SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:40
De eerste 2 bewoners die nog een week in het huis blijven zijn Axel en JordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna wordt bekend gemaakt dat ook Wicky mag blijven, en dat dus Niels naar huis gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zien ook dat Jordy moet huilen, hij gaat Niels missen.
[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 31-01-2025 21:49:23 ]![]()
22:00
Kort tactische praat buiten tussen Axel en Jane.
Axel : Ik denk dat we David wel aan onze kant kunnen krijgen.
Jane : Hij liet wat vallen he. Hij zei, dat ga je volgende week wel zien.
Axel : Hij gaat aan onze kant staan. Hij is Jeff al helemaal zat.![]()
22:06Jordy treurt om het het vertrek van Niels. Elsa probeert hem te troosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jefflien vermaken zich ondertussen in het boudoirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthie en Milena draaien ook weer om elkaar heen
David S vraagt zich ondertussen af waar hij terecht is gekomen. "Je moet iets hebben (psychisch) om hier binnen te komen."
[ Bericht 22% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 09:53:07 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
23.13
Er stond 1 chicken wing klaar in de Decision Room. Jordy mag hem opeten
De bewoners denken dat ze getrold worden, en gaan zelf maar snacken23.24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De DR gaat open, maar ook daar is het een karig feestje: 1 glaasje champagne. Achterover geslagen door Jane.23.34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer de DR: 1 bak chips! Die gaat naar MilenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 08:16:31 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
23.39Hij is boos omdat Eva de chips ook wilde hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Jeffrey gaat slapen. "Er komt niks meer! Niks!"
23.43
Maar dan begint het echte feest alsnogEr wordt flink geschranstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 08:24:20 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
00.00
Er wordt gedanstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy na zijn vierde biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien gaat voor de verdiepende gesprekken met Jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy: "Wicky is geil! Wicky is geil! Wicky is geil! Wicky is geil! Wicky is geil!"Anderen denken meer vooruitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje rare opmerking van Jolien, heb nog altijd niet gezegd dat we samen zijn he, ik ben nog steeds single
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:24 schreef chufi het volgende:
En de boys weer sneaky snacks apart gezet in de koelkast ...
[ Bericht 13% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 08:39:26 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
00.27
Jordy heeft zes biertjes op en wordt baldadig00:31quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:27 schreef Was-beer het volgende:
Jordy wil ijs in Axel z'n nek gooien maar Jane grijpt in
Sharice is lekker aan het dansenMilena heeft drie wijntjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Milena: ik ben al een beetje zatjesI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Jordy zingt de hit "Bier en tieten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
00.47
Jordy wil in de vijver springen en is zijn zender kwijt
Feestje is officieel voorbijquote:Jordy wil nog niet stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als hij te baldadig wordt volgt er een streamlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01.06
Ze moeten opruimen van BB
De dames proosten gauw nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 09:00:58 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
01.08
Terwijl Pootje zich afvraagt waar hij terechtgekomen is, is Eva al ingeburgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy gaat slapen, Jane vraagt of ze hem moet helpen, lief en zorgzaam ....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Het lijkt erop dat het feestje de groep goed heeft gedaan: ik zag verrassende combinaties van mensen samen vanavond.
Maar nog steeds heeft niemand het over het feit dat BB heeft gezegd dat het single leven voorbij is. Kennelijk is dat bij niemand blijven hangenAxel en Eva aan de rol in de slaapkamerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:36 schreef Hoempah het volgende:
Jordy gaat plassen en Elsa loopt erachter aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:49 schreef Droopie het volgende:
Eva: Axel en ik hebben spek en bonen verkering
Wicky: dat is geen spek en bonen hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:52 schreef BB-King het volgende:
Jeff: Ze heeft toch een vriend. Denk niet dat hij content hiermee is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy mag niet in het bed van Niels slapen van BB.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien wil bij Jeffrey slapen. Jeffrey vindt dat nu niet zo'n goed idee. Jolien bozig omdat hij dat eerder heeft toegezegd, nu heeft ze zich daar op verheugd. Jeffrey: "Ok is goed."quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Ah, ik geloof dat ik het begrijp. Milena en Sharice vinden het geen goed idee dat Jolien en Jeffrey samen gaan slapen, omdat Jolien een beetje dronken is en ze misschien dingen gaat doen die niet geschikt zijn voor tv. En Jeffrey heeft iets naars/arrogants gedaan/gezegd, waar Sharice boos over is en haar bezorgdheid aanwakkert.
[ Bericht 25% gewijzigd door Hunter op 01-02-2025 09:23:01 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ondertussen probeert Sharice Milena er van te weerhouden om steeds achter Matty aan te gaan. Milena is al drie keer gaan tandenpoetsen
3.46
Alles slaapt eindelijk
Sharice slaapt bij Milena in bedI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
9.20
Peter laat van zich horen
Wie is er te vertrouwen en wie niet...
Elsa zegt dat als iemand 80 x zegt ik ben te vertrouwen en ik ben altijd eerlijk dan is hij dat dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:56:23 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~10:15 Stream 2 Jolien en Jeffrey in gesprek
Jolien: "Als ze u op de lijst zetten omdat ze u een sterke speler vinden, dan is dat ok, dan is dat een compliment. Als het is omdat ze u negatief vinden, dat wil je niet he? "
Jeffrey: "Nee maar, dat gaat wel gebeuren. Een zuurpruim, een zaag."
Jolien: "Ah ja, en wil je dat? Nee toch? Zuur appeltje!"
Jeffrey: "Maar het is al te laat, das het enige wat ze gaan laten zien hoor. Al de leuke dingen gaan ze toch niet laten zien"
Jolien: "Maar zie hoe negatief dat je weeral denkt!"
Jeffrey: "Dat is sarcasme"
Jolien: "Ja maar dat ken ik niet, dan moet je zeggen 'ik ga nu sarcastisch zijn' "
Jeffrey: "Maar ik ben wel blij dat ik u heb. Sorry voor vanmorgen...."
Gevolgd door een hoop gesmak, ben van stream gewisseld“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
10.20 update 10.56
BB stem Tijd voor actie, de volgende personen melden zich in de Gameroom, sportkleding is niet nodig.
Je komt er anders uit, dan dat je er in gaat!!
Jane,
Jolien,
David Depoot,
Keanu,
Jordy
Eva
Elsa
10.50 David S kom naar de Gameroom
10.56 Axel kom naar de Gameroom
11.07 Wicky kom naar de Gameroom
11.10 Milena kom naar de gameroom
11.14 Sharice kom naar de Gameroom
gif @PuzzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:56:10 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De bewoners komen uit de Gameroom en dragen elk een button met het gezicht van hun duopartner.
De duo's zijn:
Milena - Elsa
Jane - Jeffrey
Jordy - Mattheus
Jolien - Axel
David S. - Keanu
Wicky - David D
Eva - Sharice“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
De koppels
BigBrother herhaalt nog even de regels voor het douchen.
BB:
Als het douche-alarm gaat, moeten jullie altijd als koppel in de douche. Je gaat dus niet onder de douche als er nog iemand van een ander koppel onder de douche staat.
Dat ging daarnet even fout toen Axel en Jolien er onder gingen na Jeff en Jane. Ik zal het deze keer door de vingers zien. Maar vanaf nu: Als je al onder de douche gaat, terwijl er nog iemand van een ander koppel onder staat, gaat er 100 ¤ uit de pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:55:55 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Eva en Charise zijn de nieuwe decisionmakersI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Deze week zijn Eva en Sharice Decision Makers , ze mogen in de "suite" slapen en mochten nog 1 ander Koppel meenemen. Ze kozen voor Elsa en Milena. De kamer is het gillen waard
Ze hebben zelf moeten aangeven waarom ze Decision Makers wilden worden
Jeffrey had als antwoord gegeven :"omdat ik dat wil"
Jane die met hem in koppel zit, vond dat een reden om hun terug te trekken als DM, want ze vond dat een rare reden. Eva en Sharice hadden de mooiste reden
Dus gezamenlijke keuze op basis van wat ze zelf hebben gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:55:41 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Ieder koppel moest van elkaar raden wat het lievelingseten was, dit konden ze weten omdat ze vandaag als koppel, allemaal vragen aan elkaar gesteld hebben.
De uitslag
BB: Sommigen krijgen een diner, sommigen zullen zich tevreden moeten stellen met een bord slob
Koppels voor diner:
* Keanu en David
* Jolien en Axel
* Pootje en Wicky
* Elsa en Milena
* Eva en Sharice
* Jordy en Mattheus
Slob:
* Jane en JeffreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:55:27 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
19.00
BB:
Bewoners. Van harte welkom bij jullie diner.
Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben. Er is slechts 1 regel: jullie mogen niets van het diner terug meenemen in het huis. Er is geen tijdslimiet, dus blijf hier maar gerust zo lang tot alles op is.
afbeelding @HoempahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:55:12 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Jeffrey heeft z'n best gedaan om het gezellig te maken Jane is blij verrast, ik moet zeggen, hij heeft er wel werk van gemaakt!!!!
Hij heeft aardappelpuree gemaakt en AppelmoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:55:01 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Jane en Jeffrey vinden de aardappelen wel erg droog. Ze beseffen dat ze nog stroop en poedersuiker over hebben van de pannenkoeken van eerder deze week. Al lijkt het ze een rare onsmakelijke combinatie, ze gaan het toch proberen en doen aardig wat stroop over de aardappelen.
Ze vinden het niet te pruimen, maar liggen er wel om in een deukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~20:30 Jeffrey vraagt Jane naar wat ze hier uit hoopt te halen.
Jane zegt haar persoonlijke reden slechts met 1 persoon gedeeld te hebben. Ze heeft zichzelf overwerkt na een hele lastige periode. Ze voelde zich een leeg inhoudsloos meisje voor de camera en wil zichzelf hier terug vinden. Ze wil winnen, maar dat is niet haar hoofddoel. Ze heeft daar al een paar lastige momenten gehad en geeft toe aan Jeffrey dat ze 's nachts stiekem in de woonkamer van het huis huilt. Ze zegt niet het type te zijn iemand te melden dat ze verdrietig is en vraagt om getroost te worden. Ze wil het gewoon zelf doen.
Jeffrey zegt dat het ok is om hulp te aanvaarden of te proberen om haar hart te luchten. Misschien niet per se met de mensen in het huis zegt ie, maar op de vrijdag (psych dag). Hij heeft daar ook veel aan, want er zijn dingen waar hij over wil praten, maar niet meteen met alle kijkers en bewoners wil delen.
[ Bericht 13% gewijzigd door KinKiJan op 01-02-2025 21:31:14 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
8:45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De telefoon gaat en Pootje is er als eerste bij.8:55quote:Je bent hier om het spel te spelen. Het spel is hard.
Er is maar 1 winnaar, er komt straks een spel. Een koppel mag niet meedoen.
Jij bepaalt samen met je partner wie niet mee mag doen.
Je mag er met niemand over praten, alleen met je partner.
Over een half uur mag je het komen vertellen in de DBK.
Jordy: Ik ga thuis vaker met een vriendin slapen die een vriend heeft..
Jordy: Had ik dit gisteravond geweten had ik daar wat van gezegd want dit slaat nergens op!
..
Jolien : Ik heb letterlijk het eerste uur liggen wenen in bed. Wachten, hopen dat hij nog 's nachts zou komen. Dan staat hij op 's ochtends, zegt hij 'Goedemorgen', en wil hij mij een kus geven. Maar dan denk ik, je kunt niet vies in je bed gaan kruipen denken dat alles ok is, en dan de volgende morgen weer normaal doen. Ik werk niet met zijn humeur he.
Matt : Wil je dat ik met hem praat, of eerst gij?
Jolien : Nee, laat hem maar zelf beslissen, ik ga niet weer naar daar gaan om met hem te praten.
Jordy : Wil je dat ik met hem ga praten?
Jolien: Hij is niet kwaad op u.. het gaat over mij.. dat ik dat niet had moeten doen.
Jordy : Dit is echt dat stoïcijnse gedrag daar moet hij mee stoppen.
[ Bericht 27% gewijzigd door Li0nHeart op 02-02-2025 20:34:30 ]![]()
9.00
De telefoon rinkelde, David Depoot was de snelste. Hij kreeg de opdracht om met Wicky te overleggen welk duo er straks een spel niet mee mag spelen, een spel met een belangrijke inzet.
David en Wicky denken dat het om een persoonlijk voorwerp of de kast gaat en ze nemen dan ook de beslissing om een duo te kiezen waarvan beiden een kast hebben: Mattie en Jordy.
BB: Bewoners ik heb zojuist Wicky en David de Poot naar de DBK geroepen
Zei hebben moeten beslissen welk duo buitenspel staat bij het volgende spel.
Jordy en Mattheus jullie spelen niet mee
Video @spapaars https://streamable.com/okdwcy
[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 09:21:57 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Citaten uit COS (Gesprek Jolien en Jeffrey)
10.00
Gesprek Jolien en Jeffrey!!!!
Omdat ze meer dan een half uur met Jordy daar lag op bed..
vond hij niet leuk.....
Jolien zegt is niet waar (dat hij er zo lang lag)
Jeffrey: ik lag daar heel de tijd.. hij lag bij jou.. ik ben ergens anders gaan liggen.. lag letterlijk 20 min in dat bed.
Jolien: had niet door dat jij er al lag want dan was ik bij u gekomen he.
Jeff: was geïrriteerd
Jolien: je had vannacht toch kunnen komen
Jeff: lag te slapen
Jolien ja maar je bent wakker geworden
Jeff: ja maar omgedraaid, komt ook raar over he als ik in de nacht kom
je zegt wel is je valkuil maar kan ook verkeerd overkomen he.
Ik ga er niet belachelijk over doen he
Jolien: doe je wel
Jeff: is gewoon om punt te maken he, doe dat gewoon niet! als je goede vriend thuis hebt ,ga je daar ook mee in bed liggen he??
Jolien: ja maar is situatie (daar)
Jeff: als de mensen dat zien denken ze: ah mai daar gebeurd wat tussen die 2
Jolien: dat is niet , dat is wat gij ervan maakt
Jolien: heb ge gister geluisterd naar wat ik zei over Jane
ging niet over Jane he.. ging over dat ik het haat dat wij geen tijd ? hadden he
heeft niks met jaloezie te maken, dat je dat voor haar deed en voor mij nooit.
Jeff: moest met haar eten, dacht maak het gewoon gezellig
Jolien: is ook niks dat ik gewoon met Jordy praat
Jeff: ja maar met dekens
Jeff: je had het misschien niet door, spijtig .. ja.. is nu zo gelopen he.
Hij wil vannacht met haar slapen.. als er plek is voor hun 2
Jolien gaat geen bed vragen.
Jeffrey wil dat ze met hem knuffelt..
Jolien wil niet
zegt : was gister ook..
Jeff: sorry dat ik zo koppig was, weet dat jij er naar uitkeek ik ook, ik was koppig
kus kus kus
Jeff: we hebben werkpunten, zo lang we communiceren he..
Jolien: is wel door mij dat we hebben gepraat, jij wil gewoon doen alsof er niks aan de hand is he.. met goedemorgen..
Jeff: was koppig..
Jolien: heb hele nacht niet kunnen slapen, moest continue bleten.
Jeff: nu nog?
Jolien: dat gaat niet zomaar weg...
als gij slecht gezind zijt, of vies zijt.. is er geen optie om het uit te praten.. gij bepaald heel veel gij zijt heel dominant
Jeff: dat is niet waar
Jolien: ik heb dat in de vorige relatie mee gemaakt
als u iets niet aanstaat , is het heel moeilijk om (ging me te snel)
Jeff: ben niet dominant maar koppig he
Jeff: ik kom naar u vanmorgen ,gij zit droog (niet janken)
Jeff: iedereen vond het heel raar dat jij hier lag met Jordy
jolien , 10 x wie?
- Iedereen vond het ook raar dat u zo met Jordy lag..
- wie?
- dat zeg ik nie
- wie?
- dat zeg ik nie
- wie?
- de 2 Davids hé, die keken zo raar..
Jeff , maakt niet uit.............. ik zag de David's ook zo van.. gezicht trekken..
Jolien: toen gij al in bed lag?
Jeff: dat iemand hier al lag..
David keek zo naar mij en ik zei : bezet..
Jolien: ik wist niet dat gij hier waard.. oprecht niet
Jolien : ik zag er geen kwaad in
Jeff: maar dat is het probleem ,gij ziet er geen kwaad in......…
Jeff: ik zou dat niet doen, onder een deken praten, is raar om te doen he
zo denk ik he, maar als jij wilt is oke om te doen
Jeff: sorry was koppig
Jeff: als wat is moet je gewoon zeggen he, heb het gevoel dat er iets is maar dat je het gewoon niet zegt.
Ik wil mijn best voor u doen maar niet de hele dag over zagen want dan wil ik het niet meer
(over Valentijn heeft ze iets gevraagd blijkbaar)
Jeff wil wat doen voor haar, maar wil het achter vragen.....
Jeff: trouwens axel weet meer over u dan ik.. hij wist de naam van uw ouders.. ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:54:43 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
10:45
Na een streamlock krijgen we te horen dat Jane en Jeffrey het spel verloren hebben. Zij moeten een nominatie tussen hen twee verdelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane: Wicky, wat moet ik doen?
Wicky: Wat je ook doet.
Jane: Hij moet er opstaan.
Wicky: Als jullie 'm niet verdelen heb je kans dat jullie er allebei op staan.
10:50
Elsa en Milena hebben het spel gewonnen. Het lijkt erop dat zij samen een vrijstelling moeten verdelen. Ze worden naar de DBK geroepen. Als ze terug komen heeft Milena de vrijstelling. Elsa heeft deze haar gegund. Milena heeft moeten beloven niet op Elsa te stemmen deze week.
11:00
Hierna worden Jane en Jeff naar de DBK geroepen. Op beide personen is flink ingepraat door de mensen die dichtbij ze staan om de nominatie niet te nemen.
11:30
Jane en Jeff zijn nog steeds in de DBK. In het boudoir bespreken Sharice, Mattheus en Keanu het spel, onder andere over Jane en Jeff:
Matt : Heb je gezien hoe hun het hebben gedaan, is er iets fout gegaan?
Sharice: Jeffrey [onverstaanbaar] balans
Matt : Jeffrey ja?
Keanu : Echt?
Matt: Wow .. .dat had ik niet verwacht.
12:00
Een uur verder, en Jane en Jeff zijn nog steeds in de DBK.
12:20
Ze zijn terug.
Jeff : Na lang discussieren heeft zij hem genomen.
Later horen we van Jane hoe het geeindigd is:
Jane brak nadat Jeffrey zei: Mijn moeder is overleden. Ik heb niemand thuis die op mij wacht, jij wel. Ze moest toen huilen en kon door de emoties geen argument meer bedenken, ze heeft de nominatie toen genomen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 02-02-2025 20:34:20 ]![]()
Jane Nominatie
Na lang discussiëren zegt Jeffrey, heeft Jane hem gepakt. Jane is totaal overstuur Jane zegt ik heb hem genomen want we komen er toch niet uit. reken maar dat jeff weer arrogant heeft gedaan.
1 van de argumenten van Jeff was dat hij hier de liefde had gevonden, en langer met z'n meisje wilde zijn.
Milena Vrijstelling
Elsa en Milena hebben het spel gewonnen. Ze moesten samen een vrijstelling verdelen. Ze worden naar de DBK geroepen. Als ze terug komen heeft Milena de vrijstelling. Elsa heeft deze haar gegund. Milena heeft moeten beloven niet op Elsa te stemmen deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:54:22 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
14:20
De DMs zijn naar de Decision Room geweest, en hebben het weekmenu uitgekozen : pasta, kip, spinazie en peren als fruit. Ook hebben ze allerlei extra dingen mogen kopen, bv knoflook, ui, snoep.![]()
~ 16:50 - Jane met Jordy, David en David in gesprek over dat DBK gesprek met Jeffrey
Jordy: "Ik denk dat hij ook wel in zijn hoofd heeft gehad van 'als ik 'm nu pak dan moet ik vrijdag weg' want z'n gedrag van de afgelopen dagen.. Ik denk dat ie zelf ook wel nattigheid voelde"
Jane: "Dat heeft hij ook gezegd"
David D.: "Weken"
Jordy: "Wat?"
David D.: "Jij zegt dagen, ik zeg weken"
Jordy: "Ja dat weet ik natuurlijk niet, maar dan voel je zelf ook wel nattigheid misschien"
Jordy: "Heeft ie dat ook gezegd?"
Jane: "Ja, hij was zich ervan bewust dat ie zou worden afgerekend op het gedrag wat de afgelopen tijd heeft getoond. En dat vond ie niet eerlijk"
David S.: "Want dat was iemand anders z'n fout, of wa?"
Jane: "Hij herhaalde steeds dat ik had gezegd dat hij niet hoog in de peilingen lag, en van jullie (David en David) wel positieve dingen had gehoord. Ik heb toen als tegenargument gegeven dat hij dat dus wist, maar er zelf de hele week niks aan gedaan heeft om daar iets aan te doen."
David S.: "Integendeel!"
David D: "Inderdaad!"
Jane: "Hij zei dat hij dat niet zelf in de hand gehad heeft, want hij weet niet wat er wordt gepost. Ik zei dat die dat wel zelf in de hand gehad heeft, want het zijn zijn eigen acties, daar is ie zelf verantwoordelijk voor"
Jordy: "Tja, je wordt op je eigen gedrag aangesproken en afgerekend"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
~17:17
David S. komt de slaapkamer in waar Jordy en Mattheus liggen
David S.: "Hallelujaaah!"
Mattheus: "Het is gelukt?! Het is gelukt!"
Jordy: "Heb je gekakt!?"
David S.: "Ja jongen!"
Jordy: "Oooooh!" Al slaand met z'n hand op de muur: "DAVID HEEFT GEKAKT! DAVID HEEFT GEKAKT!"
David "Och! Twee keer!"
Mattheus: "Wat een prestatie! Wat een prestatie!"
Jordy: "De toiletten zijn net schoongemaakt"
David S.: "Ah dat was het! Nu zijn ze weer vies he!"
Jordy: "Lekker gevoel he? Je lijkt ook meteen een stuk slanker"
David S. loopt lachend de slaapkamer uit
Mattheus: "Haha! Kiek iedereen klappen! Ik heb nog nooit een applaus gekregen nadat ik gekakt heb"
Jordy: "Hahaha! Ooow, een week! Na een week kan ie kakken, dag 9"
Mattheus: "Het is gebeurd"“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Elsa Wicky en Jane hebben het avondeten gemaakt van de nieuwe Weekly basics.
Iedereen vind het heerlijk, vooral die smaak van sambal erdoor zeggen ze allemaal.
Ze geven applaus voor het avondeten.
Pasta met spinazie en kip erdoorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 02-02-2025 20:54:04 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
20.15
De telefoon is gegaan en Jordy heeft opgenomen.
BB zegt, ben je blij met je partner Jordy? Jordy zegt ja. Nou daar komt een eind aan,
Bb : Jordy je moet van duo partner wisselen en daar blijf je de hele week bij
Ook je geld delen,
vertel straks met wie je samen wilt gaan
opdracht blijft volstrekt geheim
met niemand overleggen.
Hij heeft er enorm veel spijt van dat hij heeft de telefoon heeft opgenomen
Hij zegt ik heb m'n kast en ik heb m'n bed, waarom nam ik die telefoon nou op.
Jordy heeft besloten dat hij een duo wil vormen wit met Jeffrey
Jane en Mattheus zijn nu dus ook een duo
Geld ging ook door de helft
Jordy dacht dat dit de beste oplossing zou zijn omdat Jane dan naar Mattheus zou gaan. Ze moeten elkaar dus weer vragen gaan stellen om elkaar te leren kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 04-02-2025 12:50:54 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Jordy heeft besloten dat hij een duo wil vormen wit met Jeffrey
Jane en Mattheus zijn nu dus ook een du0.
Geld ging door de helft
Jordy dacht dat dit de beste oplossing zou zijn omdat Jane dan naar Mattheus zou gaan.![]()
10:10Axel, DavidS, Wikcy, Eva, Jane, Jordy en Milena gaan puzzelen.quote:Bewoners, wie van jullie is goed in puzzelen. Let wel, het is puzzelen onder grote druk. De inzet is bepaald niet gering, maar daarover later meer. Van elk duo komt de beste puzzelaar naar de gameroom.
10:50
Als eerste komt DavidS naar buiten. Hij was het snelste, en heeft daarmee een vrijstelling voor zijn partner verdiend, Keanu.
Als laatste komt Milena naar buiten. Ze is in tranen, ze was het langzaamst en heeft daarmee een nominatie verdiend voor Elsa. Elsa troost haar en zegt dat het niet erg is, ze heeft haar best gedaan : 'I'm good'
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2025 10:58:09 ]![]()
Hoe het er tot nu toe voor staat, deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door rinardo op 04-02-2025 12:50:37 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
14:00
De teams moeten om beurten naar de DR. De kluis is open.
Keanu heeft een GameChanger gekocht, een 'Beslissende Stem'. In het geval van een gelijkspel mag hij een beslissing nemen. Verder liggen er nog 3 GC'ers : 2x censuur (iemands stem ontnemen), en 1x dubbele stem.
Jolien en Axel zijn de volgende die naar buiten komen. Ze hebben allebei een Censuur gekocht.
[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2025 14:31:25 ]![]()
15.00
Keanu kocht de beslissende stem,
Jolien en Axel hebben elk de Censuur gekocht
Jane kocht de dubbele stem
Eerdere Gamechangers die nog in het spel zijn, van eerdere weken.
Mattheus kocht 'De Redding'
Jordy kocht 'De Terugkaatser'
Sharice kocht 'De Zwarte Gamechanger'
Betekenis van de Gamechangers
De Beslissende Stem: Bij gelijkspel of te weinig genomineerden beslissende stem hebben
De Verzamelaar: Iemands persoonlijke geld stelen
De Terugkaatser: Stem op jezelf teruggeven aan degene die ‘m geplaatst heeft/hebben
De Wraak: Iemand nomineren zodra je er zelf uit moet (dit voorkomt geen exit!)
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
De Censuur: De stem van een bewoner ontnemen
De Dubbele Stem: 2x stemmen tijdens nominatie
De Dief: Gamechanger van een ander stelenLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
15:00
Er is flinke discussie tussen de bewoners over de volgende van kluisgang aangezwengeld door Sharice en Eva. Waarom deze volgorde, en wat is eerlijk. Veel discussie, maar ze komen er niet helemaal uit.
Milena en Sharice gaan hierna naar de slaapkamer. Milena lijkt wat overstuur, maar mij is niet helemaal duidelijk waarom. Even later komt Eva erbij, ze hebben het ook nog even over de Gamechangers:
Milena zegt dat Jane die dubbele stem dan op haar kan inzetten
Eva en Sharice denken niet dat ze dat zal doen, maar Jeffrey er eerder op zal zetten.
Sharice voegt eraan toe dat zij dat zelf ook gaat doen bij de eerste de beste mogelijkheid.
Ze zijn niet blij met hoe Mattheus en Jeffrey zich opstelden. Waarbij vooral Jeff het moet ontgelden.
Sharice : Het gaat niet lang duren, of ik ga in z'n [Jeff] haren hangen. Nog 2 dagen en ik trek al z'n haren uit.
[ Bericht 33% gewijzigd door Li0nHeart op 03-02-2025 15:22:32 ]![]()
De papegaai begint te kraaien, het huis beweegt zich richting de vogel. Zo ook Elsa en Mattheus, die het buiten hadden over de discussie over de volgorde van de kluis-bezoeken.
Mattheus: "Ik stond buiten en ik hoor die kraai schreeuwen!"
David S.: "Kraai?!"
Als iedereen in de gang staat roept de papegaai een aantal zinnen die bewoners zelf uitgesproken hebben.
Papegaai: "De jongens hebben een akkoord gegeven aan elkaar"
Papegaai: "Met zulke mensen praat ik niet, want die vertrouw ik niet'
Papegaai: "Pas op tegen wie je iets zegt, wij kennen hun nog niet"
Papegaai: "Soms zijn we hier net kleine kinderen, dit is ook kleine kinderen gedrag"
[ Bericht 23% gewijzigd door KinKiJan op 03-02-2025 16:36:59 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
16:50
De dames uit de suite gaan direct naar de suite nadat de papegaai heeft gesproken. Jolien gaat naar de slaapkamer met Jeffrey, Mattheus, Keanu en Jordy. Jolien voelt zich buitengesloten door de dames uit de suite. De heren beamen dit en weten precies wat ze voelt. Er lijken wat scheurtjes te ontstaan in dit groepje.
Ze praten door, en Jolien is bijna aan het huilen. Ze praat met een snik in haar stem.![]()
~17:25 - Jolien over Jane (in de slaapkamer met Jordy, Mattheus, Jeffrey en Keanu)
Jolien: "Er wordt soms te picky naar mensen gereageerd, of opmerkingen achter de rug om gemaakt waar ik niet achter sta. En dat moet mijn beste vriendin bijvoorbeeld niet worden, maar als ik haar ook niet de kans geef haar van de andere kant te tonen ga ik haar nooit leren kennen. Ik heb vandaag met haar buiten gezeten en ze was gewoon superlief. Ik heb vanaf het begin toen dat ik gaar zag het gevoel dat is iemand waar ik goed mee overeen kan komen"
Mattheus: "Over wie hebben we het?"
Jolien: "Over Jane"
Mattheus: "Ja want ik zie dat jullie het gewoon goed met elkaar kunnen vinden he?"
Wat gedoe met de zender van Jordy.
Jolien: "Niemand weet dat zij op de derde dag dat zij hier was, heeft zij echt een huilbui gehad. Dat zij toen naar buiten is gegaan omdat zij in de kamer, in onze suite niet wou breken is ze naar buiten gegaan en heeft ze zitten huilen. En als ik dat dan hoor dan breekt mijn hart want dan heb ik zoiets van dat wil je toch niet, dat je iemand zo hebt bij u"
Jolien: "Ik vind als iemand je kwalijk neemt dat, als je mij dan kwalijk neemt dat ik dan met die persoon praat zegt dat meer over u dan over.. Allez, dan wil je eigenlijk dat iemand zich slecht voelt, wil je bewust iemand uitsluiten. Ik weet hoe dat is om mee te maken en dat is gewoon niet fijn."
De jongens zijn het ermee eens. Nog een aantal keren wordt door verschillende kamerzitters in andere woorden gezegd dat ze de woorden (het cringespier-verhaal) tactisch niet slim gekozen heeft. Maar ze denken dat ze het niet zo bedoelde als dat zij het opgevat hebben, ook dat Jane niet in de gaten had toen zij binnen kwam, de bewoners die er al zaten hoog in hun emotie zaten. Nu Jane zelf ook lastige momenten gehad heeft denken ze dat Jane dat wel beter begrijpt.
Ze vinden dat deze duo week positief heeft bijgedragen aan hoe bewoners met elkaar om gaan. Jeffrey zegt dat hij Jane beter is gaan waarderen door die diner-avond, die hij gezellig gevonden zegt te hebben.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
19:55
Wicky en Sharice praten in het boudoir.
Wicky heeft de naam van Sharice horen vallen in de keuken, bij Keanu of Jolien, tegen Milena.
Sharice : Wat nu weer?
Wicky : Ze hadden de indruk dat je een beetje gepikeerd was.. dat ving ik zo'n beetje op.
Sharice : Ja, duh
Wicky : Maar dat ze het niet snapten.
Sharice : Maar weet je wat het probleem is? Elke keer opnieuw als iemand te weinig aandacht krijgt, begint iemand te janken. Maar bemoei me dan niet, laat me gewoon met rust.![]()
20:30
Er klinkt een geluidje in het huis en Sharice en Eva worden naar de DR geroepen. Enige tijd later komt er een kledingtoken uit de Vending Machine.
BB : Bewoners, dat was een kledingkasttoken. Ik ben blij dat jullie zo enthousiast reageren, hij is voor Sharice.
Jeff is gelijk zuur, en vindt het heel egoistisch van Sharice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Puzzie)
Als grap pakte eerst Jane het token.
Elsa: dat was echt niet normaal mijn god
Jane: Hij zei tegen mij waarom pak jij hem
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2025 15:48:43 ]![]()
9.15uur
BB : 1 iemand van elk koppel speelt een game
zelf uitmaken wie
kies vooral degene met het meeste evenwicht.
DM hoeven niet te spelen
(Elsa /milena beide niet, die hebben al een pin. Milena is vrijgesteld en Elsa nominatie target)
spelen gaan:
Jolien
Keanu
Sharice
wicky
Mattheus
Jeffrey
Bb wil weten wie als eerste gaat maar niemand wil gaan.. Bb vraagt het meerdere keren en zegt uiteindelijk dat ze nog 20 sec krijgen en hij anders beslist.
Ze moeten sportkleding aan, jas en schoenen.
Uiteindelijk zegt Keanu te gaan maar die moet zich nog omkleden..
Keanu komt terug maar mag niks over het spel zeggen. Ook niet tegen zijn koppelpartner.
[ Bericht 21% gewijzigd door Kissingbird op 04-02-2025 10:54:39 ]Smile, it's free therapy.![]()
11:15
BB maakt de uitslag van het spel bekend na eerst alle spelers complimenten te hebben gegeven, ze hebben het allemaal goed gedaan.
Mattheus 3 minuten 8 seconden
Jeffrey 2 minuten 21 seconden
Keanu 1 minuut 54 seconden
Jolien 1 minuut 47 seconden
Wicky 3 minuten 59 seconden
Sharice 7 minuten 29 seconden
De vrijstelling gaat naar Jolien/Axel
De nominatie gaat naar Sharice/Eva
De koppels worden zo direct naar de DBK geroepen door BB.![]()
BB: de genomineerden nu zijn : Elsa, Eva , Jane
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 04-02-2025 12:16:16 ]Smile, it's free therapy.![]()
Axel heeft de vrijstellingspin gekregen van Jolien. (1 van hun 2 kon hem krijgen)
Bb zegt erbij dat degene met de vrijstellingspin verzekerd is van nog een week in het bb huis.Smile, it's free therapy.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door rinardo op 04-02-2025 22:54:20 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: