Net zo'n succes als Jakobsen.quote:
10k per renner of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:55 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel zou het nou kosten, zo'n jaartje de beloften ondersteunen?
Grote kans dat zelfs wielerland bij uitstek België alleen maar profs gaat sturen. Dan gaat er wel ergens iets mis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorheen waren de wereldkampioenschappen junioren altijd gesplitst van de profs, ergens in augustus. Doe dat dit jaar ook maar. Zoals iedereen kon vermoeden is deze ongein in Rwanda een totale ramp.
Triest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
KNWU bezuinigt op beloften: geen Nederlandse jeugd naar WK in Rwanda
Beloften heeft de KNWU toch niet echt meer een rol eigenlijk. Beste junioren gaan naar opleidingsploegen, wat daaronder zit naar CT-ploegen.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
30 maart mijn 1e koers als 'stagiair' jurylid.
weliswaar een jeugdronde, maar je moet ergens beginnen.
Ben benieuwd.
Totdat het misgaat en dan is de kritiek dat er geen politie was. Dat risico moet je als organisatie niet willen nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoiets zou gewoon met vrijwilligers moeten kunnen.
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Totdat het misgaat en dan is de kritiek dat er geen politie was. Dat risico moet je als organisatie niet willen nemen.
Ik heb een keer gevrijwillegerd voor een triatlon. Er staan hekken, er staan mensen om te zeggen dat je er niet door kan. En dan alsnog niet luisteren, alles negeren, blind oversteken en bijna onder een groep wielrenners komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.
Ik heb het al vaker aangegeven. Het erge is, dat dit in het buitenland (Frankrijk/België/Duitsland/Luxemburg) niet of nauwelijks speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paco, jawel. Moet je toch echt een liefhebber en avonturier zijn als je in de Sahel op je bijna 49e nog koersen wint.
Mooie rit ook:
[ afbeelding ]
Dit lijstje hadden we moeten hebben voor de start van de FPCL.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef skysherrif het volgende:
Dit artikel is satire toch?
https://www.wielerflits.n(...)n-te-houden-in-2025/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |