Zal hem er bij zeten weghalen kan nog altijd Thnxquote:
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook zo is, dat moet ik even afwachten
Is nog niet veel bekend over BB alleen dat er geen liveuitzendingen meer zijn
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenen zoeken
Zeker. Afgelopen 2 weken alleen maar thuis gewerkt, dus staat de loods aan op TV. Wat een programma.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
Potverdorie @:Kodiak100
Zit je nu stiekem te liken![]()
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topicquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenen zoeken
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topic
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?
Valt in de Ned BB toch weinig tot niets meer te zien.quote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijn
Oooh leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Sub Forum van BB staat klaar vooor de start. Alleen ontbreken de bewoners nog en het tijdstip van uitzenden.
Zodra de streams beginnen 🤣quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk!
Ben benieuwd wanneer we kunnen gaan COSsen
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.quote:Op maandag 16 december 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh dat had ik niet kunnen bedenken
Alleen wanneer is dat?
De streams lopen altijd een of twee minuten achter met de werkelijkheidquote:Op maandag 16 december 2024 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de streams niet live zijn dan zijn de mogelijk spannende onverwachte zaken eruit geknipt natuurlijk.
Geduld doe ik niet aanquote:Op maandag 16 december 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.
We moeten gewoon geduldig afwachten
Je zal wel moetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |