Hey Supernigerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:37 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wel een strakke moderatie op spoilers. Dat ging best vaak mis vorige seizoenen.
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Superniger![]()
Zet gerust een tr als je zo bericht ziet.
Ik denk ook vaak dat mensen uit enthiosasme iets posten en niet specifiek om iets te verraden.
Of men denkt in de COS te zitten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dus in de COS geen discussies over spoileren? , nahh.. ik voel 'm al aankomen
Dat hebben we dat altijd zowel hier als in de Cos gedaan omdat de live ook op de streams isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoe zit het met de vrijdag liveshows die ook op stream zijn te volgen? Moet dat ook hier of kan dat in de cos?
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Folies het volgende:
Hallo, komt de uitzending ook op Videoland of moet ik daarvoor een tv abonnement voor hebben?
Groetjes!
Dank je! Ik begon mij ineens zorgen te maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook op Videoland. rtl4 t/m zoveel zijn onder Live te vinden.
Zekers!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
@:Gert heb je de koffie al klaar staan?
lekker doe een bakkie meequote:
Ja had ik wel leuk gevondenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat we ze niet binnen zien komen.
Nope iedereen strijd voor zijn eigen potquote:
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope iedereen strijd voor zijn eigen pot
Maar dat zullen ze nog niet weten
Ik voelde dat dit moestquote:
Mee eens. Is zo onnodigquote:
Toch jammer dat we dat niet zien. Neemt ook wel het e.e.a wegquote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef tassie127 het volgende:
Daar gaan we eindelijk! Idd jammer dat we niet zagen binnen komen zoals dotteke zei. Iedereen weer heel veel kijkplezier dit seizoen!
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Omaikot ... 100 dagen naar Fleur luisteren.....
Ja het mist een hele introductiequote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch jammer dat we dat niet zien. Neemt ook wel het e.e.a weg
Die stem hèquote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Omaikot ... 100 dagen naar Fleur luisteren.....
Precies. Ik vind dat zo gekquote:
Lastig welquote:Op maandag 6 januari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet als eerste en niet als laatste drukken
Niets gemist. Startte meteen met dit spel. Alsof je er halverwege in valtquote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Eerste 10 minuten gemist. Ik viel in slaap.
Niw hopen op een leuk seizoen..
Samen tv kijken met FOK! Maakt het zoveel leuker.
Ik ookquote:
Slaat compleet nergens opquote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Niets gemist. Startte meteen met dit spel. Alsof je er halverwege in valt
Dom dat ze allemaal zoveel aannames doenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Decisionmaker lijkt me wel een interessante prijs
Meteenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Krijsen door die deur voor de sleutel en ravioli
Ik hoop zo dat ze er lang moet in blijven lopenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
‘Als ik hier de hele dag in moet lopen word ik gek hè’
quote:
Ik sowieso niet, dat gegil. Na 2 weken gestopt met kijken omdat die vrouwen bleven gillen. Kon dat echt niet hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk dat ik de groep van vorig jaar leuker vond
Ze zullen wel weer een flaske krijgenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar geen water drinken kan je toch niet maken
Dat ze eerst een opdracht moeten winnen voor dat 't uit magquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze er lang moet in blijven lopen
Ja ze krijgen vast wel waterquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar geen water drinken kan je toch niet maken
Ja anders duurt dit programma maar een weekquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer een flaske krijgen
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrrquote:
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrr
Van mij mag t blijvenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Wel heerlijk dat er eens een keer geen spiegels in dat huis zijn
Maar goed dat Alice niet mee doet nuquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef tassie127 het volgende:
Wel heerlijk dat er eens een keer geen spiegels in dat huis zijn
Jeffrey is vermoeiendquote:
quote:
Voor het oog vind ik dat wel jammerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar goed dat Alice niet mee doet nu
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar goed dat Alice niet mee doet nu
Dat is wel erg koud buitenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ook alleen koud water bbbbrrrr
Nu nog welquote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef cheanny het volgende:
Zo braaf allemaal nog. Groepsgevoel blah blah..
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef cheanny het volgende:
Jeffrey - mehhhh
Elsa - Leuke 1e indruk
Ik weet niet wat ik van Linda vindt
Dat is al snel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
Jeffrey vind ik nu al een beetje irritant
Oh vreselijkquote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij zal in de nacht maar praten als je moet plassen
Lijkt me irritant om steeds overheen te moeten lopen…quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben dus gewoon een dun matrasje geinstalleerd als vloer in de slaapkamer. Dus echt op de grond liggen ze straks niet.
Yep.quote:
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik denk dat ik erg aan de mensen moet gaan wennen, lijken me niet erg leuk
mwah, laat ze maar zo snel mogelijk in hun eigen kleren rondlopen. Ik heb nog een trauma van die tijd dat ze 24/7 in een badjas rondliepen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef danilel het volgende:
Ik hoop dat die ene die haar jasje zo lelijk vindt dit heeeel lang moet dragen
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Lekker elke dag 1 blik ravioli delen in de eerste week.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een keer een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Hoeveel komen er nog? 5 of 6?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef ben34567 het volgende:
Stomme groep. Toekomstige bewoners beter van een ander kaliber.
Als de douche niet met muntjes is zoals eerst hebben ze buiten warm water. Of NIETquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar... na een week gunnen we ze wel een keer een warme maaltijd en warme douche toch? Of... okee, na een máánd dan.
Klopt maar het is wel irritant dat we gewoon midden in een spel starten en niet de mensen een voor een binnen zien komen en zichzelf aan elkaar voorstellen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.
Ik hoop wel dat dit seizoen bewoners die er uit worden gestemd ook ëcht uit het spel zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is ieder seizoen zo. Ik heb altijd een weekje nodig voordat ik weet wie ik wel en niet leuk vind.
Ik vond de bewoners van 2021? Met Lise/Naomi/Jill een stuk leuker.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef ben34567 het volgende:
Stomme groep. Toekomstige bewoners beter van een ander kaliber.
Mwah dat geknuffel en "leuk je te leren kennen" hoeft van mij nietquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel irritant dat we gewoon midden in een spel starten en niet de mensen een voor een binnen zien komen en zichzelf aan elkaar voorstellen.
nou geen idee of het gaat komen hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klopt, en zij hebben een tijdje nodig om tot zichzelf te komen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
🤞👊quote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]pas als ze gillend zelf naar huis gaan
Ach Joyce , ik zie je al jaren voorbij komen dus je went er vast wel aan. Het is je voorheen ook altijd geluktquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geen idee of het gaat komen haha
Een spiegel is waarschijnlijk het eerste wat sommige kopen met geldquote:
Ik heb echt nooit interesse in die oud deelnemersquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Kinga het volgende:
Salar en Kitty gaan na de uitzending Live op TikTok btw.
dat weet ik nog niet hoor. Salar was leuk.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey wordt de nieuwe Belgische Salar.
Dat is pas wanneer de streams open zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik zocht me ook de pp, normaal was het altijd de cos
ff nieuwe bougie in doenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
17 min gemist,,deze kutplayer startet niet![]()
Blondjes op de reservebank, niet te vroeg inzetten😋quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Geen babes.. 0/10 casting op dat vlak. Wat vinden de vrouwen van de mannelijke deelnemers ?
whahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ach Joyce , ik zie je al jaren voorbij komen dus je went er vast wel aan. Het is je voorheen ook altijd gelukt
Start de cos pas na deze uitzending? Als de stream live gaat?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik zocht me ook de pp, normaal was het altijd de cos
Kan hij gelijk naar huis om het te vieren met z'n vrienden en familiequote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spel is van vrijdag. Mattheüs zegt net ik ben jarig over een paar dagen en die is vandaag jarig
En niet weer ergens een geheime kamerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dit seizoen bewoners die er uit worden gestemd ook ëcht uit het spel zijn.
de slowchat is toch niet hiervoor?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef rinardo het volgende:
Nou sorry hoor , maar vind het vet irri dat iik nu 2 chats moet openen en volgen de ene helft zit hier en de andere bij slowchat
De geheime kamers vond ik wel leukquote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En niet weer ergens een geheime kamer
Nielsquote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Geen babes.. 0/10 casting op dat vlak. Wat vindt vrouwelijk FOK van de mannelijke deelnemers ?
Ik denk dat er best veel gegild gaat worden.....quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is. Vorig jaar gestopt met kijken hierdoor. Of was dat het dat het jaar daarvoor?
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Start de cos pas na deze uitzending? Als de stream live gaat?
Dat was vorig jaar, ik stopte toen ook met kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is. Vorig jaar gestopt met kijken hierdoor. Of was dat het dat het jaar daarvoor?
Ja ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben helemaal enthousiast over dit seizoen
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb het idee dat dit geen gil groep is.
Daarom ook m'n rode neusjequote:Op maandag 6 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De geheime kamers vond ik wel leuk
Dat mag wel ja!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt.![]()
Of nou ja, gillen onder een koude douche buiten: vooruit, toegestaan.
Token extreem woke kandidaat.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lennie.... ik heb daar helemaal niks mee
Nog niet open geloof ikquote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef Sestra666 het volgende:
Wat zat er nu in het doosje? heb het gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |