Gezien je angst voor de examinator zou een ttt wel aan te raden zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
TTT is niet verplicht. Er wordt vaak aangeraden om dit helemaal niet te doen, maar veel mensen weten dat niet en kiezen gewoon een pakket bij de rijschool waar de TTT in zit.
Dat is een misvatting, je moet niet kunnen navigeren, het enige wat belangrijk is dat je niet wordt afgeleid door de navigatie, en geen onverwachte/gevaarlijke handelingen doet omdat de navigatie iets (onverwacht) aangeeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Ridocar het volgende:
Ik kan ook niet zeggen of het makkelijker ging. Het was wel anders. Tegenwoordig moet je kunnen navigeren op een scherm. Mij werd verteld: Je weet de weg naar het station/examencentrum/politiebureau? Rij er maar naartoe. Dit afgewisseld met directe aanwijzingen.
Ik heb nog een vrijstelling van jaren terug omdat ik toen TTT gedaan had. Dat was me toch een ongelooflijke klootzak die ventquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef dop het volgende:
[..]
Gezien je angst voor de examinator zou een ttt wel aan te raden zijn.
Fileparkeren ging bij mij ook gewoon foutloos met de TTT hoor, alsnog meldde die schoft me aan voor een medische rijtest.quote:Ik heb wel een ttt gedaan instructeur heeft de keuze daar voor aan mij gelaten. Gezien de geringe kosten en vrijstelling voor bijzondere verrichtingen plus de ervaring heb ik het niet als een nadeel ervaren.
Het is wederom iemand anders dan je instructeur die zegt waar je staat en wat extra aandachtspunten kan geven.
Ik had een vrouwelijke examinator bij de ttt waar mee het goed klikte bijzondere verrichtingen gingen foutloos dus.
Best prettig als het op de generale repetitie goed gaat dat geeft ook vertrouwen voor het examen.
Wel gelijk duidelijk waarom je zo vooringenomen bent.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijstelling van jaren terug omdat ik toen TTT gedaan had. Dat was me toch een ongelooflijke klootzak die vent
Het wijf dat de medische rijtest bij me afnam was ook een feeks![]()
![]()
Je moet toch echt het laagste van het laagste onderkruipsel zijn om examinator te worden bij het CBR![]()
![]()
[..]
Fileparkeren ging bij mij ook gewoon foutloos met de TTT hoor, alsnog meldde die schoft me aan voor een medische rijtest.
En geringe kosten? De kosten voor een tussentijdse toets bij het CBR zijn precies hetzelfde als de kosten voor een rijexamen, namelijk ¤ 136,50 (in 2024).
Nee, geen rondje om de kerk helaas, was het maar zo simpel. Ik was enorm gespannen en zat echt niet op mijn gemak in de lesauto (en dat is ook precies de reden waarom ik geen E bij B heb wat ik heel graag zou willen, ik begin spontaan te janken als ik zelfs al denk aan opnieuw examen doen).quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Toen was het vast wel gemakkelijker dan nu, rondje rond de kerk en klaar toch?
Dat is dan boffen. Mijn zoon lest ergens waar ze gewoon een aantal keer een rijles doen met een andere instructeur zodat daar tips kunnen worden gegevenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijstelling van jaren terug omdat ik toen TTT gedaan had.
Precies, vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb. En als dan ook de rijinstructeur het laat afweten komt het al helemaal niet goed. Notabene bij een leerling die extra heeft betaald voor een zogeheten 'faalangstexamen'. Ja en dan ga je pas op het allerlaatste moment een planning voor de rijlessen sturen vlak voor het examenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:30 schreef dop het volgende:
[..]
Wel gelijk duidelijk waarom je zo vooringenomen bent.
Al verbaasd het me niet, gezien je hier ook gewoon ronduit lomp blijft reageren op mensen die je proberen te helpen met oprecht advies.
Ik weet verder niet wat er is voor gevallen, waarom ze een medische rijtest noodzakelijk achten. Twijfels over je gezondheidsverklaring?
Contact opnemen met CBR en vragen of ze uit coulance gratis kunnen verplaatsen?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik er weinig vertrouwen in heb. En als dan ook de rijinstructeur het laat afweten komt het al helemaal niet goed. Notabene bij een leerling die extra heeft betaald voor een zogeheten 'faalangstexamen'. Ja en dan ga je pas op het allerlaatste moment een planning voor de rijlessen sturen vlak voor het examen
Hij zegt nou dat het wel doorgaat. Ik ga het zien.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Contact opnemen met CBR en vragen of ze uit coulance gratis kunnen verplaatsen?
O dus je hebt 'm wel gesprokenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hij zegt nou dat het wel doorgaat. Ik ga het zien.
Het verhaal verandert telkens van hem.
Hij blijft telkens komen met vage verhalen en ja ik ga sturen wanneer dit dat.quote:
De 15e dus? Januari? 2025?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hij blijft telkens komen met vage verhalen en ja ik ga sturen wanneer dit dat.
Nou zijn er eindelijk tijdstippen voor de lessen en dat het examen doorgaat. Maar ik moet het nog maar zien.
Dat is nogal een muur.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een zwarte onderbroek aan.
Wil je komen kijken dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is nogal een muur.
Ik heb het idee dat je de druk niet wilt verhogen en je examendatum niet wilt noemen.
Ben je zo onzeker van jezelf?
Het is een examen, geen show.quote:
En daarom eis je om persoonlijke informatie te ontvangen van een wildvreemde op het internet waarmee deze traceerbaar wordt?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is een examen, geen show.
Het gaat mij gewoon om een beetje nieuwsgierigheid en betrokkenheid. Hoe dwars je af en toe ook doet, een beetje compassie is nooit weg.
Een examendatum is niet zo makkelijk te herleiden naar een individu. Je bent niet de enige die dag.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En daarom eis je om persoonlijke informatie te ontvangen van een wildvreemde op het internet waarmee deze traceerbaar wordt?
Van de week heb ik examenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een examendatum is niet zo makkelijk te herleiden naar een individu. Je bent niet de enige die dag.
Maar hey, jouw feestje.
Ik eis overigens niks, Ik ben alleen nieuwsgierig.
Ik vind de kleur onderbroek persoonlijker dan een of andere willekeurige datum.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En daarom eis je om persoonlijke informatie te ontvangen van een wildvreemde op het internet waarmee deze traceerbaar wordt?
Dit dus niet vinden "kunnen" maar ondertussen 2 pagina's terug >quote:Op zondag 12 januari 2025 19:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mag ik de naam en toenaam en woonplaats van de verdwenen rijinstructeur hier delen zonder dat je me verbant?
Je mag het vragen maar het antwoord is "nee".quote:Op maandag 13 januari 2025 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit dus niet vinden "kunnen" maar ondertussen 2 pagina's terug >
[..]
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik had weer rijles en ik reed door rood
Af en toe remmen is soms ook wel handigquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic dan maar: zaterdag mijn derde rijles en ik heb nog huiswerk om te doen(scripts voorbereiden). Ik stuur, geef gas en geef richting aan, bij de rest ben ik nog niet
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik had weer rijles en ik reed door rood want ik dacht dat het voor de hoofdrijbaan was maar het gold dus ook voor de ventweg.
Verder ging het wel goed.
Ik weet nog niet of ik wel van instructeur wissel want het is in de auto wel gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |