Net zo'n succes als Jakobsen.quote:
10k per renner of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:55 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel zou het nou kosten, zo'n jaartje de beloften ondersteunen?
Grote kans dat zelfs wielerland bij uitstek België alleen maar profs gaat sturen. Dan gaat er wel ergens iets mis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorheen waren de wereldkampioenschappen junioren altijd gesplitst van de profs, ergens in augustus. Doe dat dit jaar ook maar. Zoals iedereen kon vermoeden is deze ongein in Rwanda een totale ramp.
Triest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
KNWU bezuinigt op beloften: geen Nederlandse jeugd naar WK in Rwanda
Beloften heeft de KNWU toch niet echt meer een rol eigenlijk. Beste junioren gaan naar opleidingsploegen, wat daaronder zit naar CT-ploegen.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
30 maart mijn 1e koers als 'stagiair' jurylid.
weliswaar een jeugdronde, maar je moet ergens beginnen.
Ben benieuwd.
Totdat het misgaat en dan is de kritiek dat er geen politie was. Dat risico moet je als organisatie niet willen nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoiets zou gewoon met vrijwilligers moeten kunnen.
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Totdat het misgaat en dan is de kritiek dat er geen politie was. Dat risico moet je als organisatie niet willen nemen.
Ik heb een keer gevrijwillegerd voor een triatlon. Er staan hekken, er staan mensen om te zeggen dat je er niet door kan. En dan alsnog niet luisteren, alles negeren, blind oversteken en bijna onder een groep wielrenners komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.
Ik heb het al vaker aangegeven. Het erge is, dat dit in het buitenland (Frankrijk/België/Duitsland/Luxemburg) niet of nauwelijks speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel debielen hebben die de weg op willen helaas. Ik heb zelf jaren aan parcours gewoond van Veenendaal-Veenendaal. Niet iedereen luistert naar vrijwilligers. "Meneer, U kunt de weg hier niet op U moet een kwartier wachten er is een wielerwedstrijd" "Ik maak zelf wel uit wat ik doe! Aan de kant trut" Als de politie erbij komt kunnen ze vaak wel ineens luisteren.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paco, jawel. Moet je toch echt een liefhebber en avonturier zijn als je in de Sahel op je bijna 49e nog koersen wint.
Mooie rit ook:
[ afbeelding ]
Dit lijstje hadden we moeten hebben voor de start van de FPCL.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef skysherrif het volgende:
Dit artikel is satire toch?
https://www.wielerflits.n(...)n-te-houden-in-2025/
Megabod op Jenno werd niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit lijstje hadden we moeten hebben voor de start van de FPCL.
Als deze renners niet op je shortlist stonden heb je iets verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit lijstje hadden we moeten hebben voor de start van de FPCL.
Hayterquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als deze renners niet op je shortlist stonden heb je iets verkeerd gedaan.
Ik was sarcastisch natuurlijk. Gregoire zit zelfs in mijn team.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als deze renners niet op je shortlist stonden heb je iets verkeerd gedaan.
Normaal Caja en Burgos inderdaad. Geloof dat er pogingen worden gewaagd om een extra wildcard uit te mogen delen, dan komt Kern Pharma in beeld.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier weet jij hoe het zit met de Vuelta wildcards? Zo te zien 4 Spaanse teams bij de beste 40 teams, dus dit jaar Caja Rural en Burgos weer aan de beurt? Of gaan ze de afspraken zo buigen dag Kern Pharma weer mee kan doen ten koste van Burgos?
Dat lukt niet in Nederland. In bijvoorbeeld België zetten mensen hun auto al netjes aan de kant voor een onbenullige kermiskoers en wachten ze even tot de bezemwagen voorbij is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoiets zou gewoon met vrijwilligers moeten kunnen.
Zal wel meevallen voor de vaste kijker dus. Gaat enkel de kleine koersjes skippen zoals Le Samyn of Nokere Koerse.quote:
Nog even wachten tot zijn echte pensioen voordat we weer naar de Belg kunnen kijken.quote:
Kan hij wel mooi zichzelf opstellenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Maar goed dat Nairo geen Spaanse nationaliteit heeft
Met Nederlands succes!quote:
Topsport in het algemeen lijkt me ten dode opgeschreven met het huidige regeringsbeleid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Nederlandse wielrennen heeft alles bij elkaar wel een groot probleem. Amper koersen in dit land, de beloften die het het hele jaar lang niet ondersteund gaan worden en zo te lezen volgend jaar ook niet. De junioren mogen dan nog wel wat koersen rijden, maar ook niet van harte. Wielrennen lijkt me ten dode opgeschreven in dit land, wat dan natuurlijk wel weer perfect bij de algehele malaise past.
Dat ligt echt niet alleen aan de huidige regering.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Topsport in het algemeen lijkt me ten dode opgeschreven met het huidige regeringsbeleid.
Zeker bij de mannen gaan we echt een stap terug doen over een paar jaar. Bij de vrouwen valt t waarschijnlijk wel mee, gezien het elders in de wereld relatief harder achteruit gaat met het niveau.
Maar t begint allemaal bij de jeugd. Steeds minder kinderen sporten in clubverband, laat staan dat ze wedstrijdjes rijden. Maar sport is niet belangrijk, dus laten we voor nu wat miljarden besparen. Dan kunnen we later het tienvoudige aan extra zorgkosten voor ongezonde volwassenen terugbetalen.
Treurige ontwikkeling. In dit tempo is het wielrennen in Nederland binnen nu en 10 jaar morsdood.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Begrijp dat de Volta Nxt Classic/ Hel van het Mergelland ook op een lokale lus wordt afgelegd dit jaar
Beter een lokaal rondje dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Treurige ontwikkeling. In dit tempo is het wielrennen in Nederland binnen nu en 10 jaar morsdood.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beter een lokaal rondje dan helemaal niks.
Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat dus.
NK waarschijnlijk rondom Nijmegen
https://www.wielerflits.n(...)nieuw-in-gelderland/
Anders kunnen ze altijd nog een rondje VAM doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat dus.
NK waarschijnlijk rondom Nijmegen
https://www.wielerflits.n(...)nieuw-in-gelderland/
Die is niet heel selectief, maar met een kleine aanpassing pak je zo de Oude Holleweg of de Van Randwijckweg mee, dan kan het nog wel leuk wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.
Te weinig uitdagend voor een beetje prof. Een oude Holleweg zie ik dan iets eerder opgenomen worden in het parcours.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.
Met Thijs als SDquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:15 schreef Halcon het volgende:
De nieuwe BEAT is ook weer uit. Bakken er in het continentale circuit al niks van. De versterkingen zijn wat Belgische kermiscoureurs, maar de Podcast gaat alweer over "naar de Tour".
Denk dat je te weinig renners van niveau hebt om op een echt selectief parcours een leuke wedstrijd te hebben. Van Randwyckweg gaat nog wel. Iets zwaarder dan de Col du VAM.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is niet heel selectief, maar met een kleine aanpassing pak je zo de Oude Holleweg of de Van Randwijckweg mee, dan kan het nog wel leuk worden
Ja, goed zat voor het NK gezien het niveau van het peloton.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.omloopderzevenheuvelen.nl/clubcompetitie-mannen/
Dit zou een leuk rondje zijn
In 2001 en 2002 vond het NK ook in Nijmegen plaats, ik weet alleen even niet of parcours vergelijkbaar was.
Met Thijs aan het roer…quote:
Dat ze eerst in het continentale circuit maar eens wat gaan presteren. Dat lijkt me al genoeg uitdaging. Of renners beter maken. Er zal toch iemand Nederlandse renners beter moeten gaan maken als je Pro team wilt worden. Of willen ze net zoals TDT (qua praatjes passen die ploegen wel bij elkaar) overal en nergens continentale renners met wat punten ronselen, zodat ze een continentaal vreemdelingenlegioen met Pro Tour licentie kunnen worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Thijs aan het roer…
Maar ik snap wel dat je ultieme ambitie de Tour is, maar op de weg zijn ze nog geen stap verder gekomen sinds de oprichting, volgens mij.. dan lijkt me een betere ambitie om mee te doen aan de Amstel Gold Race of iets dergelijks
Dat was behoorlijk overtuigendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Urko Berrade is vliegend aan het nieuwe jaar begonnen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Ach BEAT ach Thijs. Zoveel gelul en ondertussen zo slecht presteren. Elk jaar weer het repeterende verhaal over groeien en de Tour rijden. Terwijl ze Olympias Tour niet eens kunnen uitrijden. Leuke rubriek
Ik had hem vorig jaarquote:
Weet u waar het WK in 2028 gehouden gaat worden? De UCI gaat NIETS doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
UAE-aids gaat ALLES winnen dit seizoen. Minimaal 100 zeges.
UCI, doe iets.
Dan moeten we maar gaan hopen op de werken van Red Bull en Jacco Verhaeren om er dit seizoen nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet u waar het WK in 2028 gehouden gaat worden? De UCI gaat NIETS doen.
Wat zou de UCI er aan moeten doen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
UAE-aids gaat ALLES winnen dit seizoen. Minimaal 100 zeges.
UCI, doe iets.
Cancellara heeft vast nog wel wat goede adresjes in Zwitserland. Die gaat volledig nucleair dit seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Kaak stond gewoon weer op punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |