SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekkiequote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lig in bed
Met kleren aan wel, zo weer opstaan![]()
![]()
Waarom in bed met kleren aan?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lig in bed
Met kleren aan wel, zo weer opstaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In bad zou pas raar zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest even liggen, maar wil zo nog wat dingen doen en geen zin in 2x omkledenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo rol ikquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw stelt de juiste vraag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt eraan waar je het bad mee laat vollopenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Worden je kleren wel gelijk schoon![]()
![]()
Ahzo..slim welquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even liggen, maar wil zo nog wat dingen doen en geen zin in 2x omkleden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik slaap sowieso meestal met kleren aan, maar dan is het een pyjama
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Water natuurlijk duhquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het bad mee laat vollopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik slaap sowieso meestal met kleren aan, maar dan is het een pyjama![]()
![]()
swsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hee flamoesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met je blote flamoes onder de douche
Ik wil met jou onder de douche,
heeja heeja ho!![]()
beetje vrijheid moet kunnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel!quote:
Geen grote flanellen pyjama, maar broekje en hemdje
De betere tekstenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee flamoes
Ik wil met jou onder de douche,
heeja heeja ho!![]()
Pics!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel!
Geen grote flanellen pyjama, maar broekje en hemdje![]()
die zag ik wel aankomenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat om de combi met Lovelyquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar op pyjamabroek en shirt![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu moet hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heer Schotel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil eik shoarmaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nu geen zin meer in maar morgen sowieso
sowieso!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
ja nu geen zin meer in maar morgen sowieso
sowieso!![]()
ok morgen foto's van mijn shoarmaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ding is, ik heb nog wel zin
maar mijn turk wil niet bezorgen en ik heb geen zin om het te halenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat gaat m niet worden danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
ding is, ik heb nog wel zin
maar mijn turk wil niet bezorgen en ik heb geen zin om het te halen![]()
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik liep weer 10 duizend gesprekken achterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Pics?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met je staart tussen de benen?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn![]()
weet ook niet of het een turk isquote:
in mijn hoofd welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DIT ZIJN TEKSTEN JONGONSquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is niet Toothless, is Cheshire cat!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pics van Amie hierin![]()
ToothlessCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan is het een Turkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ook niet of het een turk is
in mijn hoofd wel![]()
het is sowieso een turkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fapje gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is niet Toothless, is Cheshire cat!![]()
te laat, het gaat alweer over etenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is niet Toothless, is Cheshire cat!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
totaal niet nodig dit heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lig wel eens naakt op het strand, maar naakt slapen vind ik niet prettigquote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lig week eens naakt op het strand, maar naakt slapen vind ik niet prettigEen hele week naakt op het strand zonder te slapen?!?
![]()
Ik ben altijd wat traagquote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
te laat, het gaat alweer over eten
Gewoon op het strand slapen!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Een hele week naakt op het strand zonder te slapen?!?
Maar heb mn post geedit
Ja, helaas, niets aan te doen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die niet naakt slapen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2208 / +178 / +203 / 9156 / 9475
2. FreshFruit / 976 / +21 / +195 / 2025 / 2417
3. Dr.Mikey / 374 / +40 / +37 / 580 / 748
4. mario390 / 344 / +13 / +20 / 389 / 555
5. KillemWieft / 309 / +70 / +10 / 232 / 366
6. hemarookworst / 287 / +12 / +11 / 1068 / 1261
7. AardappelSchotel / 197 / +28 / +3 / 1043 / 1167
8. HappyCharly / 189 / +35 / +0 / 833 / 947
9. greysbones / 186 / +22 / +45 / 1852 / 1955
10. gebrokenglas / 181 / +24 / +4 / 1597 / 1787
11. Pinnenmutske / 131 / +7 / +10 / 756 / 872
12. Soury / 107 / +1 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 100 / +12 / +3 / 609 / 681
14. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
15. ToT / 89 / +11 / +12 / 1468 / 1564
16. loveyoulongtime / 84 / +16 / +0 / 387 / 434
17. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
18. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
19. ieniminimuis / 63 / +7 / +31 / 734 / 818
20. Lovely / 63 / +0 / +1 / 1589 / 1701SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Pas op dat je niet opstijgtquote:Op donderdag 12 december 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker helicopteren in bedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Naar hogere sferenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pas op dat je niet opstijgt
Dit kan er ook nog bij
We moeten jammer genoeg melden dat er voorlopig geen ophaling van oud papier en karton is. De opslagruimte is uitgebrand.
Dagbesteding krijgt er geld voor.
Ok nu crash ik echtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit kan er ook nog bij
We moeten jammer genoeg melden dat er voorlopig geen ophaling van oud papier en karton is. De opslagruimte is uitgebrand.
Ok nu crash ik echt![]()
![]()
Dit kan er ook nog bij
Ok nu crash ik echt![]()
![]()
Dit kan er ook nog bij
Ok nu crash ik echt![]()
*knuffel*Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow dat is fijn om te horenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar mijn vader kikkert wel op.
Ik was vandaag op bezoek.![]()
![]()
Ow beter!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar mijn vader kikkert wel op.
Ik was vandaag op bezoek.![]()
![]()
Uitgepiept?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Oor lijkt weer wat normaler te doen![]()
Worst eruit gehaald?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Oor lijkt weer wat normaler te doen![]()
Ik heb nu vooral witte ballen.
Wel blauwe dennenappels.
Eerst de was even ophangen en dan weer wat ballen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Niet mijn kinkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dan een boom in je ballen![]()
Aan je ballen opgehangen worden aan een boom lijkt me niet veel lekkerderquote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dan een boom in je ballenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
U maakt een goed puntquote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan je ballen opgehangen worden aan een boom lijkt me niet veel lekkerder![]()
BBB“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet veel, maar wel iets?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan je ballen opgehangen worden aan een boom lijkt me niet veel lekkerder
laatste exit-gala bevor dann finale komt ,deze avond gaan 2 naar huis, 4 blijven
ik hoop violeta blijvt![]()
Spannend!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:59 schreef mario390 het volgende:
laatste exit-gala bevor dann finale komt ,deze avond gaan 2 naar huis, 4 blijven
ik hoop violeta blijvt![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:59 schreef mario390 het volgende:
ik hoop violeta blijvt
Roddelpraat extra kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zag n advettentie voorbijkomen met mooie handgemaakte winterse truien uit nl. Bedrijfje ging helaas stoppen dus uitverkoop. Wilde iets kopen. Nog even gewacht.quote:
Later advertenties van zelfde soort bedrijfje dat ook ging sluiten.
Bleek nep. Gegoogled. Gewoon dropshipping vanuit China en geen kwaliteit.
Waaaaarom doen mensen dat toch![]()
♡♡♡♡![]()
Niet de goede kant opquote:Op donderdag 12 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?![]()
![]()
De afgrond gok ikquote:Op donderdag 12 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?♡♡♡♡![]()
Geld!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag n advettentie voorbijkomen met mooie handgemaakte winterse truien uit nl. Bedrijfje ging helaas stoppen dus uitverkoop. Wilde iets kopen. Nog even gewacht.
Later advertenties van zelfde soort bedrijfje dat ook ging sluiten.
Bleek nep. Gegoogled. Gewoon dropshipping vanuit China en geen kwaliteit.
Waaaaarom doen mensen dat toch![]()
![]()
![]()
Ja als zelfs Chinese meuk als handgemaakt verkocht wordt is mijn vertrouwen in de mensheid wel onherroepelijk geschaad hoor.quote:![]()
![]()
Ow ja, nee daar zou ik sowieso niks kopen.quote:
Als iets er te goed uitziet om waar te zijn, dan is het dat meestal ook![]()
![]()
Wijze woorden.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ja, nee daar zou ik sowieso niks kopen.
Als iets er te goed uitziet om waar te zijn, dan is het dat meestal ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als zelfs Chinese meuk als handgemaakt verkocht wordt is mijn vertrouwen in de mensheid wel onherroepelijk geschaad hoor.♡♡♡♡![]()
T leek juist niet te goedquote:Op donderdag 12 december 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ja, nee daar zou ik sowieso niks kopen.
Als iets er te goed uitziet om waar te zijn, dan is het dat meestal ook
Geen temu shit♡♡♡♡![]()
Women = Time X Moneyquote:
And as we all know “time is money”
Time = Money
Therefore by substituting Money for Time we get:
Women = Money X Money
Women = (Money)2
And because “money is the root of all evil” we therefore can state:
Money = (Evil)1/2
And Since
(Money)2 = Women
Then (Money)2 = Evil
And we are forced to conclude by substituting "women" for "(money)2" from above that:
Women = Evil![]()
Je kan je dit 1000 keer afvragen, maar die mensen heb je nu eenmaalquote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan daar echt niet bij
Je hebt toch een geweten![]()
Ehhh heb je wel eens met mensen gesproken?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan daar echt niet bij
Je hebt toch een gewetenIn het algemeen?
![]()
Handgemaakt door kindjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
He bahquote:Op donderdag 12 december 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh heb je wel eens met mensen gesproken?In het algemeen?
![]()
![]()
Hoorde net in VI Rutte. Die had het ook al over een oorlog. Nog nooit zo dichtbij geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
1940 wel hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken is oorlog!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde net in VI Rutte. Die had het ook al over een oorlog. Nog nooit zo dichtbij geweest.![]()
![]()
Kijk maar eens op China Fact Chasers!![]()
Er wordt kook-olie uit riolen en afvalcontainers geschept en weer aan restaurants verkocht.
Hele dorpen worden ontruimd om er fake zonnepanelen te bouwen om goed over te komen voor het buitenland. Protesteren de dorpelingen tegen dat ze alles kwijt raken, dan "verdwijnen" ze voor altijd.
Maar Chinese kleding als handgemaakt verkopen gaat idd wel erg ver, ja.![]()
nee griswold de filmquote:Op donderdag 12 december 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje kerstballen gehangen in een grijs woud?![]()
Neequote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Women = Time X Money
And as we all know “time is money”
Time = Money
Therefore by substituting Money for Time we get:
Women = Money X Money
Women = (Money)2
And because “money is the root of all evil” we therefore can state:
Money = (Evil)1/2
And Since
(Money)2 = Women
Then (Money)2 = Evil
And we are forced to conclude by substituting "women" for "(money)2" from above that:
Women = Evil♡♡♡♡![]()
Soms wel.quote:Maar even zonder dollen het klinkt niet best allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:14 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde net in VI Rutte. Die had het ook al over een oorlog. Nog nooit zo dichtbij geweest.Spannend!!!
![]()
Ja en de meesten zijn kutquote:Op donderdag 12 december 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh heb je wel eens met mensen gesproken?In het algemeen?
Zie onderschrift
Ik begrijp er niks van♡♡♡♡![]()
JustinK is achterbaks???quote:Op donderdag 12 december 2024 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en de meesten zijn kut
Zie onderschrift
Ik begrijp er niks van![]()
![]()
Mooie vergelijkingquote:Op donderdag 12 december 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
Kijk maar eens op China Fact Chasers!![]()
Er wordt kook-olie uit riolen en afvalcontainers geschept en weer aan restaurants verkocht.
Hele dorpen worden ontruimd om er fake zonnepanelen te bouwen om goed over te komen voor het buitenland. Protesteren de dorpelingen tegen dat ze alles kwijt raken, dan "verdwijnen" ze voor altijd.
Maar Chinese kleding als handgemaakt verkopen gaat idd wel erg ver, ja.
Relevant ook
♡♡♡♡![]()
er zijn ook sites die bagger verkopen die er nog beter uitziet dan temu .....quote:Op donderdag 12 december 2024 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T leek juist niet te goed
Geen temu shit
helaas.
daarom ook blijven googlen als je iets bij een onbekend bedrijf wil kopen.![]()
quote:
De extra gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet te gek laten maken. Het dreigingsniveau is nu iets hoger, waardoor je deze uitspraken krijgt. Maar de pleuris breekt nog niet uit hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel.Maar even zonder dollen het klinkt niet best allemaal
![]()
Okee iedereen is lief behalve als ze kleding met leugens verkopen!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooie vergelijking
Relevant ook![]()
![]()
Ja gelukkig nog gedaanquote:Op donderdag 12 december 2024 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
er zijn ook sites die bagger verkopen dat er nog beter uitziet dan temu .....
helaas.
daarom ook blijven googlen als je iets bij een onbekend bedrijf wil kopen.
Maar vind t kut
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee iedereen is lief behalve als ze kleding met leugens verkopen!
♡♡♡♡![]()
De wereld is echt verrot momenteelquote:Op donderdag 12 december 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]We gaan allemaal naar de cleautuh!
Rutte in VI lijkt me helemaal kut.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel.Maar even zonder dollen het klinkt niet best allemaal
Gelukkig hoef ik daar niet naar te kijken.![]()
Nee nog niet.Ging Jan flink los?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Rutte in VI lijkt me helemaal kut.
Gelukkig hoef ik daar niet naar te kijken.![]()
O ik laat mij niet gek maken als het komt komt het. Maar ze hebben het er veel over defensie. De banken en nu Ruttequote:Op donderdag 12 december 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet te gek laten maken. Het dreigingsniveau is nu iets hoger, waardoor je deze uitspraken krijgt. Maar de pleuris breekt nog niet uit hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf het me afvragen iddquote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan je dit 1000 keer afvragen, maar die mensen heb je nu eenmaal
♡♡♡♡![]()
Hij zat daar ooit met een dildo op zijn hoofd.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet naar te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je al een noodpakket?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik laat mij niet gek maken als het komt komt het. Maar ze hebben het er veel over defensie. De banken en nu Rutte![]()
Het antwoord blijft elke keer hetzelfdequote:Op donderdag 12 december 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik blijf het me afvragen idd![]()
![]()
Je laat je niet gekmaken maar je benoemt het wel continu?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik laat mij niet gek maken als het komt komt het. Maar ze hebben het er veel over defensie. De banken en nu Rutte
Waarom dan?♡♡♡♡![]()
I knowquote:Op donderdag 12 december 2024 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het antwoord blijft elke keer hetzelfde
Zie onderschrift
♡♡♡♡![]()
Hij was niet daar 🤣 ze lieten een stukje zien waar hij dat zeiquote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet naar te kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De wereld is echt verrot momenteel![]()
![]()
En cash geld in huis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook zonder Rutte kijk ik het niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was niet daar 🤣 ze lieten een stukje zien waar hij dat zei![]()
Nee heb wel contant geld in huis. Wel 5 euro.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja ik kan er niks aan doen dat jij vreemde conclusies trektquote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is wat ik uit je onderschrift opmaak.♡♡♡♡![]()
en je zegelboekjesquote:Op donderdag 12 december 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb wel contant geld in huis. Wel 5 euro.![]()
![]()
Maar nog nooit zo erg als nu. In alle opzichten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die heb ik niet in huis. Dat is niet meer tegenwoordigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zitten in DTS.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja ik kan er niks aan doen dat jij vreemde conclusies trekt![]()
Mwah, koude oorlog, 2e Wereldoorlog, 80-jarige oorlog, heksenvervolging, de zwarte dood enz.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nog nooit zo erg als nu. In alle opzichten.![]()
Veel heb ik niet meegemaaktquote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, koude oorlog, 2e Wereldoorlog, 80-jarige oorlog, heksenvervolging, de zwarte dood enz.![]()
![]()
Jawel 292quote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Shit, zitten we niet in een tel topic?♡♡♡♡![]()
Ik heb ze van de kaasboer.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet in huis. Dat is niet meer tegenwoordig![]()
Ik heb het over ons levenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, koude oorlog, 2e Wereldoorlog, 80-jarige oorlog, heksenvervolging, de zwarte dood enz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, en jouw onderschrift in DTS leidt tot die conclusie en stel je eens een keer niet zo moeilijk op zeg.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is een juiste conclusie
Sticker voor jou![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: