Ah, oké. Hoe dan ook extreem kut natuurlijk. En lymfeklieren al bereikt is meestal niet heel hoopgevend nee. Wat een klote situatiequote:Op maandag 16 december 2024 10:53 schreef sigme het volgende:
Het is niet echt beter nieuws hoor, was hij wat ouder hadden ze niet eens een poging gedaan om in te zetten op genezing…
En de kans dat de petscan uitzaaiïngen gaat laten zien is niet denkbeeldig, het is een razend agresieve vorm en het zit al in de lympheklieren.
quote:Op maandag 16 december 2024 11:00 schreef Blues het volgende:
En wij zijn moe van gisteren en de voorbereidingen. Maar het was zo!! gisteren!
g L en A werden emotioneel van mijn gedichten![]()
Samen pianospelen met kleinzoonJ en dan munten van kleinzoonA krijgen als je foutloos speelt, zo doet iedereen mee
En potjes schaken dat was hersenkrakenVooral J is zo goed
Lekker!!quote:Op maandag 16 december 2024 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had echt een heel goeie nacht. Wel vaak even wakker, maar snel weer in slaap en ook wel echt goed geslapen tussendoor. Werd 6.30 wakker maar wel uitgeslapen.
Vanochtend alle spullen ingepakt, buurvrouw even opgehaald na auto wegbrengen voor apk, en toen was ik 9.20 thuis. Ik wilde eigenlijk rond 9.30-10u weggaan, zodat ik op tijd daar ben om plekje te zoeken voor de 12u meeting. Maar ik ben de hele ochtend in de weer geweest en heb nog helemaal niet even met de katjes kunnen knuffelen enzo. En toen vroeg ik me af, waarom moet ik eigenlijk per se bij die meeting zijn? En kwam tot de conclusie, ja, dat hoeft eigenlijk niet per se. Dus ik lig nu al bijna halfuur met de katjes op de bank de nieuwe onderweg naar liefde te kijken. Als deze klaar is kijk ik of de files al weg zijn, en zo niet dan blijf ik lekker nog wat langer liggen. Als ik de meeting red, dan haak ik wel aan, maar zo niet, dan doen ze het maar lekker zonder mij
Helpt de therapie?quote:Op zondag 15 december 2024 21:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik moet veel mindfullness doen bij de schematherapie.
Een adem mindfullnes meditatie vind ik ook altijd wel fijn
Zoiets: Bekijk deze YouTube-video
Hier wilde ik ook nog op reageren, ik voel je doseerproblemen. Wat is dat toch, dat (schuldgevoelachtig iets) doorschuiven van klussen/corveetjes die je vroegah fluitend (nou ja...quote:Op zondag 15 december 2024 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen verse pasta vandaag, iets teveel gedaan (ooit, ooit ga ik leren doseren). Maar in ieder geval ook stof geknipt voor een nieuwe broek.
Straks kijken naar de finale van HHB
In de sneeuw naar de sauna in Zweden was echtquote:Op zondag 15 december 2024 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Verder sluit ik me aan bij liefde voor sauna![]()
Ik heb het wel echt moeten leren, het helemaal niks hoeven én het in je nakie zitten. Beide erg oncomfortabel voor drukdrukdruk preutse ik
We gaan komend weekend weer met een groepje. Ik wacht eigenlijk nog steeds op een gelegenheid om in de sneeuw naar de sauna te gaan, maar dat wordt 'm dit jaar weer niet. We zijn wel eens in de sneeuw naar Tikibad geweest maar daar heb je geen zak aan
quote:Op maandag 16 december 2024 10:53 schreef sigme het volgende:
Het is niet echt beter nieuws hoor, was hij wat ouder hadden ze niet eens een poging gedaan om in te zetten op genezing…
En de kans dat de petscan uitzaaiïngen gaat laten zien is niet denkbeeldig, het is een razend agresieve vorm en het zit al in de lympheklieren.
Ja tot nu toe sinds mei in het voortraject gezet, in januari begin ik eigenlijk pas echt met de schema therapie.quote:Op maandag 16 december 2024 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Helpt de therapie?
Heb er ook nog steeds wat aan (gehad), aan de ademhaling en het mindfullnessen.
Wat gaafquote:Op maandag 16 december 2024 11:00 schreef Blues het volgende:
En wij zijn moe van gisteren en de voorbereidingen. Maar het was zo!!
g L en A werden emotioneel van mijn gedichten![]()
Samen pianospelen met kleinzoonJ en dan munten van kleinzoonA krijgen als je foutloos speelt, zo doet iedereen mee
En potjes schaken dat was hersenkrakenVooral J is zo goed
Ik ken diverse mensen die er veel aan gehad hebben. Fijn dat je binnenkort gaat beginnen. Ik weet dat je al langer wat ups en downs hebt. Dat komt vast weer allemaal goedquote:Op maandag 16 december 2024 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tot nu toe sinds mei in het voortraject gezet, in januari begin ik eigenlijk pas echt met de schema therapie.
Het is echt heel intensief maar ik merk wel al dat ik er wat aan heb gelukkig.
* Tele6 hand opsteektquote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken diverse mensen die er veel aan gehad hebben. Fijn dat je binnenkort gaat beginnen. Ik weet dat je al langer wat ups en downs hebt. Dat komt vast weer allemaal goed
Oh ja, daar wilde ik ook nog op reageren. Fijn dat je er al wat aan hebt, zelfs nu je nog niet 'echt' met de schematherapie bezig bent!!quote:Op maandag 16 december 2024 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tot nu toe sinds mei in het voortraject gezet, in januari begin ik eigenlijk pas echt met de schema therapie.
Het is echt heel intensief maar ik merk wel al dat ik er wat aan heb gelukkig.
Hoe lang heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 16 december 2024 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
* Tele6 hand opsteekt
Schematherapie was eigenlijk het enige wat me echt echt weer op de been kon krijgen
Jij hebt zo hard ass gekickt toenquote:Op maandag 16 december 2024 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
* Tele6 hand opsteekt
Schematherapie was eigenlijk het enige wat me echt echt weer op de been kon krijgen
Ik kan me de exacte maanden niet meer herinneren (dit was in 2021) maar ik ben ongeveer 9 maanden tot een jaar bezig geweest denk ik. En dat was individueel. Eerst elke week, later om de week.quote:Op maandag 16 december 2024 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij dat gedaan?
Ik doe het in groepsvorm dus, en ze zeggen, reken wel minimaal een jaar.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hebt zo hard ass gekickt toen
Ah ok, dus een jaar klinkt wel plausibel.quote:Op maandag 16 december 2024 14:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan me de exacte maanden niet meer herinneren (dit was in 2021) maar ik ben ongeveer 9 maanden tot een jaar bezig geweest denk ik. En dat was individueel. Eerst elke week, later om de week.
Ja maar je moet zo veel nieuwe paden aanleggen in je hoofd. Dat duurt even!quote:Op maandag 16 december 2024 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok, dus een jaar klinkt wel plausibel.
Het klinkt echt zoooo lang
Ja ik heb het boek toen op jouw aanraden gekocht!quote:Op maandag 16 december 2024 14:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar je moet zo veel nieuwe paden aanleggen in je hoofd. Dat duurt even!
Een masterstudie duurt ook een jaar en dat graaft niet zo diep in je aangelegde brein maar bouwt er gewoon een laagje op.
Je moet door patronen van je hele leven heen. Erachter komen wat die patronen zijn duurt al een hele tijd.
Heb je het boek? Ik zou je aanraden om het echt aan te schaffen want ik pak het er nog wel eens bij.
Ik als perfectionistische studiebol was van tevoren al in het boek begonnen, en dat heeft me toen wel geholpen om een iets vlottere start met het echte werk te maken.
Oh dan komt het echt goedquote:Op maandag 16 december 2024 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb het boek toen op jouw aanraden gekocht!
Ik heb nu ook al veel voorbereidend werk gedaan in de pré groep, dus ik heb wel echt al een goed beeld wat we gaan doen.
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |