Oh vreselijkquote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij zal in de nacht maar praten als je moet plassen
Lijkt me irritant om steeds overheen te moeten lopen…quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben dus gewoon een dun matrasje geinstalleerd als vloer in de slaapkamer. Dus echt op de grond liggen ze straks niet.
Yep.quote:
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik denk dat ik erg aan de mensen moet gaan wennen, lijken me niet erg leuk
mwah, laat ze maar zo snel mogelijk in hun eigen kleren rondlopen. Ik heb nog een trauma van die tijd dat ze 24/7 in een badjas rondliepen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef danilel het volgende:
Ik hoop dat die ene die haar jasje zo lelijk vindt dit heeeel lang moet dragen
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Lekker elke dag 1 blik ravioli delen in de eerste week.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een keer een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Hoeveel komen er nog? 5 of 6?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef ben34567 het volgende:
Stomme groep. Toekomstige bewoners beter van een ander kaliber.
Als de douche niet met muntjes is zoals eerst hebben ze buiten warm water. Of NIETquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een keer een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Klopt maar het is wel irritant dat we gewoon midden in een spel starten en niet de mensen een voor een binnen zien komen en zichzelf aan elkaar voorstellen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.
Ik hoop wel dat dit seizoen bewoners die er uit worden gestemd ook ëcht uit het spel zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.
Ik vond de bewoners van 2021? Met Lise/Naomi/Jill een stuk leuker.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef ben34567 het volgende:
Stomme groep. Toekomstige bewoners beter van een ander kaliber.
Mwah dat geknuffel en "leuk je te leren kennen" hoeft van mij nietquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel irritant dat we gewoon midden in een spel starten en niet de mensen een voor een binnen zien komen en zichzelf aan elkaar voorstellen.
nou geen idee of het gaat komen hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klopt, en zij hebben een tijdje nodig om tot zichzelf te komen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
🤞👊quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]pas als ze gillend zelf naar huis gaan
Ach Joyce , ik zie je al jaren voorbij komen dus je went er vast wel aan. Het is je voorheen ook altijd geluktquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geen idee of het gaat komen haha
Een spiegel is waarschijnlijk het eerste wat sommige kopen met geldquote:
Ik heb echt nooit interesse in die oud deelnemersquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Kinga het volgende:
Salar en Kitty gaan na de uitzending Live op TikTok btw.
dat weet ik nog niet hoor. Salar was leuk.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey wordt de nieuwe Belgische Salar.
Dat is pas wanneer de streams open zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik zocht me ook de pp, normaal was het altijd de cos
ff nieuwe bougie in doenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
17 min gemist,,deze kutplayer startet niet![]()
Blondjes op de reservebank, niet te vroeg inzetten😋quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Geen babes.. 0/10 casting op dat vlak. Wat vinden de vrouwen van de mannelijke deelnemers ?
whahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ach Joyce , ik zie je al jaren voorbij komen dus je went er vast wel aan. Het is je voorheen ook altijd gelukt
Start de cos pas na deze uitzending? Als de stream live gaat?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik zocht me ook de pp, normaal was het altijd de cos
Kan hij gelijk naar huis om het te vieren met z'n vrienden en familiequote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spel is van vrijdag. Mattheüs zegt net ik ben jarig over een paar dagen en die is vandaag jarig
En niet weer ergens een geheime kamerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dit seizoen bewoners die er uit worden gestemd ook ëcht uit het spel zijn.
de slowchat is toch niet hiervoor?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef rinardo het volgende:
Nou sorry hoor , maar vind het vet irri dat iik nu 2 chats moet openen en volgen de ene helft zit hier en de andere bij slowchat
De geheime kamers vond ik wel leukquote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En niet weer ergens een geheime kamer
Nielsquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Geen babes.. 0/10 casting op dat vlak. Wat vindt vrouwelijk FOK van de mannelijke deelnemers ?
Ik denk dat er best veel gegild gaat worden.....quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is. Vorig jaar gestopt met kijken hierdoor. Of was dat het dat het jaar daarvoor?
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Start de cos pas na deze uitzending? Als de stream live gaat?
Dat was vorig jaar, ik stopte toen ook met kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is. Vorig jaar gestopt met kijken hierdoor. Of was dat het dat het jaar daarvoor?
Ja ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben helemaal enthousiast over dit seizoen
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is.
Daarom ook m'n rode neusjequote:Op maandag 6 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De geheime kamers vond ik wel leuk
Dat mag wel ja!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt.![]()
Of nou ja, gillen onder een koude douche buiten: vooruit, toegestaan.
Token extreem woke kandidaat.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lennie.... ik heb daar helemaal niks mee
Nog niet open geloof ikquote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Sestra666 het volgende:
Wat zat er nu in het doosje? heb het gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |