#post 197quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:22 schreef maily het volgende:
Verdachten explosies hangt levenslange straf boven het hoofd
[..]
En wat er dus moet veranderen is dat voor het in bezit hebben van zwaar vuurwerk een onvoorwaardelijke gevangenisstraf moet komen te staan in plaats van een taakstraf.quote:
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.quote:
Dit is gewoon een deel van een artikel uit het AD dat hier ook gepost is,quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.
Tnx voor de aanvulling! Waar staat het hele artikel, (link) of weet je van welke datum het is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is gewoon een deel van een artikel uit het AD dat hier ook gepost is,
Ze heeft het volledige artikel ook op Twitter gezet.
Van gisteren: Doelwit van explosie krijgt na criminelen nu hobbyrechercheurs achter zich aan Premiumquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:42 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Tnx voor de aanvulling! Waar staat het hele artikel, (link) of weet je van welke datum het is?
Maar goed: Algemeen Dagblad.
Levenslang.. dat denk ik toch niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)traf-boven-het-hoofd
Nee dat niet. Maar gok toch wel 8 jaar ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Levenslang.. dat denk ik toch niet.
Ik gok dat de daders een slechte jeugd en geen stageplaats hebben gehad en er daarom mild mee weg gaan komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Levenslang.. dat denk ik toch niet.
Toch een gasexplosiequote:
De kamer van koophandel is een redelijk duidelijke en tevens betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het lijkt een knipsel uit een tijdschrift, maar geen bronvermelding, dus ik zou de inhoud niet te serieus nemen, maar de poster op X in de gaten houden of die meer 'scoops' in deze zaak heeft uit onduidelijke bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kamelenteen op 14-12-2024 23:07:33 ]
Mmm. AD geeft een podium voor haar apologie. "Ik weet niet waarom, ze zullen wel jaloers zijn, door mijn miljoenenproject aan de Vuurvlinderlaan want ik ben nog maar 19 jaar."quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
De kamer van koophandel is een redelijk duidelijke en tevens betrouwbare bron.
Ik vermoed zo dat het om dit appartementencomplex gaat::https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Verdachtmaking daarom bij voorbaat slaat nergens op. Je weet:quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LXIV het volgende:
Totaal geen criminele familie, maar op je 19e wel een miljoenenproject p op je naam hebben. En die totaal imbeciele journalisten alles geloven en opschrijven.
Per dodelijk slachtoffer dan wel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:01 schreef Droopie het volgende:
Nee dat niet. Maar gok toch wel 8 jaar ofzo?
Die journalisten geven een podium, ze doen de PR voor vermeende doelwit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:47 schreef LXIV het volgende:
Totaal geen criminele familie, maar op je 19e wel een miljoenenproject p op je naam hebben. En die totaal imbeciele journalisten alles geloven en opschrijven.
quote:
In NL? Goeie grap.quote:Op zondag 15 december 2024 00:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Per dodelijk slachtoffer dan wel mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |