Maar waarom heb je dit woensdag niet geschreeuwd? @BillDauterive, die kan schreeuwenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als alle Swifties het tegelijkertijd doen dan is de impact groter
Misschien moeten we het toch maar eens teruggeven aan Duitsland en Belgiëquote:
dat valt mij sowieso al jaar of 2-3 oppquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Beatles en de Stones toch wel beide een tik gehad per saldo.
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dit woensdag niet geschreeuwd? @:billdauterive, die kan schreeuwen
Er staat bij dat ie vorig jaar op 1979 stond.quote:
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ja, kijk dan even bij die positie in 2023.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat bij dat ie vorig jaar op 1979 stond.
Ow dat is gek idd. Moet je R2 effe mailen...quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk dan even bij die positie in 2023.
Op zich niet onlogisch, maar wel jammer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.
Harry Styles ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
the Stones hebben een dodenbonus nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @Gale_Boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)
Maar dat is niet ergquote:
Oei, wat een rottijd!quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik weer vroeg opstaan om fuck the patriarchy te schreeuwen
Stones is jaren 60/70/80/90quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, jaren 60 muziek slaat sowieso maar weinig aan bij de jeugd, heb ik het idee. Op een paar uitzonderingen na.
Zal ik gewoon gelijk bellen of we een ruimte van DoT kunnen afhuren voor de hele dag en of ze ook aan catering doen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @:gale_boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doen
Ik had er nog wel op gezocht, maar kwam niet verder dan een versie van 5 minuten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)
Ik ben licht teleurgesteld dat je dat blijkbaar nog niet hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik gewoon gelijk bellen of we een ruimte van DoT kunnen afhuren voor de hele dag en of ze ook aan catering doen?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had er nog wel op gezocht, maar kwam niet verder dan een versie van 5 minuten!
Ja klopt. Maar wel redelijk gebaseerd op de jaren 60 sound. Ik snap dat jongeren dat sneller gedateerd vinden klinken, ook al komt het uit de jaren 90quote:
Beatles ook (als je Stars on 45 meerekent)quote:
Zal ik gelijk informeren naar een abo?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben licht teleurgesteld dat je dat blijkbaar nog niet hebt gedaan
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:39 schreef Document1 het volgende:
Kun je ook ergens zoeken op alleen bandnaam ipv met titel?
Sultans of no swing!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:21 schreef peaceman het volgende:
Sultans of swing toch ook apart hè.. wel eens van de meest stabiele nummers in de lijst.
nooit hoger dan 10, nooit lager dan 32
Net als P Diddyquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:21 schreef peaceman het volgende:
Sultans of swing toch ook apart hè.. wel eens van de meest stabiele nummers in de lijst.
nooit hoger dan 10, nooit lager dan 32
Haha idd. Toch vind ik het apart.quote:
Party like it's 1999?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:00 schreef peaceman het volgende:
Je zou verwachten dat nummer 1999 wel gestegen zou zijn nu het zo rommelt in de wereld..
Had em woensdag al wel toegevoegd aan de wachtrij maar daarvoor hadden we een karaoke shift van 3 uur nodig gehadquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh! Volgende thema wordt lange liedjes, dan kan @:gale_boetticher schaamteloos Jesus of Suburbia doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |