Hij komt weer overdag. Vorig jaar op 469 was het nachtwerk. Wel een energiek begin van de dag.quote:423 Let It Happen Tame Impala
Misschien doordat mensen de titel verkeerd schreven tijdens het stemmen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:58 schreef Berkery het volgende:
A wither shade of pale dondert de top 100 uit. Jemig
Dat kan, of autocorrect dat er Proclaimers van maakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Misschien doordat mensen de titel verkeerd schreven tijdens het stemmen?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:01 schreef Pino112 het volgende:
Bij 1985 staat bij Run like hell -6 maar die is nieuw?
En dit is anders dan gewone dagen, hoe precies?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik weer vroeg opstaan om fuck the patriarchy te schreeuwen
Nou als alle Swifties het tegelijkertijd doen dan is de impact groterquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dit is anders dan gewone dagen, hoe precies?
Die is juist 91 plaatsen gestegenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:04 schreef Dven het volgende:
Bloasmuziek gedaald. Heel mooi. Misschien maak ik ooit nog mee dat 'ie eruit is.
Limburg is een walgelijk landquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is juist 91 plaatsen gestegen
Zat in de lijst van vorig jaar te kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is juist 91 plaatsen gestegen
Maar waarom heb je dit woensdag niet geschreeuwd? @BillDauterive, die kan schreeuwenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als alle Swifties het tegelijkertijd doen dan is de impact groter
Misschien moeten we het toch maar eens teruggeven aan Duitsland en Belgiëquote:
dat valt mij sowieso al jaar of 2-3 oppquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Beatles en de Stones toch wel beide een tik gehad per saldo.
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dit woensdag niet geschreeuwd? @:billdauterive, die kan schreeuwen
Er staat bij dat ie vorig jaar op 1979 stond.quote:
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ja, kijk dan even bij die positie in 2023.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat bij dat ie vorig jaar op 1979 stond.
Ow dat is gek idd. Moet je R2 effe mailen...quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk dan even bij die positie in 2023.
Op zich niet onlogisch, maar wel jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.
Harry Styles ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
the Stones hebben een dodenbonus nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @Gale_Boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)
Maar dat is niet ergquote:
Oei, wat een rottijd!quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik weer vroeg opstaan om fuck the patriarchy te schreeuwen
Stones is jaren 60/70/80/90quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.
Zal ik gewoon gelijk bellen of we een ruimte van DoT kunnen afhuren voor de hele dag en of ze ook aan catering doen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @:gale_boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doen
Ik had er nog wel op gezocht, maar kwam niet verder dan een versie van 5 minuten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)
Ik ben licht teleurgesteld dat je dat blijkbaar nog niet hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik gewoon gelijk bellen of we een ruimte van DoT kunnen afhuren voor de hele dag en of ze ook aan catering doen?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had er nog wel op gezocht, maar kwam niet verder dan een versie van 5 minuten!
Ja klopt. Maar wel redelijk gebaseerd op de jaren 60 sound. Ik snap dat jongeren dat sneller gedateerd vinden klinken, ook al komt het uit de jaren 90quote:
Beatles ook (als je Stars on 45 meerekent)quote:
Zal ik gelijk informeren naar een abo?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben licht teleurgesteld dat je dat blijkbaar nog niet hebt gedaan
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:39 schreef Document1 het volgende:
Kun je ook ergens zoeken op alleen bandnaam ipv met titel?
Sultans of no swing!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:21 schreef peaceman het volgende:
Sultans of swing toch ook apart hè.. wel eens van de meest stabiele nummers in de lijst.
nooit hoger dan 10, nooit lager dan 32
Net als P Diddyquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:21 schreef peaceman het volgende:
Sultans of swing toch ook apart hè.. wel eens van de meest stabiele nummers in de lijst.
nooit hoger dan 10, nooit lager dan 32
Haha idd. Toch vind ik het apart.quote:
Party like it's 1999?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:00 schreef peaceman het volgende:
Je zou verwachten dat nummer 1999 wel gestegen zou zijn nu het zo rommelt in de wereld..
Had em woensdag al wel toegevoegd aan de wachtrij maar daarvoor hadden we een karaoke shift van 3 uur nodig gehadquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @:gale_boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doen
by the order of the Peaky fookin Blinders!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:22 schreef Slobeend het volgende:
Alledrie de nummers van Nick Cave gestegen, het 2x Ziggo concert-effect.
Mensen zonder smaak mogen ook stemmen. Helaasquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
Over hardnekkige volhouders gesproken. Hoe en waarom blijft Nickelback op 813 staan? Wat zijn dat voor mensen die daarop stemmen?
Luc de Vos was op de dag van het openen van de stemweek 10 jaar terug overleden en kreeg dit jaar toch best wat meer aandacht. Dit vind ik een logische stijging.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
-Gorki-Mia stijgt naar 1310, de op 1 na hoogste notering in 11 edities. Vorig jaar had annemieke t nr in haar lijst staan en zag ik t hier ook meer voorbijkomen. Dit jaar zie ik t echt minder voorbijkomen en stijgt t toch bijna 200 plekken.
Of er stemmen heel weinig mensen dit jaar, of de lijst wordt alsnog best wel gemanipuleerd.
Mia heeft 9 stemmen in de Fok 2000 en staat daarmee op een gedeelde 25e plaats.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had me voorgenomen hier niet te posten nu de lijst bekend is want ik luister lijstloos maar ik ving toch 2 noteringen op waardoor ik de lijst van dit jaar in twijfel trek qua noteringen.
- Hall en oates-maneater kwam 3 jaar terug na campagne door stemmers terug in de lijst, op 1950. Dit jaar was er nul aandacht voor en komt het nummers ineens binnen op 1496. Ik geloof dat niet.
-Gorki-Mia stijgt naar 1310, de op 1 na hoogste notering in 11 edities. Vorig jaar had annemieke t nr in haar lijst staan en zag ik t hier ook meer voorbijkomen. Dit jaar zie ik t echt minder voorbijkomen en stijgt t toch bijna 200 plekken.
Of er stemmen heel weinig mensen dit jaar, of de lijst wordt alsnog best wel gemanipuleerd.
Maneater was (net als Unwritten en Forever Young bijv) een tiktok hit/hype dit jaar. Stond ook wekenlang in de spotifylijst hier in Nederland. Dat doet meer met het aantal stemmen dan een oproep van een DJ.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had me voorgenomen hier niet te posten nu de lijst bekend is want ik luister lijstloos maar ik ving toch 2 noteringen op waardoor ik de lijst van dit jaar in twijfel trek qua noteringen.
- Hall en oates-maneater kwam 3 jaar terug na campagne door stenders terug in de lijst, op 1950. Dit jaar was er nul aandacht voor en komt het nummers ineens binnen op 1496. Ik geloof dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Een Ienimeme.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een meme van mezelf maken voor de top 2000. Een ienimini
Mensen die muzikaal gezien al een jaar of 20 in slaap gevallen zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
Over hardnekkige volhouders gesproken. Hoe en waarom blijft Nickelback op 813 staan? Wat zijn dat voor mensen die daarop stemmen?
Het staat toch een eindje van de al jaren populaire 80's-vibe af.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Rigged lijstquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef Tussle266 het volgende:
Dat systeem van Radio 2 kan Pink Floyd nog altijd niet echt bevatten he? Vorig jaar al dat gedoe rond Shackles die Breathe werd. Nu staat er weer bij Run Like Hell -6 van 1979 naar 1985 en als je dan de statistieken aanklikt, zie je dat het gewoon nieuw is, zoals we al hadden vastgesteld.
Conclusie... eigenlijk stond ie er vorig jaar al in, maar hebben ze m 'verplaats'quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef Tussle266 het volgende:
Dat systeem van Radio 2 kan Pink Floyd nog altijd niet echt bevatten he? Vorig jaar al dat gedoe rond Shackles die Breathe werd. Nu staat er weer bij Run Like Hell -6 van 1979 naar 1985 en als je dan de statistieken aanklikt, zie je dat het gewoon nieuw is, zoals we al hadden vastgesteld.
De lijst moet nog beginnen. Maar goed, Schemer aan de ketting komt volgend jaar op de keuzelijst, want dit jaar topsong, dus als we dan toch 2025 vast gaan bespreken wil ik die vast inbrengen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:22 schreef Cassa95 het volgende:
Too Sweet volgend jaar dus de grootste stijger. Altijd grappig hoe verbaasd mensen zijn dat 'vrije keuze'-'net aan'-binnenkomers het jaar erna het snelst stijgen.
Ik ken heel veel dertigers die die versie oprecht heel mooi vinden ja. Dus het verbaast me niet. Als dertiger die het S&G-origineel vele malen mooier vindt, vind ik het wel jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie dat Disturbed bij dertigers op 6 staat. Nu wil ik geen dertiger meer zijn
Ik zou best een dertiger met smaak willen zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie dat Disturbed bij dertigers op 6 staat. Nu wil ik geen dertiger meer zijn
Het is geen meme, het is het jeugdgevoelquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En hoe zijn mensen deze uitgekauwde kutmeme nog steeds niet zat
Zijn Trollenleger heeft VN steun gehad, denk ikquote:
Bij 41-45 jaar staat Fix You op 1quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eurythmicsquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.pino112.nl/top2000/voorgoeduit.php
Dertien nummers die er altijd in gestaan hebben en nu opeens verdwenen zijn. Frank Sinatra stond vorig jaar het hoogste op 1643.
Simon & Garfunkel hebben voor die mensen nooit bestaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dotan had ineens weer een enorme hit in Canada met dit nummer, wellicht is het ook nog ergens gepromoot?quote:
Mijn generatie is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij 41-45 jaar staat Fix You op 1
Top 10 van de gemeente Edam-Volendam.quote:1. Queen - Bohemian Rhapsody
14.1%
2. The Cats - Lea
12.8%
3. The Cats - Scarlet Ribbons
10.4%
4. The Cats - Marian
10.1%
5. The Cats - Times Were When
9.4%
6. The Cats - One Way Wind
9.4%
7. Coldplay - Fix You
9.3%
8. 3JS - Watermensen
8.8%
9. Pearl Jam - Black
7.9%
10. Eagles - Hotel California
7.9%
Als jij dan Asterix bent, dan wil ik wel graag Obelix zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn generatie is een smakeloos land.
Ik voel mij als dat ene Gallische dorpje dat dapper weerstand biedt
Zijn vooral veertigers die op Disturbed cover hebben gestemd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel hebben voor die mensen nooit bestaan
Oh ja jij bent er ook zo eentjequote:Op vrijdag 13 december 2024 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is geen meme, het is het jeugdgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |