mijn moeder me een tienrittenkaart therapie kocht (Gestalttherapie, voor de kenners), me heeft behoed voor veel onheil. Ik was.. 18? zoiets. Misschien wel nog maar 17.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215889803
Oh ja, nog een _O_ voor @Tele6 werk in schematherapie ja!!
pi_215890013
Ondertussen zit ik in trein nummer zoveel, want er stond een kapotte trein bij m'n station dus ik reis om. Slechts een uur later thuis ;(
pi_215890077
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 18:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel klinkt misschien gek, maar het gaf mij ook juist heel veel rust om te weten dat het een langer traject ging zijn bij mijn psycholoog. Ik kwam daar op intake begin september of zo, en ze benoemde van eigen risico GGZ elk jaar opnieuw ook binnen behandeling, en toen zei ik nog 'oh ja dus in december moet ik dan kijken of ik mn eigen risico wel of niet op max kan zetten'. Ik dacht echt dat ik er met een maand of 3, 4 misschien al wel zou zijn. Ze antwoordde toen dat ze dacht dat als we tegen de zomer klaar zouden zijn, dat al heel mooi zou zijn. En hoewel ik eerst ook dacht 'maar ik wil toch niet DAN PAS klaar zijn?', bracht het ook het besef: het hoeft ook niet allemaal nú direct met enórme stappen. Ik mag er ook de tijd voor nemen. Ik hoef niet van mezelf te verwachten dat angsten die ik al 2 jaar (ene) en 14.5 jaar (andere) heb, en die in geval vd tweede al drie keer eerder met onvoldoende resultaat zijn behandeld, nu ineens binnen vier maanden verdwenen zijn. Ik legde voor mezelf die lat mega hoog, wat juist ook weer spanning gaf. Juist dat er niet maar 8 sessies waren of ik met x maanden klaar moest zijn zorgde dat ik mezelf ook de tijd gaf om na te denken, puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, dat te laten bezinken, etc. En dat ik ook echt even tot rust kon komen ipv in een soort constant gevecht te zijn met mezelf (en dat kost toch een bak energie!).

Inmiddels zit ik er een jaar en 4 maanden en ben ik óók dit jaar nog niet klaar :+
Ik vond het ergens ook wel een soort erkenning dat we een tijd bezig waren, want het betekende ook wel dat m'n problemen geen kwaaltje waren dat met een paar woorden gefixt kon zijn. Kortom ik had me niet aan lopen stellen en het was geen kwestie van "gewoon wat beter m'n best doen". Heel leerzaam :Y
  maandag 16 december 2024 @ 19:27:27 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215890322
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 18:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel klinkt misschien gek, maar het gaf mij ook juist heel veel rust om te weten dat het een langer traject ging zijn bij mijn psycholoog. Ik kwam daar op intake begin september of zo, en ze benoemde van eigen risico GGZ elk jaar opnieuw ook binnen behandeling, en toen zei ik nog 'oh ja dus in december moet ik dan kijken of ik mn eigen risico wel of niet op max kan zetten'. Ik dacht echt dat ik er met een maand of 3, 4 misschien al wel zou zijn. Ze antwoordde toen dat ze dacht dat als we tegen de zomer klaar zouden zijn, dat al heel mooi zou zijn. En hoewel ik eerst ook dacht 'maar ik wil toch niet DAN PAS klaar zijn?', bracht het ook het besef: het hoeft ook niet allemaal nú direct met enórme stappen. Ik mag er ook de tijd voor nemen. Ik hoef niet van mezelf te verwachten dat angsten die ik al 2 jaar (ene) en 14.5 jaar (andere) heb, en die in geval vd tweede al drie keer eerder met onvoldoende resultaat zijn behandeld, nu ineens binnen vier maanden verdwenen zijn. Ik legde voor mezelf die lat mega hoog, wat juist ook weer spanning gaf. Juist dat er niet maar 8 sessies waren of ik met x maanden klaar moest zijn zorgde dat ik mezelf ook de tijd gaf om na te denken, puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, dat te laten bezinken, etc. En dat ik ook echt even tot rust kon komen ipv in een soort constant gevecht te zijn met mezelf (en dat kost toch een bak energie!).

Is ook zo hoor. Maar het liefst wil je gewoon gister klaar zijn :D
pi_215890414
Ik vind schematherapie echt een hele mooie therapievorm O+ misschien ga ik me er nog wel eens in bekwamen, later als ik groot ben ofzo.

^O^ voor iedereen die lange of korte trajecten aangaat om het leven een beetje fijner te maken!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215890616
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Is ook zo hoor. Maar het liefst wil je gewoon gister klaar zijn :D
Ja, dat snap ik natuurlijk! Liefst morgen al klaar haha.
Maar wat Tele al zei ook, het is heus niet dat je pas aan het eind er iets van gaat merken :). Bij mij zijn we als eerste met de al 14.5 jaar aanwezige angst aan de slag gegaan, en daarvan kan ik al wel sinds de zomer ongeveer zeggen dat ik denk dat ik daar niet meer aan de criteria van voldoe. En voor dat punt zijn er natuurlijk ook al stappen geweest waarbij het steeds een beetje beter ging al.

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vond het ergens ook wel een soort erkenning dat we een tijd bezig waren, want het betekende ook wel dat m'n problemen geen kwaaltje waren dat met een paar woorden gefixt kon zijn. Kortom ik had me niet aan lopen stellen en het was geen kwestie van "gewoon wat beter m'n best doen". Heel leerzaam :Y
En dit zijn ook al wijze woorden ^O^
pi_215890638
Mijn collega met z'n bijna-doodsvonnis is lekker gaan skiën, het is een held.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 16 december 2024 @ 19:54:32 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215890683
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Maar wat Tele al zei ook, het is heus niet dat je pas aan het eind er iets van gaat merken :). Bij mij zijn we als eerste met de al 14.5 jaar aanwezige angst aan de slag gegaan, en daarvan kan ik al wel sinds de zomer ongeveer zeggen dat ik denk dat ik daar niet meer aan de criteria van voldoe. En voor dat punt zijn er natuurlijk ook al stappen geweest waarbij het steeds een beetje beter ging al.
[..]
Vind het ook heel fijn jullie ervaringen te lezen :)

In ander nieuws, is iemand al eens naar zo'n Doloris maze geweest?
Zit er naar te kijken om samen met neefje te doen voor zijn verjaardag.
pi_215890782
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Maar wat Tele al zei ook, het is heus niet dat je pas aan het eind er iets van gaat merken :). Bij mij zijn we als eerste met de al 14.5 jaar aanwezige angst aan de slag gegaan, en daarvan kan ik al wel sinds de zomer ongeveer zeggen dat ik denk dat ik daar niet meer aan de criteria van voldoe.
_O_ *G* O+
quote:
En voor dat punt zijn er natuurlijk ook al stappen geweest waarbij het steeds een beetje beter ging al.
[..]
O+
pi_215890803
Nou ik ben eindelijk thuis. Een uur vertraging op een reis van normaal gesproken drie kwartier :')
pi_215891269
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:04 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen zit ik in trein nummer zoveel, want er stond een kapotte trein bij m'n station dus ik reis om. Slechts een uur later thuis ;(
Ben wel benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden……… wat een gedoe.
Of is een uurtje niks doen ook goed om af te schakelen? Of een stom spelletje te doen?
  maandag 16 december 2024 @ 21:17:32 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215892186
Net ff naar de Aldi hier gereden, Barcelo Imperial met een glas voor 19,99. Vanmorgen al bij de Lidl, Kerrygold voor 1,77. Heb nu voor een jaar boter in de vriezer.
pi_215892215
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden……… wat een gedoe.
Of is een uurtje niks doen ook goed om af te schakelen? Of een stom spelletje te doen?
Een deel van de reis had ik WiFi en een tafeltje, dus heb ik nog wat zitten lezen voor werk. Verder vooral voor me uit gestaard ^O^

Afschakelen had ik thuis ook wel gekund. Hoeft van mij niet in een stampvolle sprinter met luidruchtige Brabanders.

Maar goed, ik ben thuis en heb avondeten achter de kiezen ^O^
pi_215894070
En hoe laat gaat de wekker weer Tele.?
Vervelend dat OV zo.
Is er geld voor een auto of is het dan file rijden?
pi_215894551
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 23:48 schreef Blues het volgende:
En hoe laat gaat de wekker weer Tele.?
Vervelend dat OV zo.
Is er geld voor een auto of is het dan file rijden?
De wekker ging net *G*

Veel geld voor een auto, meer energie om te rijden ipv dom in de trein zitten, vooral heel veel geld en gedoe om het ding geparkeerd te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')