Ik ben een zomer/licht- mens.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo niet meer? We hebben nog geen echte kou gehad?
Wat een werk moet dit geweest zijn! Hulde aan jouquote:
Dankjewel! En ja ik vind het ook erg leuk om mee te doen en kijken wie het beste kan scorenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow ik ben gewoon 1e van het hele jaar.. wat een eer![]()
![]()
![]()
En @:SpeedyGJ heel erg bedankt voor alle uitslagen, tof! lijkt me idd ontzettend P werk
Mooie samenvatting gemaakt en uiteraard gaan we weer een jaar elke week braaf alles invullen.
Het weer blijft interessant in NL.. bedoel je zal maar elke week het weer bericht van Egypte in moeten vullen.. vrij saaie voorspellingen vrees ik![]()
Ik vond het in iedergeval leuk om te doen en ga nog beter mijn best doen om deze score te kunnen blijven houden![]()
Ik hoop overigens dat iedereen die meedeed blijft meedoenen anderen ook een gokje komen wagen, des te leuker!
Ja die heb je even mooi te pakken kerel! Eens kijken of dit record er dit jaar aangaatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:55 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, dik verhaal! puik werk. Leuke om te lezen iig. Wel blij met m'n record van 1.67
Thnxquote:
Whaha ja dit was echt niet een beste start, maar we hebben nog 51 weken te gaan dus voor je het weer kun je ook 1ste eindigenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:52 schreef Stephan5 het volgende:
O, o, o .. dit moeten we echt niet hebben dit.![]()
Wat een faalhaas.![]()
Dan op naar week 2... vrijdag 10 jan 2025.
1 Min. temp (graden C): -1,8 C
2 Max. temp (graden C): 5,7 C
3 Neerslag (mm): 0.6 mm
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 1,8
6 Windrichting (graden): W
7 Luchtdruk (hPa): 1017 HpA
Kou vind ik geen probleem daar kun je prima in kleden, die verdoemde hitte met vooral die vochtigheid mag me gestolen wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 09:14 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik kan mij volkomen vinden in jouw lijstje voor vrijdag.
Er is één klein verschilletje... ik vervang de woordjes 'geloof'niet meer' in 'Ik WIL GEEN' kou meer.![]()
Ik heb het even voor je opgezocht en nagekeken, en ja regelmatig voerde jij je gegevens pas de volgende dag in rond 11 uur. Ik heb jou betreffende post erbij gezetquote:Op zondag 5 januari 2025 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt voor het mooie overzicht @:SpeedyGJ !! Toppie!
Wat ik even niet begrijp is het stuk "qua strafpunten en te laat invullen" zijn Aloa en ik (19) koploper. Kan zijn maar ik zou denken dat ik het hooguit 1x gemist heb of veel te laat heb ingevuld en misschien nog één of twee keer een paar minuten ofzo.
Maar goed, het jaar was lang dus misschien heeft dit oude hoofd alweer het nodige vergeten.
Bedankt! +Oquote:Op zondag 5 januari 2025 18:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een werk moet dit geweest zijn! Hulde aan jou![]()
![]()
![]()
![]()
En gefeliciteerd iedereen die heeft meegedaan maar vooral @:misshobje @:speedygj en @:aloa![]()
![]()
![]()
Ik zou een verbod voeten instellen met te laat invoerenquote:Op maandag 6 januari 2025 01:02 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik geef de concurrentie ook ff wat kans dacht ik zo![]()
![]()
Min. temp (graden C): -1
2 Max. temp (graden C): 5.5
3 Neerslag (mm): 1.6
4 Zon (uren): 2
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): WNW
7 Luchtdruk (hPa): 1016
Normaal word je dood gegooid met mentionsquote:Op maandag 6 januari 2025 06:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Nattekat waar blijf je!
[..]
Ik zou een verbod voeten instellen met te laat invoerenafschaffen die regel
Gewoon een weekje vergeten. Anders maakt niemand kans tegen jouquote:Op maandag 6 januari 2025 01:02 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik geef de concurrentie ook ff wat kans dacht ik zo![]()
![]()
Min. temp (graden C): -1
2 Max. temp (graden C): 5.5
3 Neerslag (mm): 1.6
4 Zon (uren): 2
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): WNW
7 Luchtdruk (hPa): 1016
Je had er 2 gemistquote:Op maandag 6 januari 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal word je dood gegooid met mentions
Haha echt niet, gewoon beter je best doenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gewoon een weekje vergeten. Anders maakt niemand kans tegen jou
Die van zaterdag niet, en die van jou was eigenlijk geen officiële mentionquote:Op maandag 6 januari 2025 09:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je had er 2 gemist( ik ook klein beetje)
quote:Op maandag 6 januari 2025 10:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haha echt niet, gewoon beter je best doen
Van wie dan wel?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van zaterdag niet, en die van jou was eigenlijk geen officiële mention
Toen was ik al uitgelogd voor de dagquote:Op maandag 6 januari 2025 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
daarnaast heeft 12Beaufort ook om 23h een mention gestuurd naar iedereen
Ja daar kunnen wij ook niks aan doenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was ik al uitgelogd voor de dag
Nee nee dat is een foute woordkeuzequote:
Zo uitgelult? Mooi dan gaan we door tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:46 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Kou vind ik geen probleem daar kun je prima in kleden, die verdoemde hitte met vooral die vochtigheid mag me gestolen worden
[..]
Ik had beter van je verwacht GJ.![]()
Die rotsmoes van tegen kou kun je je kleden is zo verschrikkelijk cliché.....
Laten we eerlijk zijn, in het noorden van Friesland komt wat jij noemt ' verdoemde hitte en vochtigheid' niet direct ieder jaar voor.
Dat mensen last hebben van hitte en vochtigheid, daar ga ik volkomen in mee, ik denk echter denk niet dat je vanuit jouw woonplaats recht hebt om woorden als verdoemde hitte en vochtigheid te gebruiken.
En ja, ik heb erg veel last van winter kou... en ja, ik ga steigeren als men met de woorden aankomt van 'op kou kun je jen kleden...
Klopt die heeft jou de nek omgedraaidquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:24 schreef 12Beaufort het volgende:
Gefeliciteerd mensen![]()
Ik zat redelijk goed...op de zonuren na
Move jij, jij hebt jou winst al in de pocketquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:01 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:GarlandBriggs @:Stephan5 en @:SpeedyGJ![]()
Ik moet echt ff beter mijn best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |