Je kan nog meedoenquote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge!
Wederom gemist.. Ik zit vaker niet, dan wel achter de PC, dus ontschiet het je vaker wel dan niet.... Woeha, toch derde, niet verkeerd.![]()
Gefeliciteerd aan @:MissHopje & @:Nattekat!
Hup zuid!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit letterlijk alle dagen bij te houden.
Vanmiddag nog bewolkt 19 graden wind uit noordoosten.
Nu: 21 graden wind van noordoost naar oost en met regelmatig de zon erbij.
Het kan alle kanten op merk ik wel.
GFS komt met bewolkter weer, kan op een bui weinig zon en 19 graden. Oja en de wind die van NW naar noordoost gaat.
Spannend
Dat wordt em niet kan ik je zeggenquote:
Zonuren hebben mij dit keer de das omgegooidquote:Op zondag 12 mei 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Tweede week op rij dat wind mij nekt
Ditmaal met minder marge om er nog een topplek uit te slepen.
Gelukkig ga ik immer voor de zonnige voorspellingenquote:Op zondag 12 mei 2024 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zonuren hebben mij dit keer de das omgegooidik had verdomme eerste kunnen worden!
Klinkt als werkquote:Op zondag 12 mei 2024 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs/ @:grimselman / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Stephan5
Nog 1:15min te gaan voor de sluiting zonder strafpunten!
Jajajja, zit me ff gek te maken hieroquote:Op zondag 12 mei 2024 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs/ @:grimselman / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Stephan5
Nog 1:15min te gaan voor de sluiting zonder strafpunten!
1 Min. temp (graden C): 12quote:Op zondag 12 mei 2024 12:38 schreef Houtenbeen het volgende:
1 Min. temp (graden C): 10
2 Max. temp (graden C): 20
3 Neerslag (mm): 12
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 3.5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1003
Ahh dat is jammer, het is juist lekker luchtig bedoeld. Leuk als je toch nog zo af en toe komt meedoenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:30 schreef Stephan5 het volgende:
Als Primusch heb ik de beslissing genomen om mij uit te schrijven. Ik heb veel andere prioriteiten dan het weer, en dat na een carriere in het weer van ruim 37 jaar.
Ik heb het geprobeerd om het via een leuke strijd met elkaar toch nog een soort band met het weer te houden, maar dat gaat gewoon niet meer lukken.
Ik blijf jullie uiteraard wel volgen, en sporadisch zal ik echt nog wel eens meedoen.![]()
Welk jaar?quote:Op maandag 13 mei 2024 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Vrijdag 24 mei
1 Min. temp (graden C): 11,2
2 Max. temp (graden C): 18,5
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 9
5 Windsnelheid (m/s): 2,5
6 Windrichting (graden): ZO
7 Luchtdruk (hPa): 10019
SPOILER: :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Gaat om De Bilt tochSPOILER: :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Hij heeft 12mm voorspeld, er is maar 1.8mm gevallen en dus grote kans dat Houtenbeen dik laatste gaat staan.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft 12mm voorspeld, er is maar 1.8mm gevallen en dus grote kans dat Houtenbeen dik laatste gaat staan.
Ik was al bezig met de gegevens bij te werken naar actualiteit
Ahh zo ja..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft 12mm voorspeld, er is maar 1.8mm gevallen en dus grote kans dat Houtenbeen dik laatste gaat staan.
Ik was al bezig met de gegevens bij te werken naar actualiteit
Jammer dat je niet meer mee doet, toch heel erg bedankt voor jou bijdragequote:Op woensdag 15 mei 2024 16:30 schreef Stephan5 het volgende:
Als Primusch heb ik de beslissing genomen om mij uit te schrijven. Ik heb veel andere prioriteiten dan het weer, en dat na een carriere in het weer van ruim 37 jaar.
Ik heb het geprobeerd om het via een leuke strijd met elkaar toch nog een soort band met het weer te houden, maar dat gaat gewoon niet meer lukken.
Ik blijf jullie uiteraard wel volgen, en sporadisch zal ik echt nog wel eens meedoen.![]()
Het knmi heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:18 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd winnaars![]()
Zo apart doe zon weer..ik woon hemelsbreed een 2 km van het knmi af..bij mij scheen de zon echt meer dan knmi aangeeft..hoe dan? Snap ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |