quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd
Ik las het daarstraks. Echt te ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen
Voor woordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hetzelfde als dezequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Wat was de TT van het vorige deel?
Dacht al, huh ??quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Ik ga het ff fixenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.quote:
Proostquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.
Ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.
Dat is jammert dan 😉quote:
Wel wat in huis, geen idee of de bank dat genoeg vindtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iedereen contant geld in huis voor het geval dat?
Sporttasje.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, zijn er nog mensen hier die echt extra dingen inslaan?
Water, bruine bonen, crackers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
En vegan soepjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame
Ik las te snel diaréequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes![]()
Accessoires voor je dreame? Wasda?
Die Marrije tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes![]()
Accessoires voor je dreame? Wasda?
Hoooiiiii Marrije!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger
Je bent lekker op dreefquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die Marrije toch... Vroegert was ze ook altijd zo openhartig
![]()
De Dreamuhhhh:
[ afbeelding ]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Eigenlijk wilde ik vragen of dat nou bevalt zo'n robotzuiger, maar dat hoeft niet meer
Dweilt ze ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!
Goffer!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jazeker! En schrobt daarna ook zelf de dweiltjes (twee stuks) schoon.
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder manquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!
Hč ? Wat? Ik snap je nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man
Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer!
En daarna gewoon weer braaf de hoek in?
Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhhquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje moe na zo'n dagje Duitsland.
Jij hebt volop energie zie ik
Hij heet Herbertquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man
Ik ga het niet uitleggen, denk er maar even overquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hč ? Wat? Ik snap je niet
Nog bewust ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekochtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhh
Klopt, ook moe en dan word ik meestal hyperrrr![]()
Ik ga morgenvroeg, gelijk ook ff tanken en wat eten inslaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekocht
Die naam heb je zelf gekozen?quote:
Niettttquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekocht
Ja, ik kan kiezen of ik 2/3/4 uur de dweil laat drogen, maar de volgende dag gaat ie toch weer zn ronde doen. De keuken dan, bijna dagelijks. Vind ik het gewoon zonde om telkens te drogen en na 2 uur zijn ze ook niet droog.quote:
Stofzuigende mannen vindt jij verwarrend ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stofzuigende mannen vindt jij verwarrend ja?
Dan ken je Herbert nog niet!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
Ik doe het maar gewoon ouderwets, dat ding loopt toch overal tegenaan waar ik even met de slang wel bij kan.
Met de kruimeldievegge?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
Ik doe het maar gewoon ouderwets, dat ding loopt toch overal tegenaan waar ik even met de slang wel bij kan.
Die heeft een extra slangetjequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ken je Herbert nog niet!
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ken je Herbert nog niet!
Zo'n onding heb ik ook ooit gehadquote:
Pubers alweer, ik kan me ze nog herinneren als baby's, leuk dat het gezellig is, een hok vol.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:52 schreef Marrije het volgende:
Ik las al dat je zij zei, GOA, maar ik heb liever een 'hij'. Veel plezier morgen!
Ja Dees, die naam heb ik zelf gekozen. Kindjes zijn pubers, 2 zijn er langer dan ik. Tis nog steeds gezellig. En bij jullie ook alles naar wens?
Ik rook als een ketter Sly, moet ik inderdaad wel vanaf. Maar nu nog ff niet. Misschien ergens in 2025.
Hoeft niet helemaal af toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echt luisteren!!!!!!! Top show en dieppppppppppp!! Herbey![]()
Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meetquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:52 schreef Marrije het volgende:
Ik las al dat je zij zei, GOA, maar ik heb liever een 'hij'. Veel plezier morgen!
Ja Dees, die naam heb ik zelf gekozen. Kindjes zijn pubers, 2 zijn er langer dan ik. Tis nog steeds gezellig. En bij jullie ook alles naar wens?
Ik rook als een ketter Sly, moet ik inderdaad wel vanaf. Maar nu nog ff niet. Misschien ergens in 2025.
Oh wat gaaf! Zooooo leuk!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pubers alweer, ik kan me ze nog herinneren als baby's, leuk dat het gezellig is, een hok vol.
Met mijn kindjes gaat het ook goed, ik word volgend jaar oma
Dat heb ik ff moeten googlen, wtfquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meet![]()
![]()
Ja, kappen met die zooi. Ga dan aan de oxycodon, dat stinkt niet![]()
Die meuk had ik na mijn operatie, goed spulquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meet![]()
![]()
Ja, kappen met die zooi. Ga dan aan de oxycodon, dat stinkt niet![]()
Neen, meende ik natuurlijk niet. Maar kappen met die peukenzooi!@!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik ff moeten googlen, wtf
Ja, echt zware shag shit. Ken een gast die vrij stabiel leek (je weet het nooit zeker natuurlijk), die had fysieke klachten (rug) kreeg te makkelijk (en te lang) die zooi en was uiteindelijk verslaafd en weer afgekickt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die meuk had ik na mijn operatie, goed spul
Het is echt troep, en zeer verslavend spul, ik heb 10 van die pilletjes gehad en er 2 van geslikt, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, echt zware shag shit. Ken een gast die vrij stabiel leek (je weet het nooit zeker natuurlijk), die had fysieke klachten (rug) kreeg te makkelijk (en te lang) die zooi en was uiteindelijk verslaafd en weer afgekickt.
In de VS kreeg je het heel erg snel voorgeschreven en gierde het van de verslaafden. Ook echt iets voor dat kutland, met z'n beperkte controle op de gezondheidszorg en dus deze excessen (artsen, money, Sacklers), dat het zo uit de klauwen liep.
https://nos.nl/artikel/22(...)stiller-groot-maakte
Disney----Rivalsquote:
Goedemorgenquote:
Hey Chanel Masked singers nog gekeken gisteren?quote:
Hey heerquote:
Morguh Puzziequote:
Zie editquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerder en wilde je Tong quoten![]()
Morguh Puzzie
Je bent van de snelle, had het al weggehaald omdat ik je edit zagquote:
Ik zag net op tijd dat ik de verkeerde zat te quotenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent van de snelle, had het al weggehaald omdat ik je edit zag
Ja je was wel heel snel en dan floept het ook uit mij quote zolang ik nog niet op invoeren heb gekliktquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag net op tijd dat ik de verkeerde zat te quoten
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was wel heel snel en dan floept het ook uit mij quote zolang ik nog niet op invoeren heb geklikt
Ja ja, ik heb me kapot gelachen om die vampier zonder hoofd, luikje open en dan dat hoofd van Danny de Munck.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel Masked singers nog gekeken gisteren?
Ja kan je zien hoe misleidend die lengtes zijn hequote:Op zaterdag 14 december 2024 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb me kapot gelachen om die vampier zonder hoofd, luikje open en dan dat hoofd van Danny de Munck.
Hey Marcquote:
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter met je 'quoten' dan met je noten
Dan bellen we een nootmusadvokaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik er maar geen note voor krijg
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan bellen we een nootmusadvokaat.
Ja gisteren avond om 22.45 uur, wat een tijd he om naar huis te gaanquote:
Mooi dat ze weer thuis isquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren avond om 22.45 uur, wat een tijd he om naar huis te gaan
En wat een slechte opname geweest Behandeling is goed gegaan
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat ze weer thuis is
Nu wel rustig herstellen.
En waarom slechte opname?
En, hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij gaat het zijn gangetje, donderdagavond nog aan het AFgeweest
En met jou, helemaal geen last meer van?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wow, dat is slecht. Zeker melding van maken bij het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah balen, nu wel weg toch weer he?quote:Met mij gaat het zijn gangetje, donderdagavond nog aan het AFgeweest
En met jou, helemaal geen last meer van?
Hier relaxt, wat koud. Helemaal geen AF gehad.stupidity has become as common as common sense was before
Ja het was er gelukkig een die kort duurde, gelukkig maar 4 uurtjequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, dat is slecht. Zeker melding van maken bij het ziekenhuis.
[..]
Ah balen, nu wel weg toch weer he?
Hier relaxt, wat koud. Helemaal geen AF gehad.
4 uur te lang, maar gelukkig niet super lang nee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was er gelukkig een die kort duurde, gelukkig maar 4 uurtje
Ja het is vies koud, net boodschappen gedaan maar b en blij weer binnen te zijn
Wat fijn Marc, dat het bij jou over is gegaan
Heb je trouwens nog last gehad van die ingreep?
Ik hoef niet meer naar buiten, morgen ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4 uur te lang, maar gelukkig niet super lang nee.
Binnen is dan toch lekkerder ja. Mag je nu binnen blijven?
Het kan dus echt zomaar helpen. Hopelijk voor je zus ook.
Van die voor mijn hart? Dat was na een dag al over.
Die ik pas had ook niet, moet nu zoeken naar het litteken.
Zie ik van de zomer pas weer als de rest van mijn hand wel bruin wordt
Zonder die lange vind ik t leukerquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Zo ziet het er nu uit:Is dat de tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Zo ziet het er nu uit:Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar of je daar blij van wordt![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Geen idee of ik er blij van word, maar ik kan wel wat hebben wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,
Ik word er denk ik niet blij van maar ik wil je wel even uitlachen als het kan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je ook wel laten zien hoe mijn eten er zo uitziet,
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook gamequote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word er denk ik niet blij van maar ik wil je wel even uitlachen als het kan.
Dat is idd wel een voorwaarde idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook game
Ik dacht even dat het deze dame was, kan ook mooi zingen en ze lijkt erop. Maar het is een ander.quote:
Ik moest aan je denkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het deze dame was, kan ook mooi zingen en ze lijkt erop. Maar het is een ander.
Ossewitquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken
CUL / Vlees in bulk bestellen en invriezen
................................quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar een foto aflevert voordat hij het heeft opgegeten ben ik ook game
Ik niet.quote:
Terwijl jij nou net degene bent die dat wel zou moetenquote:
Gevaarlijke combinatie, pluimvee en chinezenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook nog wakker en tevens haan van Chinees sterrenbeeld
Neen, nee, nee....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl jij nou net degene bent die dat wel zou moeten![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijke combinatie, pluimvee en chinezen![]()
Nee hoor, dat kunnen ze prima bereidenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja maar dat liet ik ook toe.quote:
Stok zoeken jij.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat liet ik ook toe.
Ik heb geen zin om jou te slaan.quote:
En hoe had je verwacht dat te kunnen doen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om jou te slaan.
Gewoon aan mijn parkiet overlaten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe had je verwacht dat te kunnen doen?
Zag donderdag weer een hoop parkieten in het wildquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon aan mijn parkiet overlaten.
Bij mijn vorige woning zag ik ze ook vaak.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag donderdag weer een hoop parkieten in het wild
Hier echt geen. Weet dat er in rotterdan ook een paar zwermen zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mijn vorige woning zag ik ze ook vaak.
Er zijn 50 jaar geleden een stel ontsnapt en die hebben zich voort kunnen planten. Nu komen ze voor in de randstad.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier echt geen. Weet dat er in rotterdan ook een paar zwermen zitten.
Niemand had verwacht dat ze het zouden overleven en het zo goed zouden doen.quote:
Dus afmaken, ook dit is een invasieve soort.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat ze het zouden overleven en het zo goed zouden doen.
Meer een smakelijkequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus afmaken, ook dit is een invasieve soort.
Avond schoonheid.quote:
Ze zijn wel degelijk schadelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.
Ook wakker en ik ben ook een haanquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook nog wakker en tevens haan van Chinees sterrenbeeld
EN!?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wakker en ik ben ook een haan
Lijkt mij ook.quote:
Ja en? Dan sturen we ze naar weet ik veel waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.
Je zegt net van nietquote:
Even doorwerken dan heb je redelijk wat parkieten te etenquote:
Ja die hebben zich hier ook genesteld ...quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:27 schreef tonja het volgende:
Het zijn toch geen gewone parkieten maar halsband parkieten of zoiets toch?
Dat is wat ik destijds begrepen heb.quote:
Slang, heb ik weleens gegeten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even doorwerken dan heb je redelijk wat parkieten te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gelukt![]()
Graag!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kom jij een stukje tong proeven?
Welke soortquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
yep maar vraag me niet welke soort precies.
Vast een Inlandtaipanquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
yep maar vraag me niet welke soort precies.
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.quote:
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweestquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons. Die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Geen plannen in die richting.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweest
Wanneer ga je terug om het weer te eten? Het hier zelf maken lijkt me niet zo makkelijk.
Behalve de kopquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.
De vorm vd tanden zegt niet veel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve de kop![]()
En dat is trouwens hoe ik weet dat het een gifslang was. Ik heb de giftanden gezien.
Ze bewogen naar voren.quote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vorm vd tanden zegt niet veel.
Ik ga je ook geen ongelijk geven.quote:
Ook nog wakker.quote:
Ik heb vandaag niet veel uitgevoerd.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
Lekker een drankje gedaan en uit eten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker een drankje gedaan en uit eten.![]()
En jij?
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?quote:Op zondag 15 december 2024 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerWat voor eten?
met mevr Koen richting het oosten van het land, ff rondgekeken in het kerstfenomeen bij Intratuin in Duiven. Daarna ff de grens over wat boodschapjes in Deutschland
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?
Thais eten.
Oh dat klinkt ook wel goed.quote:Op zondag 15 december 2024 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.
Volgende week waarschijnlijk de Royal Christmas Fair in Den Haag bezoeken, niet al te groot maar wel sfeervol
Mooi veugeltjuhquote:
Je moet hem nog inkleuren.quote:
Morge kerel, hoe staat het leven nu bij jou?quote:
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, hoe staat het leven nu bij jou?
quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?
Goed om te horen, ik ben nog bezig met aansterken en de ene dag gaat beter dan de andere.quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?
Af en toe tegen je grens aanlopen.quote:Op zondag 15 december 2024 11:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben nog bezig met aansterken en de ene dag gaat beter dan de andere.
Grenzen zijn ervoor om ze te verleggen.quote:
Nice birdiequote:
Er komt altijd licht na de duisternisquote:
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichterquote:
Yeahhh ik kijk er naar uitquote:Op zondag 15 december 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichter![]()
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 15 december 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichter![]()
quote:
Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van wordenquote:
Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog welquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van worden
Dat mag van mij ook. Heerlijkquote:Op zondag 15 december 2024 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog wel
Vast wel al in maartquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van worden
Ik kijk iedere keer weer naar eind december als we over de kortste dag heen zijnquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vriesweer met zonquote:Op zondag 15 december 2024 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog wel
Echt...er ligt hier al een week een dikke wolk met motregen, sinds vorige week zondag volgens mijquote:
Na deze week ik even nietquote:
Wat ga jij met D. doen?quote:Op zondag 15 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Na deze week ik even niet![]()
Zal braaf mijn vitamine D pilletjes slikken
Niks, die zoekt het maar mooi uitquote:
Die moet ik misschien ook weer kopen jaquote:Op zondag 15 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Na deze week ik even niet![]()
Zal braaf mijn vitamine D pilletjes slikken
ZIt in een tshirt en lange broek geen sokken of vest aanquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, zo toch maar eens wat warmer aankleden ofzo
Ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, zo toch maar eens wat warmer aankleden ofzo
Ik heb nog geen lange broek aanquote:Op zondag 15 december 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt in een tshirt en lange broek geen sokken of vest aan
Kijk, daarom heb je het koudquote:
Awwwwquote:Op zondag 15 december 2024 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat je blijkbaar kan 'vergeten' in de trein![]()
https://archive.is/gnJk1
In de sneeuw?quote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn aan het schieten op tv
En iedereen moedigt ze nog aan ook![]()
Best een leuke sportquote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn aan het schieten op tv
En iedereen moedigt ze nog aan ook![]()
Tot jij het bent die de kogel moet vangen?quote:
Dan hebben ze je de regels niet helemaal juist uitgelegdquote:Op zondag 15 december 2024 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot jij het bent die de kogel moet vangen?
Niet? Oh?quote:Op zondag 15 december 2024 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hebben ze je de regels niet helemaal juist uitgelegd
Wat is dat nou voor een wereldstadquote:Op zondag 15 december 2024 15:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog geen dubai bol kunnen scoren @:Deisyy
Dit meen je nietquote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef D. het volgende:
Dubaibol? Heb ik iets gemist?
*zwaait vanuit ook geen wereldstad![]()
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit meen je niet![]()
Ik heb afgelopen week een heel verslag gepost over mijn Dubaiboltest
Ik help je even Deisyy in 40+ / [40+ SC #5446] Leve Shirley!quote:
Ik had het al gevonden, maar toch bedanktquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik help je even Deisyy in 40+ / [40+ SC #5446] Leve Shirley!
Dubaireep heb je wel van gehoord?quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden, maar toch bedankt
Een bol met choco-laagje en pistachevulling dus. Klinkt op zich niet verkeerd.
Maar ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord, dus de marketing kan beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |