De breakup op valentijndsag dat is pas bruutquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer dat de FEBO hem er in wil houden tot Valentijn vrees ik ....
Haha..nee ze gebruikte echt Surinaamse woordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook als ik teveel gedronken heb
Je zit met 14 man, dan mag je best een feestje bouwen met een biertje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:17 schreef Thorelf het volgende:
Jongens wat zeuren jullie nu over Jordy..hij staat steeds genomineerd zijn maatje is eruit... continue toch een soort van stress..hij geniet van een feestje... oke hij houd van een biertje,maar dit vergeleken Jeffrey die alles kan maken daar geen nominatie kent,,altijd loopt te zeuren nooit tevreden is..liever Jordy nam die azijn zeiker!
Kannie het is nog steeds niet aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De breakup op valentijndsag dat is pas bruut
Zij doen iig nog watquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Slim eerst dweilen en dan bedenken dat je moet stofzuigen
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij doen iig nog wat
[ afbeelding ]
Jordy gaat slapen
Nou idd! Heb daar al weken geen dweil gezien!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij doen iig nog wat
[ afbeelding ]
Jordy gaat slapen
heeft Jane ook geloof ik, hoorde der net mompelen buiten ff fantaatjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
Haha ik had die waterfles gevuld met cola of sinas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |