Aha dus datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:13 schreef Was-beer het volgende:
Iemand heeft Elsa haar gemberbier (?) opgedronken
Die lult met iedereen mee. Is niet zo onschuldig als hij doet voorkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik moet toegeven dat wicky mij positief heeft verrast.![]()
Toen hij binnen kwam had ik zo'n dramanqueen verwacht die niks kon hebben zoals die ene van vorig jaar. Maar wicky pakt alles goed aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
praten ze nou Surinaams? Elsa en Jane
Papiamento?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Er wordt hier geklaagd over Jordy maar zo opdringerig bij vrouwen doen vind ik toch net een graadje erger. Axel heeft hem ook behoorlijk zitten.quote:
Daar heb ik het niet overquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die lult met iedereen mee. Is niet zo onschuldig als hij doet voorkomen.
Jammer dat de FEBO hem er in wil houden tot Valentijn vrees ik ....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:16 schreef ledn81 het volgende:
Jeff wordt onderhand binnen en buiten de hut flink naar huis gewenst![]()
Buiten eigenlijk alleen maar negativiteit op Jeff op de socials
niet verwacht van Janequote:
Wat is hier opdringerig aan dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:17 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt hier geklaagd over Jordy maar zo opdringerig bij vrouwen doen vind ik toch net een graadje erger. Axel heeft hem ook behoorlijk zitten.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook als ik teveel gedronken heb
Heel even wel volgens mij. Maar niet perse om anderen dwars te zitten. Snap je wat ik bedoel? Ze hadden heel even elkaar in gespraak maar beseften al snel dat het niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |