Hey Supernigerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:37 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wel een strakke moderatie op spoilers. Dat ging best vaak mis vorige seizoenen.
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Superniger![]()
Zet gerust een tr als je zo bericht ziet.
Ik denk ook vaak dat mensen uit enthiosasme iets posten en niet specifiek om iets te verraden.
Of men denkt in de COS te zitten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomen
Dat hebben we dat altijd zowel hier als in de Cos gedaan omdat de live ook op de streams isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoe zit het met de vrijdag liveshows die ook op stream zijn te volgen? Moet dat ook hier of kan dat in de cos?
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Folies het volgende:
Hallo, komt de uitzending ook op Videoland of moet ik daarvoor een tv abonnement voor hebben?
Groetjes!
Dank je! Ik begon mij ineens zorgen te maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.
Zekers!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
@:Gert heb je de koffie al klaar staan?
lekker doe een bakkie meequote:
Ja had ik wel leuk gevondenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat we ze niet binnen zien komen.
Nope iedereen strijd voor zijn eigen potquote:
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope iedereen strijd voor zijn eigen pot
Maar dat zullen ze nog niet weten
Ik voelde dat dit moestquote:
Mee eens. Is zo onnodigquote:
Toch jammer dat we dat niet zien. Neemt ook wel het e.e.a wegquote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef tassie127 het volgende:
Daar gaan we eindelijk! Idd jammer dat we niet zagen binnen komen zoals dotteke zei. Iedereen weer heel veel kijkplezier dit seizoen!
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Omaikot ... 100 dagen naar Fleur luisteren.....
Ja het mist een hele introductiequote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch jammer dat we dat niet zien. Neemt ook wel het e.e.a weg
Die stem hèquote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Omaikot ... 100 dagen naar Fleur luisteren.....
Precies. Ik vind dat zo gekquote:
Lastig welquote:Op maandag 6 januari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet als eerste en niet als laatste drukken
Niets gemist. Startte meteen met dit spel. Alsof je er halverwege in valtquote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Eerste 10 minuten gemist. Ik viel in slaap.
Niw hopen op een leuk seizoen..
Samen tv kijken met FOK! Maakt het zoveel leuker.
Ik ookquote:
Slaat compleet nergens opquote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Niets gemist. Startte meteen met dit spel. Alsof je er halverwege in valt
Dom dat ze allemaal zoveel aannames doenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Decisionmaker lijkt me wel een interessante prijs
Meteenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Krijsen door die deur voor de sleutel en ravioli
Ik hoop zo dat ze er lang moet in blijven lopenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
‘Als ik hier de hele dag in moet lopen word ik gek hè’
quote:
Ik sowieso niet, dat gegil. Na 2 weken gestopt met kijken omdat die vrouwen bleven gillen. Kon dat echt niet hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk dat ik de groep van vorig jaar leuker vond
Ze zullen wel weer een flaske krijgenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar geen water drinken kan je toch niet maken
Dat ze eerst een opdracht moeten winnen voor dat 't uit magquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze er lang moet in blijven lopen
Ja ze krijgen vast wel waterquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar geen water drinken kan je toch niet maken
Ja anders duurt dit programma maar een weekquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer een flaske krijgen
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrrquote:
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrr
Van mij mag t blijvenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Wel heerlijk dat er eens een keer geen spiegels in dat huis zijn
Maar goed dat Alice niet mee doet nuquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Wel heerlijk dat er eens een keer geen spiegels in dat huis zijn
Jeffrey is vermoeiendquote:
quote:
Voor het oog vind ik dat wel jammerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar goed dat Alice niet mee doet nu
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar goed dat Alice niet mee doet nu
Dat is wel erg koud buitenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrr
Nu nog welquote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef cheanny het volgende:
Zo braaf allemaal nog. Groepsgevoel blah blah..
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef cheanny het volgende:
Jeffrey - mehhhh
Elsa - Leuke 1e indruk
Ik weet niet wat ik van Linda vindt
Dat is al snel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
Jeffrey vind ik nu al een beetje irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |