Mijn stemnummer meer dan 300 plaatsen gestegenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:04 schreef Fred_B het volgende:
Net als in de Evergreen lijst gaan de Bee Gees hier ook als de brandweer.
Dat is wel iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 13 december 2024 13:16 schreef ok01 het volgende:
Drie Beatles nummers tussen 10 en 11 op de 31e
Nederland is een smakeloos land! Wel mooi dat de enige PG-Genesis plaat in ieder geval nog wel stijgt.quote:
Ik denk dat @Gretzl het afgelopen jaar gewoon geen extra e-mail adressen heeft aangemaaktquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is nog eens een trouwe fanbase. Blijven staan op 1592 na vorig jaar nieuw binnen te zijn gekomen.
Diep in de nachtquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:18 schreef PzKpfw het volgende:
Engelbewaarder ook gestegen naar plaats 187.
Vroeg in de ochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., succes gegarandeerd
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Haha, hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat @:gretzl het afgelopen jaar gewoon geen extra e-mail adressen heeft aangemaakt
Godzijdank niet in het nachtelijke blokje waar ik cafékaarten voor hebquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:52 schreef Fred_B het volgende:
Echoes zit diep in de nacht (5-6 uur). Tubular Bells wel in de avond (20-21).
De nieuwkomers uit dit jaar.quote:139 Europapa Joost 2024
194 Die With A Smile Lady Gaga & Bruno Mars 2024
302 Terug In De Tijd Yves Berendse 2024
498 The Emptiness Machine Linkin Park 2024
780 Birds Of A Feather Billie Eilish 2024
833 Hind's Hall Macklemore 2024
1118 Sugardaddy Roxy Dekker 2024
1346 Espresso Sabrina Carpenter 2024
1434 Beautiful Things Benson Boone 2024
1447 Good Luck, Babe! Chappell Roan 2024
1765 Too Sweet Hozier 2024
Gek toch dat ze altijd de volgorde verkeerdom hebben in dit land.quote:
Lekker, maar liever gespreid gezienquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Twee keer Rammstein achter elkaar
Deutschland op 111 en Sonne op 112.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat betekent dat ik m’n kaarten waarschijnlijk van de hand ga doen. Als je interesse hebt in 1-4 kaarten stuur maar even een pm, geef ze liever aan een FOK!’er dan een random persoon op Ticketswap.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |