quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd
Ik las het daarstraks. Echt te ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen
Voor woordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hetzelfde als dezequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Wat was de TT van het vorige deel?
Dacht al, huh ??quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Ik ga het ff fixenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef D. het volgende:
Er ging iets mis
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.quote:
Proostquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.
Ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zag twee keer Hamsteren staan.
Dat is jammert dan 😉quote:
Wel wat in huis, geen idee of de bank dat genoeg vindtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iedereen contant geld in huis voor het geval dat?
Sporttasje.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, zijn er nog mensen hier die echt extra dingen inslaan?
Water, bruine bonen, crackers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
En vegan soepjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame
Ik las te snel diaréequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes![]()
Accessoires voor je dreame? Wasda?
Die Marrije tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes![]()
Accessoires voor je dreame? Wasda?
Hoooiiiii Marrije!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger
Je bent lekker op dreefquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die Marrije toch... Vroegert was ze ook altijd zo openhartig
![]()
De Dreamuhhhh:
[ afbeelding ]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Eigenlijk wilde ik vragen of dat nou bevalt zo'n robotzuiger, maar dat hoeft niet meer
Dweilt ze ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!
Goffer!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jazeker! En schrobt daarna ook zelf de dweiltjes (twee stuks) schoon.
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder manquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!
Hè ? Wat? Ik snap je nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man
Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer!
En daarna gewoon weer braaf de hoek in?
Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhhquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje moe na zo'n dagje Duitsland.
Jij hebt volop energie zie ik
Hij heet Herbertquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man
Ik ga het niet uitleggen, denk er maar even overquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hè ? Wat? Ik snap je niet
Nog bewust ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekochtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhh
Klopt, ook moe en dan word ik meestal hyperrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |