Persco om 15.00 uurquote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Vrij klakkeloos, omdat? Ze zullen echt wel even hebben gechecked bij Kvk, Drimble of andere bronnen die openlijk toegangkelijk zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het schimmige zit hem vooral in het feit dat ze bij de NOS vrij klakkeloos zaken hebben overgenomen die hier ook al gepost waren, ze zitten daarmee bijna op Telegraaf niveau.
Dat een jurk ook via AliExpress te koop is zegt nog niet eens wat, AliExpress is immers groot geworden met knip- en gapwerk, en vinden het geen enkel probleem zelfs de foto's van het originele product te gebruiken om hun rip-off aan te prijzen.
Dus eerst maar eens zien of het werkelijk AliExpress meuk was.
Ga er maar vanuit dat dat gebeurt.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:14 schreef -river- het volgende:
Justitie is het nu wel verplicht om heel dat bruidswinkel/tandarts gedoe eens goed te onderzoeken.
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier dingen posten en weg worden gezet als "oh de internetdetectives van Fok" terwijl je een dag later diezelfde dingen in de media leest.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, het schimmige zit hem vooral in het feit dat ze bij de NOS vrij klakkeloos zaken hebben overgenomen die hier ook al gepost waren, ze zitten daarmee bijna op Telegraaf niveau.
Omdat de media natuurlijk ook Fok! leest en alles overneemtquote:Op donderdag 12 december 2024 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier dingen posten en weg worden gezet als "oh de internetdetectives van Fok" terwijl je een dag later diezelfde dingen in de media leest.
Die dame zal vermoed ik kapot zijn van verdriet en compleet lamgeslagen zijn. Die wil -terecht lijkt me- gewoon niet gevonden en lastiggevallen worden met vragen. Als ze slim is zet ze dr telefoon ook gewoon uit.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef michiel_merk het volgende:
Dame van de Bruidswinkel wiste alles weer toch van internet mp etc. als je niks te verbergen hebt zou je niet je informatie wissen noch verwijderen toch ?[speculatief] trouwens je kunt drugs verwerken in kleding stoffen
[speculatief/]
Die ze deels ook nog eens domweg hier vandaan gehaald hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier dingen posten en weg worden gezet als "oh de internetdetectives van Fok" terwijl je een dag later diezelfde dingen in de media leest.
Ja, verdrietig dat het afgelopen is met haar goudmijntje waar niks van klopt.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Die dame zal vermoed ik kapot zijn van verdriet en compleet lamgeslagen zijn. Die wil -terecht lijkt me- gewoon niet gevonden en lastiggevallen worden met vragen. Als ze slim is zet ze dr telefoon ook gewoon uit.
Dat wissen heeft overigens weinig zin, lijkt me. Dr gegevens liggen toch al op straat.
Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoedens en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, verdrietig dat het afgelopen is met haar goudmijntje waar niks van klopt.
De vraag is of deze dames dus zware criminelen zijn. Mijn vermoeden: nee, totaal niet.quote:Zware criminelen hebben zelden last van schuldgevoelens en schuiven schuld makkelijk af op anderen. Het zijn bovengemiddeld vaak mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Ja, en de criminele vrouwen ook. Die zijn alleen minder snel agressief maar schuldgevoelens zijn er zelden.
Wordt al jaren heel hard aan gewerktquote:Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komen er nog meer dokters en advocaten deze kant op. Wat een verrijking voor Nederland
Dat zeg ik toch niet, dat het goed met ze gaat? Maar schuldgevoelens hebben dit soort types niet snel.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoeden en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.
Het is de vraag of de dames/bruidswinkel betrokken is bij duistere zaakjes. Kan zoals eerder aagegeven ook een signaal zijn aan bekenden van haar, dat ze bijv. eens moeten opschieten met terugbetalen van de geripte coke, of.. of..
[..]
De vraag is of deze dames dus zware criminelen zijn. Mijn vermoeden: nee, totaal niet.
Ik las in ieder geval dat het niet goed met ze ging en gezien er 6 onschuldige doden zijn gevallen, kan ik me niet voorstellen dat ze zich nu opperbest voelen en elke dag een dansje doen uit blijheid.
Dit soort types. Bedoelde je daar "Marokkaanse vrouwen met een bruidsmodezaak' mee?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, dat het goed met ze gaat? Maar schuldgevoelens hebben dit soort types niet snel.
Ik hoop ook dat de waarheid naar boven komt, maar vooralsnog zou het me niets verbazen als deze dames zelf onschuldig zijn, maar misschien dr mannen of de mannen die er kennelijk over de vloer kwamen wel.quote:En dat deze dame helemaal onschuldig was en het voor een familielid bedoeld was, ik geloof er weinig van.
Veel wijst erop dat de zaak waar ze eigenaresse van was niet klopte.
En het hoe en wat zal later nog wel naar boven komen.
Liever dokters en advocaten dan Russen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komen er nog meer dokters en advocaten deze kant op. Wat een verrijking voor Nederland
Je schiet wel erg in de verdediging voor de bruids/zorgzaak waar duidelijk rare dingen gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoedens en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.
Het is de vraag of de dames/bruidswinkel betrokken is bij duistere zaakjes. Kan zoals eerder aagegeven ook een signaal zijn aan bekenden van haar, dat ze bijv. eens moeten opschieten met terugbetalen van de geripte coke, of.. of..
[..]
De vraag is of deze dames dus zware criminelen zijn. Mijn vermoeden: nee, totaal niet.
Ik las in ieder geval dat het niet goed met ze ging en gezien er 6 onschuldige doden zijn gevallen, kan ik me niet voorstellen dat ze zich nu opperbest voelen en elke dag een dansje doen uit blijheid.
Misschien iets uit het verleden, klinkt als een reclasseringsfiguur.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef ZarB het volgende:
Is er bij die loodgieter dan ooit bewezen dat hij er daadwerkelijk niks mee te maken had?
Nou, juist als het een zogenaamd "goudmijntje waar niks van klopt" zou zijn dan zou het ronduit vreemd zijn als ze ook dingen ondernamen waardoor je zulke wraakacties krijgt, en de Belastingdienst en FIOD gaan niet zo rigoureus te werk bij belastingfraude en/of witwassen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Je schiet wel erg in de verdediging voor de bruids/zorgzaak waar duidelijk rare dingen gebeuren.
Die zullen het lokaas om voor de Scheveningse kust overboord te kieperen wel gratis krijgen, denk je ook niet?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Precies, daar heb ik een paar dagen geleden al over gepost. Effe snel wat pakketjes weghalen, er waren mensen die dat deden. Ik zou dat nooit durven, want je weet nooit wie er met je meekijkt en daarnaast is het alleen wat waard als je het daarna verkoopt, maar dan kom je in dezelfde markt terecht als de mensen voor wie die pakketten bedoeld waren en als onervaren nieuwe speler val je meteen op.
Raspatat, Vlaamse friet, Aviko uit Hoog en Laag keppel?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle cafetaria's overgenomen en ze kunnen voor geen meter friet bakken. Noem het maar geen last
Nee, criminelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dit soort types. Bedoelde je daar "Marokkaanse vrouwen met een bruidsmodezaak' mee?
[..]
Ik hoop ook dat de waarheid naar boven komt, maar vooralsnog zou het me niets verbazen als deze dames zelf onschuldig zijn, maar misschien dr mannen of de mannen die er kennelijk over de vloer kwamen wel.
Doe niet zo naiefquote:Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dit soort types. Bedoelde je daar "Marokkaanse vrouwen met een bruidsmodezaak' mee?
[..]
Ik hoop ook dat de waarheid naar boven komt, maar vooralsnog zou het me niets verbazen als deze dames zelf onschuldig zijn, maar misschien dr mannen of de mannen die er kennelijk over de vloer kwamen wel.
Ah kijk jij had het vast beter gedaan! Zonde dat je je tijd verdoet online, zoveel kennis en kunde die verloren gaat.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nou wat bekend of niet?
Hoe, wat en waarom?
Mooie Nederlandse tactiek. Spelen op het gevoel, nee eerst uitzoeken, vertragen, stukjes info lekken, tot de emoties gedoofd zijn en dan nooit een officieel statement uitbrengen.
Nee maar ik houd van de VS manier in deze.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah kijk jij had het vast beter gedaan! Zonde dat je je tijd verdoet online, zoveel kennis en kunde die verloren gaat.
Wat een onzin, er gaat zeker een officieel statement worden uitgebracht.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe, wat en waarom?
Mooie Nederlandse tactiek. Spelen op het gevoel, nee eerst uitzoeken, vertragen, stukjes info lekken, tot de emoties gedoofd zijn en dan nooit een officieel statement uitbrengen.
Rechtszittingen zijn gewoon openbaar, waar heb je het precies over?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe, wat en waarom?
Ook dat. Punt is dat veel mensen het zelf al niet meer volgen als de rechtzaak vele maanden tot een jaar later is. Het is geen headliner meer dan in het nieuws.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtszittingen zijn gewoon openbaar, waar heb je het precies over?
Dus men moet dan maar met officiële statements komen omdat de onderbuik van user Lospedrosa met een korte spanningsboog gevoed dient te worden. Duidelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook dat. Punt is dat veel mensen het zelf al niet meer volgen als de rechtzaak vele maanden tot een jaar later is. Het is geen headliner meer dan in het nieuws.
Reken er maar op dat als deze zaak uiteindelijk voor de rechter komt, de rechtszaal vol zit met journalisten, Misschien wordt de rechtszitting wel live uitgezonden op Omroep West.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
Dat zit er dik in. @Zipportal en ik volgen dan het verslag van Bellemoekequote:Op donderdag 12 december 2024 18:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als deze zaak uiteindelijk voor de rechter komt, de rechtszaal vol zit met journalisten, Misschien wordt de rechtszitting wel live uitgezonden op Omroep West.
Die hebben we op dit Nederlandstalige forum inderdaad wel nodig. Om ons een beetje voor te lichten over de verijking van Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk verrijken ons die dan wel met iets beter Nederlands dan in bovenstaande post.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Die hebben we op dit Nederlandstalige forum inderdaad wel nodig. Om ons een beetje voor te lichten over de verijking van Nederland.
Soms heb je van die mensen waarvan ze zeggen dat ze te veel tv kijken. Maar er bestaan ook mensen die te weiniv tv kijken.quote:
Meneer wil jury rechtspraak, omdat dat gekoppeld is aan stemrecht.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
'Doe niet zo naief', zegt ie dan.quote:
Dat die verklaring dan achteraf niet blijkt te kloppen doet er natuurlijk niet toe, als de sensatiezucht maar instant bevredigd is.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik houd van de VS manier in deze.
Let maar op, altijd binnen een of twee dagen staat er de policechief die gewoon zegt waar het op staat.
“Explosie door toedoen van criminele bendes, ws een explosief X dat tot ontploffing is gebracht, we denken aan een afrekening en doen alles om de daders te pakken”
Meer is het niet.
Die Vlaardingse loodgieter ben ik niet vergeten.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
'Doe niet zo naief', zegt ie dan.
De Vlaardingse loodgieter alweer vergeten? Tig aanslagen op zijn huis, maar ook aanslagen op panden van 'm waar familieleden woonden. Die familieleden waren zeker ook hartstikke schuldig ergens aan? Zelfs na zn dood gingen de aanslagen door op zn huis.
Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik niet uit.
Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.
Maar goed,de politie zal ongetwijfeld de familiebanden wel even napluizen en mijn vermoeden is dat daar wel wat uit zal komen dat niet in de haak is en een en ander zou kunnen verklaren.
PetraGOAT mag tekenen. Noteer maar in je schriftje. @RamboDirkquote:Op donderdag 12 december 2024 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. @:zipportal en ik volgen dan het verslag van Bellemoeke
Ik vind het nog niet zo duidelijk. JIj kennelijk wel, dus de vraag is: wat gebeurde er precies en dan bedoel ik geen giswerk. Ik wil bewijs. Keihard bewijs en aantoonbaar. Enkel zeggen 'hier werd geld witgewasssen' voldoet niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Je schiet wel erg in de verdediging voor de bruids/zorgzaak waar duidelijk rare dingen gebeuren.
Ik heb dat loodgieterverhaal opgezocht een paar artikelen gelezen, maar er is toch helemaal niet zeker dat hij er niks mee te maken had? Hij had ruzie gehad met 1 of andere topcrimineel, was "geen heilig boontje" en hield van een knokpartijtje. Zo'n eenmanszaakje is ook een perfecte prooi voor afpersing .quote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
De Vlaardingse loodgieter alweer vergeten? Tig aanslagen op zijn huis, maar ook aanslagen op panden van 'm waar familieleden woonden. Die familieleden waren zeker ook hartstikke schuldig ergens aan? Zelfs na zn dood gingen de aanslagen door op zn huis.
Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik niet uit.
Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.
Maar goed,de politie zal ongetwijfeld de familiebanden wel even napluizen en mijn vermoeden is dat daar wel wat uit zal komen dat niet in de haak is en een en ander zou kunnen verklaren.
En lekken vanuit een hoek die niet zou mogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb dat loodgieterverhaal opgezocht een paar artikelen gelezen, maar er is toch helemaal niet zeker dat hij er niks mee te maken had? Hij had ruzie gehad met 1 of andere topcrimineel, was "geen heilig boontje" en hield van een knokpartijtje. Zo'n eenmanszaakje is ook een perfecte prooi voor afpersing .
Die Ron uit Vlaardingen was geen eenmanszaak, was een flinke loodgieterclubquote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb dat loodgieterverhaal opgezocht een paar artikelen gelezen, maar er is toch helemaal niet zeker dat hij er niks mee te maken had? Hij had ruzie gehad met 1 of andere topcrimineel, was "geen heilig boontje" en hield van een knokpartijtje. Zo'n eenmanszaakje is ook een perfecte prooi voor afpersing .
Ik hoef helemaal niets te bewijzen en mag posten wat ik wil ( binnen begrijpelijke grenzen) op dit forum.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:51 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo duidelijk. JIj kennelijk wel, dus de vraag is: wat gebeurde er precies en dan bedoel ik geen giswerk. Ik wil bewijs. Keihard bewijs en aantoonbaar. Enkel zeggen 'hier werd geld witgewasssen' voldoet niet.
Dat ze vaak verhuisden van locatie, zegt ook niet zo heel veel.
Mijn vermoeden: iets drugsgerelateerd, bruidsmodezaak/eigenaressen zijn slachtoffer van een wraakactie. Maar bewijzen kan ik het niet. Oh, en de dames die zullen vast wel wat meer weten maar zwijgen als het graf omwille van dr familieleden ofzo.
Een bruidsmodezaak die nauwelijks open is, waar veelal alleen mannen komen. Die tig keer van locatie en eigenaar wisselen. Neeeee de eigenaresse zal van niks wetenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik hier ook niet uit met een moeder en dochter die een bruidszaak runnen.
Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het mij gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.
Oogt het zo niet? Nee?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:03 schreef Zweef75 het volgende:
De dame van de bruidswinkel heeft niets gewist. Ze heeft alleen de marktplaats advertenties weggehaald. Logisch als het item wat je verkoopt of verhuurd vernield is. Zoek even op het 06 nummer op Facebook. Daar staat de auto tig keer. Ze heeft nl het jaar ervoor de auto ook al willen verkopen alleen als ze er een mooie prijs voor kon krijgen. Daarin zegt ze dat ze de 2e eigenaar is maar op papier de 5e omdat ze eerst te jong was om een verzekering af te sluiten. De auto had dus eerst op naam van familieleden gestaan.
Of het jaloezie was, drugs/ familiegezeik of wellicht toch verzekeringsfraude geen idee maar in de eerste instantie oogt het er niet naar dat deze dame er zelf iets mee te maken heeft.
Typo dat jij naar voren brengt zal ik nader bestuderen.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk verrijken ons die dan wel met iets beter Nederlands dan in bovenstaande post.
Gek he, dat dat kan bij de Kvk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef Molo het volgende:
Een bruidsmode verhuurtoko die ook zorg verleent, jaaaa dat is echt bonafide hoor!
Dan weet je toch aan alle kanten dat het verrot is. En zeker na alle aanwijzingen die er nu zijn
Ofwel, je blaat maar wat en presenteert vermoedens als feiten.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets te bewijzen en mag posten wat ik wil ( binnen begrijpelijke grenzen) op dit forum.
Je VPN is crackedquote:Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe, wat en waarom?
Nee hoor en dat zie ik ook niemand doen hier.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ofwel, je blaat maar wat en presenteert vermoedens als feiten.
Alles kàn, waarschijnlijk is het niet echt dat het legit isquote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Gek he, dat dat kan bij de Kvk.
Zou het kunnen dat mensen meerdere bronnen van inkomsten hebben? Parttime in de zorg werken als zelfstandige en daarnaast ook met bruidsmode bezig zijn? Dit zegt dus letterlijk helemaal niets. Is gewoon iets administratiefs bij de kvk waarschijnlijk. Hoe dat precies zit weet ik niet, wanneer je dus een ander kvk-nummer krijgt of moet aanvragen.
Ga je nu ook zeggen dat de eigenaresse helemaal niet bij de tandarts werkt en dat dat wel een schijnconstructie moet zijn?
Je kunt toch gewoon duidelijk zijn en speculaties wegnemen?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat die verklaring dan achteraf niet blijkt te kloppen doet er natuurlijk niet toe, als de sensatiezucht maar instant bevredigd is.
Waarom zou je dat doen aan het begin van een grootschalig onderzoek waarin je meestal alle opties open dient te houdenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon duidelijk zijn en speculaties wegnemen?
Ja, dubieus.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een bruidsmodezaak die nauwelijks open is, waar veelal alleen mannen komen. Die tig keer van locatie en eigenaar wisselen. Neeeee de eigenaresse zal van niks wetenze is sowieso medeplichtig maar waarschijnlijk nog wel meer dan dat.
Ik ben er ook niet overtuigd van. Maar dat is meer omdat ik dames die bezig zijn met mode eerder als modepoppetjes zie dan als drugsdealsters.quote:
Dus medeplichtig. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, dubieus.
Van locatie wisselen is verklaarbaar: goedkope winkelruimte, eruit moeten.
Van eigenaar wisselen: wellicht fiscaal interessant. Maar krijgen ze vanzelf gezeik met de fiscus mee als het niet klopt, denk ik dan.
De vele mannen? Misschien was er wel een dame een fervent gangbangster
Maar maakt dit de dames crimineel? En waarom dan pas na 8 jaar een aanslag, als ze dit al jaren zo doen?
Je kunt geen duidelijkheid hebben als de onderzoeken nog volop bezig zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zou juist verdacht zijn als ze er wel zo uitzien. Sowieso, hoe ziet de gemiddelde drugsdealer die hoger in de top zit eruit?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet overtuigd van. Maar dat is meer omdat ik dames die bezig zijn met mode eerder als modepoppetjes zie dan als drugsdealsters.
Volgens mij was haar "zorg" activiteit dat ze lastige jongeren begeleide door ze in haar naai-atelier te laten werken.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Gek he, dat dat kan bij de Kvk.
Zou het kunnen dat mensen meerdere bronnen van inkomsten hebben? Parttime in de zorg werken als zelfstandige en daarnaast ook met bruidsmode bezig zijn? Dit zegt dus letterlijk helemaal niets. Is gewoon iets administratiefs bij de kvk waarschijnlijk. Hoe dat precies zit weet ik niet, wanneer je dus een ander kvk-nummer krijgt of moet aanvragen.
Ga je nu ook zeggen dat de eigenaresse helemaal niet bij de tandarts werkt en dat dat wel een schijnconstructie moet zijn?
Oh, je wilt duidelijkheid als die er nog niet is? En nog speculaties wegnemen ook?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, want dames die met mode bezig zijn(lees jurken verkopen) kunnen verder helemaal niks natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet overtuigd van. Maar dat is meer omdat ik dames die bezig zijn met mode eerder als modepoppetjes zie dan als drugsdealsters.
Precies. Ze zullen dus best naïef zijn ook. Maar om nu meteen die dames met de grond gelijk te maken is echt bullshit. Als oompje/ papa/ broertje er in die zaak een andere agenda op nahield dan nog kan het zijn dat deze dames van niets wisten. In de moslim gemeenschap is het vrij standaard dat vrouw man gescheiden leeft dus weet jij veel wat de kerels uit zon familie deden terwijl de dames met z'n allen in de keuken zaten. En ook dat is nog lang niet zeker. Ik deel weer de linkquote:Op donderdag 12 december 2024 19:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Medeplichtig. Wellicht,maar dan moeten ze dus wel op de hoogte zijn van alles en er actief aan hebben meegewerkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus medeplichtig. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Naaiatelier.. dus dan zou ik zomaar goed kunnen zitten met mn opmerking 'misschien is ze wel een fanatiek gangbangster'quote:Op donderdag 12 december 2024 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was haar "zorg" activiteit dat ze lastige jongeren begeleide door ze in haar naai-atelier te laten werken.
Jawel, zorg verlenen. Zie kvkquote:Op donderdag 12 december 2024 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, want dames die met mode bezig zijn(lees jurken verkopen) kunnen verder helemaal niks natuurlijk.
Vraag me opeens af of de EOD voor deze verschrikkelijke zaak bij het na-onderzoek betrokken was, of de politie het zelf afkon, of een commerciële partij zoals van Riel ingehuurd is. Die zou ik ook niet op direct op hun referenties naar opdrachtgevers en klantenbestand vertrouwen.quote:
Die organisatie kan jaren gewoon redelijk goed gaan en onder de radar blijven, nu is het geëscaleerd. Heb je de mocro maffia niet gezien? Dat is echt niet zomaar uit een duim gezogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, dubieus.
Van locatie wisselen is verklaarbaar: goedkope winkelruimte, eruit moeten.
Van eigenaar wisselen: wellicht fiscaal interessant. Maar krijgen ze vanzelf gezeik met de fiscus mee als het niet klopt, denk ik dan.
De vele mannen? Misschien was er wel een dame een fervent gangbangster
Maar maakt dit de dames crimineel? En waarom dan pas na 8 jaar een aanslag, als ze dit al jaren zo doen?
Hoort dit niet in topic van de drugsrunnertjes van @B.R.Oekhoest thuis?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Naaiatelier.. dus dan zou ik zomaar goed kunnen zitten met mn opmerking 'misschien is ze wel een gangbangster'
Bullshit je kunt gewoon de richting noemen, die weten ze al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je wilt duidelijkheid als die er nog niet is? En nog speculaties wegnemen ook?
Maar als die "duidelijkheid" dan achteraf niet blijkt te kloppen dan staan dezelfde mensen die nu roepen dat er zo snel mogelijk antwoorden moeten komen tekeer te gaan dat de eerste antwoorden niet klopten.
Je doet net alsof ze verplicht zijn die informatie te delen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit je kunt gewoon de richting noemen, die weten ze al vanaf dag 1.
Gewoon angst voor reacties dat ze het niet durven.
Ze hebben vast een sterk vermoeden sinds dag 1, maar zonder genoeg bewijzen en zekerheid zou het op z'n zachtst gezegd niet handig zijn om dat publiek te maken.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om vervolgens een schadeclaim aan je broek te krijgen als je een en ander toch niet rond kan krijgen bij de strafrechter.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben vast een sterk vermoeden sinds dag 1, maar zonder genoeg bewijzen en zekerheid zou het op z'n zachtst gezegd niet handig zijn om dat publiek te maken.
Meent u werkelijk dat dat u denkt dat angst voor reacties ten grondslag ligt aan de communicatie in deze zaak?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt. Waarmee het best zo kan zijn dat de dame in kwestie inhoudelijk niet op de hoogte is.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die organisatie kan jaren gewoon redelijk goed gaan en onder de radar blijven, nu is het geëscaleerd. Heb je de mocro maffia niet gezien? Dat is echt niet zomaar uit een duim gezogen.
Niet elke vrouw in zo'n organisatie is een fashionista aan de top. Er zijn wel meerdere functies. Doen of je een bruidswinkeltje runt om vergaderingen te faciliteren en geld te stallen en wit te wasssen kan er prima 1 van zijn
Die winkel aan de Tarwekamp was beslist geen naai-atelier. Er zijn maar een paar straten in Den Haag waar naai-ateliers zijn gevestigd. Dat zijn de Geleenstraat, de Hunsestraat (een zijstraat van de Geleenstraat), en de Doubletstraat.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:33 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij was haar "zorg" activiteit dat ze lastige jongeren begeleide door ze in haar naai-atelier te laten werken.
Ik ken nog zo'n ander project wat hier veel op lijkt. Grenst inderdaad aan bovenwereld. Weet jij hoe zij aan haar 'lastige jongeren" kwam.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan lees ik:quote:Op donderdag 12 december 2024 15:26 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Mijn dochter en haar partner hebben nog geprobeerd eerste hulp te geven aan een vrouw wiens hand er bijna af lag door een explosief dat bij haar naar binnen was gegooid. Ze had een drugsschuld.
https://www.om.nl/actueel(...)om-in-woning-hengelo
En die vrouw in Nieuwkuijk...quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ff nog inhakend op de post van @:SethGecko in het vorige topic: ook een explosie met letsel vanwege een drugsschuld:
[..]
En dan lees ik:
"Eerder deze maand stonden de twee minderjarige medeverdachten voor de rechter. Het OM eiste 18 maanden gevangenisstraf waarvan zes voorwaardelijk tegen een nu 18-jarige verdachte (maar 17 op de pleegdatum) en jeugddetentie gelijk aan het voorarrest en oplegging van een PIJ-maatregel tegen een 17-jarige verdachte."
Bizar gewoon.Voor geld worden tegenwoordig de meest extreme acties uitgevoerd.
Oh man, wat een beangstigend geluid, die laatste en grote knal.quote:
Een 'vergis'aanslag... bizar gewoon. Totaal onschuldige vrouw die nu haar benen moet missenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:20 schreef Nober het volgende:
[..]
En die vrouw in Nieuwkuijk...
Bekijk deze YouTube-video
quote:De eigenaresse van de bruidsmodezaak Aliyahs Styling, die zaterdag waarschijnlijk doelwit was van een aanslag, zegt ’diep geschokt’ te zijn door de fatale gebeurtenis, die zes mensenlevens heeft geëist. Donderdagmiddag liet de politie weten het onderzoek op de plek van de explosies te hebben afgerond.
De jonge vrouw laat via een familielid weten enorm mee te leven met alle slachtoffers en nabestaanden. „Ze is er helemaal kapot van en amper nog in staat te functioneren”, zegt de woordvoerster.
„Ze mag van de politie niets zeggen omdat dit het onderzoek kan schaden. Er worden onwaarheden verspreid via social media en dat raakt haar enorm”, aldus de woordvoerster.
„We vragen begrip voor het feit dat er nu niets gezegd mag worden”, zegt de vrouw. „Er wordt volledig meegewerkt aan het onderzoek. Het is voor iedereen een nachtmerrie, ook voor ons.”
De woordvoerster vervolgt: „Ook wij willen weten wat er is gebeurd. Voor ons is het een groot raadsel en we willen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Alles wat we nu doen is op advies van de politie”, zegt het familielid, dat een beroep doet op media de eigenaresse met rust te laten.
Waarom de bruidswinkel het doelwit was, is nog een raadsel.
Wel wat makkelijk. Voor de onderbuik van Nederland was de broer van Nabil B. in eerste instantie ook ongetwijfeld een ‘terechte’ dode in het kader van drugscriminaliteit. Dat bleek ook wel wat anders te liggenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef Molo het volgende:
Doorgaans zijn mensen weleens onder de indruk van de consequenties van hun handelen als het mis gaat ja
In al die oorlogstopics worden deze geluiden heel anders geinterpreteerdquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh man, wat een beangstigend geluid, die laatste en grote knal.
Ook weer waarquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel wat makkelijk. Voor de onderbuik van Nederland was de broer van Nabil B. in eerste instantie ook ongetwijfeld een ‘terechte’ dode in het kader van drugscriminaliteit. Dat bleek ook wel wat anders te liggen
Daarnaast heb je ook nog vaak dat criminaliteit en handigheidjes door elkaar lopen, lang niet alles is zware criminaliteit, het kan best zijn dat ze onbewust gefaciliteerd heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel wat makkelijk. Voor de onderbuik van Nederland was de broer van Nabil B. in eerste instantie ook ongetwijfeld een ‘terechte’ dode in het kader van drugscriminaliteit. Dat bleek ook wel wat anders te liggen
Computercriminaliteit wordt steeds zwaarder bestraft, behalve als het uit de hoek van de Roze Olifant komt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast heb je ook nog vaak dat criminaliteit en handigheidjes door elkaar lopen, lang niet alles is zware criminaliteit, het kan best zijn dat ze onbewust gefaciliteerd heeft.
Er zitten er al heel wat hier, hoor. Toen poetin uitvaardigde dat alle jonge mannen verplicht het leger in moesten en elk tegengeluid tegen poetin strafbaar werd, zijn direct anderhalf miljoen russen het land ontvlucht. Veel zitten er nu hier. Net als oekrainers die die oorlog daar zat zijn. En gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:31 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Liever dokters en advocaten dan Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |