#post 197quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:22 schreef maily het volgende:
Verdachten explosies hangt levenslange straf boven het hoofd
[..]
En wat er dus moet veranderen is dat voor het in bezit hebben van zwaar vuurwerk een onvoorwaardelijke gevangenisstraf moet komen te staan in plaats van een taakstraf.quote:
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.quote:
Dit is gewoon een deel van een artikel uit het AD dat hier ook gepost is,quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.
Tnx voor de aanvulling! Waar staat het hele artikel, (link) of weet je van welke datum het is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is gewoon een deel van een artikel uit het AD dat hier ook gepost is,
Ze heeft het volledige artikel ook op Twitter gezet.
Van gisteren: Doelwit van explosie krijgt na criminelen nu hobbyrechercheurs achter zich aan Premiumquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:42 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Tnx voor de aanvulling! Waar staat het hele artikel, (link) of weet je van welke datum het is?
Maar goed: Algemeen Dagblad.
Levenslang.. dat denk ik toch niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)traf-boven-het-hoofd
Nee dat niet. Maar gok toch wel 8 jaar ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Levenslang.. dat denk ik toch niet.
Ik gok dat de daders een slechte jeugd en geen stageplaats hebben gehad en er daarom mild mee weg gaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Levenslang.. dat denk ik toch niet.
Toch een gasexplosiequote:
De kamer van koophandel is een redelijk duidelijke en tevens betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kamelenteen op 14-12-2024 23:07:33 ]
Mmm. AD geeft een podium voor haar apologie. "Ik weet niet waarom, ze zullen wel jaloers zijn, door mijn miljoenenproject aan de Vuurvlinderlaan want ik ben nog maar 19 jaar."quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
De kamer van koophandel is een redelijk duidelijke en tevens betrouwbare bron.
Ik vermoed zo dat het om dit appartementencomplex gaat::https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Verdachtmaking daarom bij voorbaat slaat nergens op. Je weet:quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LXIV het volgende:
Totaal geen criminele familie, maar op je 19e wel een miljoenenproject p op je naam hebben. En die totaal imbeciele journalisten alles geloven en opschrijven.
Per dodelijk slachtoffer dan wel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:01 schreef Droopie het volgende:
Nee dat niet. Maar gok toch wel 8 jaar ofzo?
Die journalisten geven een podium, ze doen de PR voor vermeende doelwit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LXIV het volgende:
Totaal geen criminele familie, maar op je 19e wel een miljoenenproject p op je naam hebben. En die totaal imbeciele journalisten alles geloven en opschrijven.
quote:
In NL? Goeie grap.quote:Op zondag 15 december 2024 00:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Per dodelijk slachtoffer dan wel mag ik hopen.
Gescheiden omdat de jurk niet mooi was dan.quote:Op zondag 15 december 2024 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat die bruidswinkel geen zuivere koffie is, maar ik las dat bij het leggen van bommen bij privé-adressen maar 20% een reden heeft in de criminele sfeer, meestal zijn het wraaknemingen in de relationele sfeer.
Het probleem zijn de hobbyisten, arme vrouw. Gewoon luisteren naar en vertrouwen op de experts (journalisten van het AD).quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LXIV het volgende:
Een winkel is geen privé-adres. Zij woonde er niet in of boven.quote:Op zondag 15 december 2024 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat die bruidswinkel geen zuivere koffie is, maar ik las dat bij het leggen van bommen bij privé-adressen maar 20% een reden heeft in de criminele sfeer, meestal zijn het wraaknemingen in de relationele sfeer.
Ik heb net docu explosief Nederland gezien op videoland. Goeie docu wel.quote:Op zondag 15 december 2024 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb hem ook gezien en schrok er toch wel behoorlijk van.quote:Op zondag 15 december 2024 10:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb net docu explosief Nederland gezien op videoland. Goeie docu wel.
Beangstigend hoe die gasten denken, onschuldige doden boeit ze geen donder, en idd het gaat soms ook gewoon om een kleine discussie.
Ze bedoelen natuurlijk dat de politie wel wist dat dit goed fout zat maar dat het OM alleen heterdaadjes aan wil pakken.quote:
Lijkt me onzin, een dergelijke zaak rondkrijgen is bepaald niet eenvoudig dus er zal teveel ruimte voor gerede twijfel geweest zijn juridisch gezien, dan kost veel tijd en geld en levert het uiteindelijk vrijwel niets op.quote:Op zondag 15 december 2024 10:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze bedoelen natuurlijk dat de politie wel wist dat dit goed fout zat maar dat het OM alleen heterdaadjes aan wil pakken.
quote:Bij een woning in Purmerend is zondagochtend vroeg een brand uitgebroken door een explosie. Eén persoon ligt gewond in het ziekenhuis. Vijf huizen zijn onbewoonbaar verklaard.
De brand ontstond zondagochtend rond 4.15 uur na een explosie, blijkt uit berichten van Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland op X. Het gaat om een rijtjeshuis aan de Maasstraat in het Noord-Hollandse Purmerend. Het vuur sloeg al snel uit naar de twee woningen ernaast.
De brand is inmiddels onder controle, zegt de Veiligheidsregio tegen NH Nieuws. In totaal zijn zes woningen ontruimd en vijf daarvan zijn onbewoonbaar verklaard, onder meer door waterschade. Een persoon is met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht en vijf anderen zijn ter plaatse door ambulancepersoneel nagekeken.
De politie heeft de straat en het blok afgesloten in verband met onderzoek naar de oorzaak van de explosie, schrijft de politie van de regio op X. "De oorsprong van een brand ligt waarschijnlijk bij een explosie, we hebben daarom een plaats delict opgemaakt omdat we exact willen weten wat hier gebeurd is", zegt een politiewoordvoerder tegen NH Nieuws.
Volgens de woordvoerder is dat een "gebruikelijke procedure als we niet weten waardoor een brand ontstaan is". Het is al wel uitgesloten dat de brand is ontstaan door een gaslek, laat de woordvoerder ook weten.
De bewoners van de ontruimde woningen worden in de buurt opgevangen. Salvage, een stichting die gedupeerden van brandongevallen bijstaat, overlegt met de bewoners over opvang. Het is niet duidelijk om hoeveel bewoners het precies gaat. De bewoners van een van de woningen mogen na het blussen terug naar huis, schrijft de Veiligheidsregio.
Vanwege het incident was de stadsverwarming voor ongeveer 75 tot 100 woningen afgesloten. "De stadsverwarming gaat nu aan het werk om zoveel mogelijk woningen weer aan te sluiten", meldt de Veiligheidsregio ook. Dat zal ongeveer vier uur duren.
quote:Op zondag 15 december 2024 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu in Purmerend:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-onbewoonbaar.html
[..]![]()
![]()
Ik ook echt eng.quote:Op zondag 15 december 2024 10:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien en schrok er toch wel behoorlijk van.
Meest bizarre one night stand (of maybe een few nights stand) ooit: vanaf haar balkon een eersteklas uitzicht over dit gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2024 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu in Purmerend:
[..]![]()
![]()
Je moet in Nederland heel veel uitgespookt hebben voordat ze je preventief opsluiten in afwachting van je rechtzaak.quote:Op zondag 15 december 2024 10:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze bedoelen natuurlijk dat de politie wel wist dat dit goed fout zat maar dat het OM alleen heterdaadjes aan wil pakken.
Gevoelloos, voor onbekenden. Twee explosiesplaatsers zijn gestopt uit angst voor wraak op hun familie. Daar zit dus toch nog wat gevoel, en gelukkig maar. En die twee hebben een andere explosieplaatser ook zover gekregen te stoppen. Sprankje hoop.quote:Op zondag 15 december 2024 11:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook echt eng.
Zulke jonge knullen en dan al zo gevoelloos.
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2024 10:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het probleem zijn de hobbyisten, arme vrouw. Gewoon luisteren naar en vertrouwen op de experts (journalisten van het AD).
Dit dus! Net aflevering 1 gezien en schrok er behoorlijk van.quote:Op zondag 15 december 2024 10:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb net docu explosief Nederland gezien op videoland. Goeie docu wel.
Beangstigend hoe die gasten denken, onschuldige doden boeit ze geen donder, en idd het gaat soms ook gewoon om een kleine discussie.
Vergeet niet dat kinderen in Nederland van jongs af aan geleerd is met vuurwerk te spelen. Dat is volkscultuur waar niemand in Nederland aan durfde te komen, want dan werd de Hollandse plebs en hun penoze boos, en de voetbalrellen zijn we ook vergeten zeker. Sommige mensen schamen zich dat zulke ouders hadden, andere verdedigen ze nog steeds. Maar dat is de reden dat we NU een vuurwerkprobleem hebben. In andere landen is vuurwerk altijd al illegaal geweest.quote:Op zondag 15 december 2024 23:13 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dit dus! Net aflevering 1 gezien en schrok er behoorlijk van.
Bah! Wat lopen er toch ellendige mensen rond op de wereld. Hoe fucked up is hun jeugd jeugd (want ze zitten eigenlijk nog in hun jeugd) wel niet geweest dat je dit soort dingen gaat doen.
Hogere (cel)straffen voor het bezit, verhandelen, gebruiken van illegaal vuurwerk zou nu het devies moeten zijn...
Maar nee hoor, de regels zijn soms zo krom als Wat.
Voor zover ik weet is vuurwerk in andere landen ook gewoon legaal, en is de wetgeving in andere landen juist minder streng dan in Nederland. Mensen die in Nederland illegaal vuurwerk hebben, halen dat ook meestal uit andere landen waar het wel legaal verkocht mag worden.quote:Op zondag 15 december 2024 23:22 schreef yessie234 het volgende:
In andere landen is vuurwerk altijd al illegaal geweest.
Dank voor de aanvulling, stond er maar niet zo duidelijk: Het afsteken van vuurwerk en de vergunning vrije verkoop aan particulieren zonder diploma.quote:Op zondag 15 december 2024 23:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is vuurwerk in andere landen ook gewoon legaal, en is de wetgeving in andere landen juist minder streng dan in Nederland. Mensen die in Nederland illegaal vuurwerk hebben, halen dat ook meestal uit andere landen waar het wel legaal verkocht mag worden.
Waar Nederland wel in verschilt in vergelijking met veel andere landen, is dat juist in Nederland veel mensen zelf vuurwerk kopen en afsteken.
Het probleem is ook niet het vuurwerk zelf, maar het monster dat ontstaan is rond de jaarwisseling. Inmiddels zitten we aan de derde generatie als het niet de vierde is die ervaren heeft dat dan alles maar kan. Pakkans is bijna nul, je ouders deden het ook.quote:Op zondag 15 december 2024 23:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is vuurwerk in andere landen ook gewoon legaal, en is de wetgeving in andere landen juist minder streng dan in Nederland. Mensen die in Nederland illegaal vuurwerk hebben, halen dat ook meestal uit andere landen waar het wel legaal verkocht mag worden.
Waar Nederland wel in verschilt in vergelijking met veel andere landen, is dat juist in Nederland veel mensen zelf vuurwerk kopen en afsteken.
Het begon met vuurwerk gooien naar spelers op het voetbalveld. Gewoon een sportieve wedstrijd die zo nodig verpest moest worden met wat wij nu tokkies noemen. Daarnaast was het erg onduidelijk hoe dat nu zat, vuurwerkverkoop, want dat was in de meeste gemeentes in Nederland, per APV geregeld. Die hadden de wettekst verkeerd, of anders geinterpreteerd zodat het niet verboden kon of hoefde te worden.Terecht dat mensen er mee bezig bleven dit te onderzoeken, want Nederland was toch wel wat raar in zijn vuurwerkgewoontes bij het gewone volk, vergeleken met het buitenland.quote:Op maandag 16 december 2024 08:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet het vuurwerk zelf, maar het monster dat ontstaan is rond de jaarwisseling. Inmiddels zitten we aan de derde generatie als het niet de vierde is die ervaren heeft dat dan alles maar kan. Pakkans is bijna nul, je ouders deden het ook.
Tientallen miljoenen schade, tientallen gewonde hulpverleners en een paar doden geldt als een rustige jaarwisseling.
Het begon met het uit de hand laten lopen van de overlast rond de jaarwisseling met allerlei vlinderreisjes en kortetermijnoplossingen. Daarna kwam de algehele bezuiniging op handhaving, gecombineerd met de verhuftering.quote:Op maandag 16 december 2024 08:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het begon met vuurwerk gooien naar spelers op het voetbalveld. Gewoon een sportieve wedstrijd die zo nodig verpest moest worden met wat wij nu tokkies noemen. Daarnaast was het erg onduidelijk hoe dat nu zat, vuurwerkverkoop, want dat was in de meeste gemeentes in Nederland, per APV geregeld. Die hadden de wettekst verkeerd, of anders geinterpreteerd zodat het niet verboden kon of hoefde te worden.Terecht dat mensen er mee bezig bleven dit te onderzoeken, want Nederland was toch wel wat raar in zijn vuurwerkgewoontes bij het gewone volk, vergeleken met het buitenland.
het is alsof het de normaalste zaak van de wereld is geworden om zoiets te doen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Purmerend lijkt nu ook opzet te zijn.
Lekker hoor. Voordeuren alleen opblazen is niet genoeg meer. Moeten nu hele woonblokken worden.
Die ken ik niet nee. Maar zal waarschijnlijk depressief worden na het kijken ervan ja.quote:Op maandag 16 december 2024 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is alsof het de normaalste zaak van de wereld is geworden om zoiets te doen.
nog even en er komt een automatisch enquete achteraan. "Hoe tevreden bent u over de aanslag?"
ik weet niet of je de documentaire op Videoland gezien hebt..... sommige mensen zijn compleet verrot in de bovenkamer.
Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.quote:Op maandag 16 december 2024 12:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het begon met het uit de hand laten lopen van de overlast rond de jaarwisseling met allerlei vlinderreisjes en kortetermijnoplossingen. Daarna kwam de algehele bezuiniging op handhaving, gecombineerd met de verhuftering.
Inmiddels is wel duidelijk dat de pakkans voor vuurwerk daardoor erg laag is geworden en is de grens steeds verder opgeschoven. Dat zie je inderdaad ook terug in de voetbalstadions maar ik denk dat het onderdeel is van een al eerder ingezette trend.
Dat je hier durft te posten met die usernamequote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
..Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.
In die buurt is vaker hommeles geweest de afgelopen jaren. Dit is daar 40 meter verderop:quote:Op zondag 15 december 2024 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu in Purmerend:
[..]![]()
![]()
Vanaf oktober pas?quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.
Ik schrik ook enorm van het taalgebruik: aanslagplegers noemen ze soldaten.quote:
Jochie is nu inmiddels wel klaar met zn criminele carriere vermoed ik. Is zwaargewond geraakt en ligt met brandwonden in het ziekenhuis.quote:Op maandag 16 december 2024 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In die buurt is vaker hommeles geweest de afgelopen jaren. Dit is daar 40 meter verderop:
https://www.noordhollands(...)waking/11517122.html
https://rtvpurmerend.nl/n(...)and-in-de-rijnstraat
Het volk wat woonde in die huizen, was nu ook niet bepaald het gezelligste. Jochie ging om met niet de fijnste kringen viel me altijd al op.
En als iemand mijn bron wil, dm't diegene mij maar.
quote:Op maandag 16 december 2024 15:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik schrik ook enorm van het taalgebruik: aanslagplegers noemen ze soldaten.
Oorlog is dichterbij dan dat waar we meestal naar kijken en ons druk om maken. Beangstigend.
Straattaal. Het geeft al aan met wat voor hoogopgeleid volk we te maken hebben in deze.quote:Op maandag 16 december 2024 15:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Oorlog is dichterbij dan dat waar we meestal naar kijken en ons druk om maken. Beangstigend.
Ik denk dat het geen karma is voor hem persoonlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Jochie is nu inmiddels wel klaar met zn criminele carriere vermoed ik. Is zwaargewond geraakt en ligt met brandwonden in het ziekenhuis.
Is het erg als ik het woordje 'karma' gebruik in deze?
Als dat zo is dan is dat niet zo tofquote:Op maandag 16 december 2024 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen karma is voor hem persoonlijk.
De jongste ligt in het ziekenhuis, maar hij was niet de raddraaier zoals ik mij kan herinneren.
Nope, en op dit moment ga ik daar vanuit. Of het nu de oudste was of de middelste, het was niet de jongste.quote:Op maandag 16 december 2024 17:23 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat niet zo tof
Het artikel zegt dat er een alleenstaande moeder woonde met haar twee zoons.quote:Op maandag 16 december 2024 17:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, en op dit moment ga ik daar vanuit. Of het nu de oudste was of de middelste, het was niet de jongste.
Niet zo speculeren. Oudste was al het huis uit.quote:Op maandag 16 december 2024 17:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het artikel zegt dat er een alleenstaande moeder woonde met haar twee zoons.
De oudste of de middelste zal dan wel al in de bajes zitten
Maar je zal maar naast/onder/boven zo'n gezin wonen.. Ik moet binnen nu en een half jaar verhuizen en hoop niet dat ik zulke kansenparels als buren krijg :/
15 hoog is daar niet. 4.quote:Op maandag 16 december 2024 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Verschrikkelijk. Wel een vraag...overal lees je dat iedereen zo geschokt is in de wijk en hulp nodig heeft. Ik snap dat je meeleeft met de slachtoffers maar als je nou een flat verderop woont op 15 hoog dan gaat je leven toch gewoon weer door?
#268 en #269quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron AD
Verdachte probeerde maand eerder Range Rover te verkopen
Verdachte probeerde maand eerder Range Rover te verkopen die ui…
Politie krijgt steeds meer bevoegdheden, ook met inzet AI bij het scrollen van berichtenverkeer. (Kan je geen scrollen noemen, het is tot in de diepste krochten de bodem schrapen wat er nog allemaal van die netwerken te vinden is)quote:Op maandag 16 december 2024 17:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
[..]
Straattaal. Het geeft al aan met wat voor hoogopgeleid volk we te maken hebben in deze.
Culture verrijking <3
Van de beruchte mishmash groep.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:56 schreef Kamelenteen het volgende:
MB stond dus voor Mosh Tag Barekzai
Ik denk van niet, als ik zo kijk is die gast 100% homo.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien had de eigenerasse van de bruidsmodewinkel een relatie met deze Afghaan, zag de familie van de Afghaan dat niet zitten en dachten zij haar een beetje te kunnen afschrikken
Is volgens mij gewoon gejat van de maffia:quote:Op maandag 16 december 2024 15:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien?quote:Op woensdag 18 december 2024 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk van niet, als ik zo kijk is die gast 100% homo.
Eh nee?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk toch?
https://www.facebook.com/(...)1.-2207520000&type=3
Ik kan me alsnog moeilijk voorstellen dat dit allemaal gaat om een range rover van 2014.quote:Op woensdag 18 december 2024 05:48 schreef -river- het volgende:
De eigenaresse van de bruidsmodezaak die bij de explosie in Den Haag werd verwoest, probeerde dezelfde auto bijna drie weken na de advertentie van de opgepakte verdachte via Facebook te verkopen. Ze gebruikte daarbij dezelfde foto’s als de opgepakte verdachte in zijn Marktplaats-advertentie, dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. Of B. en de bruidsmodeondernemer elkaar kennen en zo ja, hoe ze zich tot elkaar verhouden, is niet bekend.
https://www.ed.nl/binnenl(...)s-den-haag~ab007c4f/
Nee, en aan de hand van 2 oude selfies op een Facebook profiel waar verder niks op te zien is kan ik niet de conclusie trekken wat iemands geaardheid is.quote:
Je gaat bijna denken dat stereotypen niet altijd kloppen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:51 schreef Momo het volgende:
Iemand die opticien is, daarnaast ook bezig met drugs/duistere zaken?
Je verwacht eerder iemand zonder vervolgopleiding en zonder een baan als dat.
Ben opeens blij met mijn idiote exquote:Op woensdag 18 december 2024 09:29 schreef Leandra het volgende:
Zou het een soort van wraak zijn omdat zij de verkering uitgemaakt had ofzo?
hEt KAn aLtIJd gEKKeRquote:Op woensdag 18 december 2024 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben opeens blij met mijn idiote ex
Echt hèquote:
Dat zou weer niet kloppen met dat zij hem al veel langer had.quote:
3 weken later toch?quote:Op woensdag 18 december 2024 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Maar eerst zet hij haar auto dus te koop en een week later zet zij diezelfde auto ook te koop?
Dit is toch raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |