Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.quote:
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweestquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons. Die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in Beijing er zat een hele kluwen in een kooitje en ze trokken er een uit voor ons die in het restaurant onthoofd werd, ondersteboven gehouden boven een glas zodat het bloed erin liep en daarna gevild.
Ze boden ons het glas bloed aan, maar dat hebben we geweigerd (rauw, salmonella) Verder kregen we het vlees met groente geserveerd (heerlijk) Ze hadden rolletjes van het vel gemaakt en dat ook met groente en hete peper. (was iets te pittig voor mij, maar behalve dat ook heerlijk) en daarna een bouillon die ze van de botten hadden getrokken. Dat is de lekkerste soep die ik ooit gegeten heb.
Geen plannen in die richting.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het geen Inlandtaipan zijn geweest
Wanneer ga je terug om het weer te eten? Het hier zelf maken lijkt me niet zo makkelijk.
Behalve de kopquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze alles gebruiken.
De vorm vd tanden zegt niet veel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve de kop![]()
En dat is trouwens hoe ik weet dat het een gifslang was. Ik heb de giftanden gezien.
Ze bewogen naar voren.quote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vorm vd tanden zegt niet veel.
Ik ga je ook geen ongelijk geven.quote:
Ook nog wakker.quote:
Ik heb vandaag niet veel uitgevoerd.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
Lekker een drankje gedaan en uit eten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
nog wat leuks gedaan op de zaterdag jullie?
lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker een drankje gedaan en uit eten.![]()
En jij?
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?quote:Op zondag 15 december 2024 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerWat voor eten?
met mevr Koen richting het oosten van het land, ff rondgekeken in het kerstfenomeen bij Intratuin in Duiven. Daarna ff de grens over wat boodschapjes in Deutschland
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
En nog een kerstmarktje in Duitsland meegepakt?
Thais eten.
Oh dat klinkt ook wel goed.quote:Op zondag 15 december 2024 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee daar waren we te laat voor op pad helaas.
Volgende week waarschijnlijk de Royal Christmas Fair in Den Haag bezoeken, niet al te groot maar wel sfeervol
Mooi veugeltjuhquote:
Je moet hem nog inkleuren.quote:
Morge kerel, hoe staat het leven nu bij jou?quote:
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, hoe staat het leven nu bij jou?
quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?
Goed om te horen, ik ben nog bezig met aansterken en de ene dag gaat beter dan de andere.quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter met af en toe terugvalletje. En met jou ?
Af en toe tegen je grens aanlopen.quote:Op zondag 15 december 2024 11:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben nog bezig met aansterken en de ene dag gaat beter dan de andere.
Grenzen zijn ervoor om ze te verleggen.quote:
Nice birdiequote:
Er komt altijd licht na de duisternisquote:
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichterquote:
Yeahhh ik kijk er naar uitquote:Op zondag 15 december 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |