Ik niet.quote:
Terwijl jij nou net degene bent die dat wel zou moetenquote:
Gevaarlijke combinatie, pluimvee en chinezenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook nog wakker en tevens haan van Chinees sterrenbeeld
Neen, nee, nee....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl jij nou net degene bent die dat wel zou moeten![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijke combinatie, pluimvee en chinezen![]()
Nee hoor, dat kunnen ze prima bereidenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja maar dat liet ik ook toe.quote:
Stok zoeken jij.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat liet ik ook toe.
Ik heb geen zin om jou te slaan.quote:
En hoe had je verwacht dat te kunnen doen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om jou te slaan.
Gewoon aan mijn parkiet overlaten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe had je verwacht dat te kunnen doen?
Zag donderdag weer een hoop parkieten in het wildquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon aan mijn parkiet overlaten.
Bij mijn vorige woning zag ik ze ook vaak.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag donderdag weer een hoop parkieten in het wild
Hier echt geen. Weet dat er in rotterdan ook een paar zwermen zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mijn vorige woning zag ik ze ook vaak.
Er zijn 50 jaar geleden een stel ontsnapt en die hebben zich voort kunnen planten. Nu komen ze voor in de randstad.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier echt geen. Weet dat er in rotterdan ook een paar zwermen zitten.
Niemand had verwacht dat ze het zouden overleven en het zo goed zouden doen.quote:
Dus afmaken, ook dit is een invasieve soort.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat ze het zouden overleven en het zo goed zouden doen.
Meer een smakelijkequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus afmaken, ook dit is een invasieve soort.
Avond schoonheid.quote:
Ze zijn wel degelijk schadelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.
Ook wakker en ik ben ook een haanquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook nog wakker en tevens haan van Chinees sterrenbeeld
EN!?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wakker en ik ben ook een haan
Lijkt mij ook.quote:
Ja en? Dan sturen we ze naar weet ik veel waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er te veel en niet schadelijk.
Je zegt net van nietquote:
Even doorwerken dan heb je redelijk wat parkieten te etenquote:
Ja die hebben zich hier ook genesteld ...quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:27 schreef tonja het volgende:
Het zijn toch geen gewone parkieten maar halsband parkieten of zoiets toch?
Dat is wat ik destijds begrepen heb.quote:
Slang, heb ik weleens gegeten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even doorwerken dan heb je redelijk wat parkieten te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gelukt
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Kom jij een stukje tong proeven?quote:
Graag!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kom jij een stukje tong proeven?
Welke soortquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
yep maar vraag me niet welke soort precies.
Vast een Inlandtaipanquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
yep maar vraag me niet welke soort precies.
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.quote:
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweestquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons. Die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Geen plannen in die richting.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweest
Wanneer ga je terug om het weer te eten? Het hier zelf maken lijkt me niet zo makkelijk.
Behalve de kopquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.
De vorm vd tanden zegt niet veel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve de kop![]()
En dat is trouwens hoe ik weet dat het een gifslang was. Ik heb de giftanden gezien.
Ze bewogen naar voren.quote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vorm vd tanden zegt niet veel.
Ik ga je ook geen ongelijk geven.quote:
Ook nog wakker.quote:
Ik heb vandaag niet veel uitgevoerd.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
Lekker een drankje gedaan en uit eten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker een drankje gedaan en uit eten.![]()
En jij?
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?quote:Op zondag 15 december 2024 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerWat voor eten?
met mevr Koen richting het oosten van het land, ff rondgekeken in het kerstfenomeen bij Intratuin in Duiven. Daarna ff de grens over wat boodschapjes in Deutschland
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?
Thais eten.
Oh dat klinkt ook wel goed.quote:Op zondag 15 december 2024 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.
Volgende week waarschijnlijk de Royal Christmas Fair in Den Haag bezoeken, niet al te groot maar wel sfeervol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |