SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekkiequote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lig in bed
Met kleren aan wel, zo weer opstaan![]()
![]()
Waarom in bed met kleren aan?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik lig in bed
Met kleren aan wel, zo weer opstaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In bad zou pas raar zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest even liggen, maar wil zo nog wat dingen doen en geen zin in 2x omkledenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo rol ikquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw stelt de juiste vraag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt eraan waar je het bad mee laat vollopenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Worden je kleren wel gelijk schoon![]()
![]()
Ahzo..slim welquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even liggen, maar wil zo nog wat dingen doen en geen zin in 2x omkleden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik slaap sowieso meestal met kleren aan, maar dan is het een pyjama
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Water natuurlijk duhquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het bad mee laat vollopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik slaap sowieso meestal met kleren aan, maar dan is het een pyjama![]()
![]()
swsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hee flamoesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met je blote flamoes onder de douche
Ik wil met jou onder de douche,
heeja heeja ho!![]()
beetje vrijheid moet kunnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel!quote:
Geen grote flanellen pyjama, maar broekje en hemdje
De betere tekstenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee flamoes
Ik wil met jou onder de douche,
heeja heeja ho!![]()
Pics!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel!
Geen grote flanellen pyjama, maar broekje en hemdje![]()
die zag ik wel aankomenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat om de combi met Lovelyquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar op pyjamabroek en shirt![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu moet hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heer Schotel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil eik shoarmaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nu geen zin meer in maar morgen sowieso
sowieso!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
ja nu geen zin meer in maar morgen sowieso
sowieso!![]()
ok morgen foto's van mijn shoarmaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ding is, ik heb nog wel zin
maar mijn turk wil niet bezorgen en ik heb geen zin om het te halenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat gaat m niet worden danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
ding is, ik heb nog wel zin
maar mijn turk wil niet bezorgen en ik heb geen zin om het te halen![]()
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik liep weer 10 duizend gesprekken achterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Pics?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met je staart tussen de benen?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn![]()
weet ook niet of het een turk isquote:
in mijn hoofd welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DIT ZIJN TEKSTEN JONGONSquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is niet Toothless, is Cheshire cat!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pics van Amie hierin![]()
ToothlessCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan is het een Turkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ook niet of het een turk is
in mijn hoofd wel![]()
het is sowieso een turkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fapje gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is niet Toothless, is Cheshire cat!![]()
te laat, het gaat alweer over etenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is niet Toothless, is Cheshire cat!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
totaal niet nodig dit heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lig wel eens naakt op het strand, maar naakt slapen vind ik niet prettigquote:Op donderdag 12 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap naakt. Kun je eindelijk zonder kleren zijn
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lig week eens naakt op het strand, maar naakt slapen vind ik niet prettigEen hele week naakt op het strand zonder te slapen?!?
![]()
Ik ben altijd wat traagquote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
te laat, het gaat alweer over eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: