Ja het vallen van de pot en het gedrag van Jeff waren in de uitzending, ook wat David depoot er van vindt wa in de uitzendingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:22 schreef ledn81 het volgende:
glazen boerenkoolpot gate zat ook in de uitzending las ik even snel terug?
Kwam dat aanspreken door Pootje daar ook nog bij terug?
Filmpje op X is meest bekeken van dit jaar vooralsnog met heel veel negatief commentaar.
Jef kan weinig goed meer doen ben ik bang. En de romance stelt ook weinig voor dus voor valentijn erin houden vraag ik me af
Echt hoor, wat een kneusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:27 schreef Flow3r het volgende:
Godver, die schreeuwlelijk, ga naar bed
fomoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy net: ja ik ga slapen ben moe.
2 tellen later staat ie te zingen in huiskamer
Eén keer quoten is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Das limburgs
[..]
Ik begreep in de waterflessen sommige
nog geen 2 min later tegen mattiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:25 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "ik ben vanavond toxic"
niet alleen vanavond vriend
tja spontaan en engquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:29 schreef Folies het volgende:
[..]
Niet snel hierna hield Jeffrey haar goed vast. Haha.
hier werkt milena ook aan meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
Die Charise kan niet van Milena afblijven. Zou er echt knarrig van worden
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:31 schreef engine het volgende:
Broek af, tetten bloot, Hollandse hoeren
Jane en Elsa proberen het maar Jeffje en Matti blijven hem aansporenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:31 schreef Lrod01 het volgende:
Wie neemt hem tegen zichzelf in bescherming voor hij zichzelf nog belachelijker maakt
Jane en Elsa zijn wel toppertjes hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:33 schreef Hoempah het volgende:
Jane: Ik gooi je lekker naar bed want iedereen gaat naar bed
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane en Elsa zijn wel toppertjes hoor
Ja snap dat niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |