abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215846996
https://www.nu.nl/algemee(...)el-slachtoffers.html

quote:
In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Persco om 15.00 uur

twitter

Update 15.06uur
twitter

Update 16.15uur

twitter

Volgens opsporing verzocht was de aanslag dus wel gericht naar de bruidsmodezaak.
En er wordt gezocht naar 2 auto’s. Een champagnekleurige Kia Ceed en een donkerblauwe Toyota Yaris.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 december 2024 @ 16:06:10 #2
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847265
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, het schimmige zit hem vooral in het feit dat ze bij de NOS vrij klakkeloos zaken hebben overgenomen die hier ook al gepost waren, ze zitten daarmee bijna op Telegraaf niveau.

Dat een jurk ook via AliExpress te koop is zegt nog niet eens wat, AliExpress is immers groot geworden met knip- en gapwerk, en vinden het geen enkel probleem zelfs de foto's van het originele product te gebruiken om hun rip-off aan te prijzen.

Dus eerst maar eens zien of het werkelijk AliExpress meuk was.
Vrij klakkeloos, omdat? Ze zullen echt wel even hebben gechecked bij Kvk, Drimble of andere bronnen die openlijk toegangkelijk zijn.

Dat gezeik dat het AliExpress jurken zijn. So what? Zelfs al zou het wel van Aliexpress zijn. Je kunt het passen daar, ze hebben een voorraad. Kunnen het vermaken voor je en het heeft een prijs. Dat gezeik is gewoon gezeur van simpele zielen hier, uit op sensatie.

In China wonen 1.4 miljard mensen. Daar is dus een gigantische markt voor trouwjurken in alle vormen, maten, kwaliteiten. Je zult je verbazen wat kinderhandjes daar allemaal kunnen maken voor ons Westerlingen. Waaronder dus de fraaiste trouwjurken. En 100% zeker dat ze ook produceren voor Europese ontwerpers en bedrijven.
pi_215847346
Justitie is het nu wel verplicht om heel dat bruidswinkel/tandarts gedoe eens goed te onderzoeken.
pi_215847358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:14 schreef -river- het volgende:
Justitie is het nu wel verplicht om heel dat bruidswinkel/tandarts gedoe eens goed te onderzoeken.
Ga er maar vanuit dat dat gebeurt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 december 2024 @ 16:18:50 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215847394
quote]0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Man, man, man, wat ben je toch ook een ontzettende sneeuwvlok.
[/quote]

Geen idee waar dit over ging, maar hou het maar lekker ontopic ipv over mij, meisje.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215847501
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, het schimmige zit hem vooral in het feit dat ze bij de NOS vrij klakkeloos zaken hebben overgenomen die hier ook al gepost waren, ze zitten daarmee bijna op Telegraaf niveau.
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier dingen posten en weg worden gezet als "oh de internetdetectives van Fok" terwijl je een dag later diezelfde dingen in de media leest.
pi_215847564
Dame van de Bruidswinkel wiste alles weer toch van internet mp etc. als je niks te verbergen hebt zou je niet je informatie wissen noch verwijderen toch ? :{ [speculatief] trouwens je kunt drugs verwerken in kleding stoffen :+ [speculatief/]
  donderdag 12 december 2024 @ 16:42:17 #8
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig dat mensen hier dingen posten en weg worden gezet als "oh de internetdetectives van Fok" terwijl je een dag later diezelfde dingen in de media leest.
Omdat de media natuurlijk ook Fok! leest en alles overneemt :Y
  donderdag 12 december 2024 @ 16:44:32 #9
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef michiel_merk het volgende:
Dame van de Bruidswinkel wiste alles weer toch van internet mp etc. als je niks te verbergen hebt zou je niet je informatie wissen noch verwijderen toch ? :{ [speculatief] trouwens je kunt drugs verwerken in kleding stoffen :+ [speculatief/]
Die dame zal vermoed ik kapot zijn van verdriet en compleet lamgeslagen zijn. Die wil -terecht lijkt me- gewoon niet gevonden en lastiggevallen worden met vragen. Als ze slim is zet ze dr telefoon ook gewoon uit.

Dat wissen heeft overigens weinig zin, lijkt me. Dr gegevens liggen toch al op straat.
pi_215847625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Die ze deels ook nog eens domweg hier vandaan gehaald hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215847643
Als je nu een webpagina aanmaakt waar je wat willekeurige dingen over de diverse winkeliers van die panden post, dan acht ik de kans groot dat ze niet eens een SIDN check doen en gewoon zaken van die website gaan quoten, ongeacht het gegeven dat het de grootste nonsens is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 december 2024 @ 16:53:19 #12
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215847697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:44 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Die dame zal vermoed ik kapot zijn van verdriet en compleet lamgeslagen zijn. Die wil -terecht lijkt me- gewoon niet gevonden en lastiggevallen worden met vragen. Als ze slim is zet ze dr telefoon ook gewoon uit.

Dat wissen heeft overigens weinig zin, lijkt me. Dr gegevens liggen toch al op straat.
Ja, verdrietig dat het afgelopen is met haar goudmijntje waar niks van klopt.
Zware criminelen hebben zelden last van schuldgevoelens en schuiven schuld makkelijk af op anderen. Het zijn bovengemiddeld vaak mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Ja, en de criminele vrouwen ook. Die zijn alleen minder snel agressief maar schuldgevoelens zijn er zelden.
pi_215847787
Hopelijk komen er nog meer dokters en advocaten deze kant op. Wat een verrijking voor Nederland
blablablabla
  donderdag 12 december 2024 @ 17:05:30 #14
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847793
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, verdrietig dat het afgelopen is met haar goudmijntje waar niks van klopt.

Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoedens en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.

Het is de vraag of de dames/bruidswinkel betrokken is bij duistere zaakjes. Kan zoals eerder aagegeven ook een signaal zijn aan bekenden van haar, dat ze bijv. eens moeten opschieten met terugbetalen van de geripte coke, of.. of..

quote:
Zware criminelen hebben zelden last van schuldgevoelens en schuiven schuld makkelijk af op anderen. Het zijn bovengemiddeld vaak mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Ja, en de criminele vrouwen ook. Die zijn alleen minder snel agressief maar schuldgevoelens zijn er zelden.
De vraag is of deze dames dus zware criminelen zijn. Mijn vermoeden: nee, totaal niet.

Ik las in ieder geval dat het niet goed met ze ging en gezien er 6 onschuldige doden zijn gevallen, kan ik me niet voorstellen dat ze zich nu opperbest voelen en elke dag een dansje doen uit blijheid.
  donderdag 12 december 2024 @ 17:06:10 #15
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komen er nog meer dokters en advocaten deze kant op. Wat een verrijking voor Nederland
Wordt al jaren heel hard aan gewerkt :Y
  donderdag 12 december 2024 @ 17:08:59 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215847848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoeden en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.

Het is de vraag of de dames/bruidswinkel betrokken is bij duistere zaakjes. Kan zoals eerder aagegeven ook een signaal zijn aan bekenden van haar, dat ze bijv. eens moeten opschieten met terugbetalen van de geripte coke, of.. of..
[..]
De vraag is of deze dames dus zware criminelen zijn. Mijn vermoeden: nee, totaal niet.

Ik las in ieder geval dat het niet goed met ze ging en gezien er 6 onschuldige doden zijn gevallen, kan ik me niet voorstellen dat ze zich nu opperbest voelen en elke dag een dansje doen uit blijheid.
Dat zeg ik toch niet, dat het goed met ze gaat? Maar schuldgevoelens hebben dit soort types niet snel.
En dat deze dame helemaal onschuldig was en het voor een familielid bedoeld was, ik geloof er weinig van.
Veel wijst erop dat de zaak waar ze eigenaresse van was niet klopte.
En het hoe en wat zal later nog wel naar boven komen.
  donderdag 12 december 2024 @ 17:14:31 #17
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215847893
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet, dat het goed met ze gaat? Maar schuldgevoelens hebben dit soort types niet snel.

Dit soort types. Bedoelde je daar "Marokkaanse vrouwen met een bruidsmodezaak' mee?

quote:
En dat deze dame helemaal onschuldig was en het voor een familielid bedoeld was, ik geloof er weinig van.
Veel wijst erop dat de zaak waar ze eigenaresse van was niet klopte.
En het hoe en wat zal later nog wel naar boven komen.
Ik hoop ook dat de waarheid naar boven komt, maar vooralsnog zou het me niets verbazen als deze dames zelf onschuldig zijn, maar misschien dr mannen of de mannen die er kennelijk over de vloer kwamen wel.
pi_215848020
quote:
Liever dokters en advocaten dan Russen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215848137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dat is een conclusie die jij helemaal niet kan trekken. Ik ook niet trouwens, want het enige wat we hebben zijn vermoedens en geen keiharde cijfers of ook maar enige bevestiging.

[..]

Je schiet wel erg in de verdediging voor de bruids/zorgzaak waar duidelijk rare dingen gebeuren.
pi_215848138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef ZarB het volgende:
Is er bij die loodgieter dan ooit bewezen dat hij er daadwerkelijk niks mee te maken had?
Misschien iets uit het verleden, klinkt als een reclasseringsfiguur.
Maar dat het bij DJI fout zit, is al langer bekend, en maakt Nederland onveilig.
pi_215848248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef -river- het volgende:

[..]
Je schiet wel erg in de verdediging voor de bruids/zorgzaak waar duidelijk rare dingen gebeuren.
Nou, juist als het een zogenaamd "goudmijntje waar niks van klopt" zou zijn dan zou het ronduit vreemd zijn als ze ook dingen ondernamen waardoor je zulke wraakacties krijgt, en de Belastingdienst en FIOD gaan niet zo rigoureus te werk bij belastingfraude en/of witwassen.

Los daarvan vind ik het ook wat makkelijk om te stellen dat er niets van klopt, maar als er al iets niet klopt dan zit m dat vooral in het belastingtechnische gedeelte.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215848249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]
Precies, daar heb ik een paar dagen geleden al over gepost. Effe snel wat pakketjes weghalen, er waren mensen die dat deden. Ik zou dat nooit durven, want je weet nooit wie er met je meekijkt en daarnaast is het alleen wat waard als je het daarna verkoopt, maar dan kom je in dezelfde markt terecht als de mensen voor wie die pakketten bedoeld waren en als onervaren nieuwe speler val je meteen op.

Die zullen het lokaas om voor de Scheveningse kust overboord te kieperen wel gratis krijgen, denk je ook niet?
Er is een onderwereld oorlog gaande, met vergaande politiek consequenties. Narcostaat.

Dat begon al met flower power en hasj en wiet. Toen de Turken kwamen brak je opium-oorlog in Amsterdam uit, want die Chinesen losten hun conflicten onderling op, en geen rechercheteam heeft een van die afrekeningen in de jaren '70 ooit opgelost.

Moet jij eens kijken wat voor politieke lijnen met de criminele wereld en corruptie in de bovenwereld (bestuur) daar lopen. Je schrikt je rot.
pi_215848294
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Alle cafetaria's overgenomen en ze kunnen voor geen meter friet bakken. Noem het maar geen last
Raspatat, Vlaamse friet, Aviko uit Hoog en Laag keppel?
U vraagt, wij frituren.
Meestal serveren ze ook babi pangang bij dit nieuwe type Hollandse Chinees, da's dan weer mooi voor de afhaal.
  donderdag 12 december 2024 @ 18:05:10 #24
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215848304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dit soort types. Bedoelde je daar "Marokkaanse vrouwen met een bruidsmodezaak' mee?
[..]
Ik hoop ook dat de waarheid naar boven komt, maar vooralsnog zou het me niets verbazen als deze dames zelf onschuldig zijn, maar misschien dr mannen of de mannen die er kennelijk over de vloer kwamen wel.
Nee, criminelen.
  donderdag 12 december 2024 @ 18:09:10 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215848337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
[..]
Doe niet zo naief :')
pi_215848353
Is er nou wat bekend of niet?
Hoe, wat en waarom?

Mooie Nederlandse tactiek. Spelen op het gevoel, nee eerst uitzoeken, vertragen, stukjes info lekken, tot de emoties gedoofd zijn en dan nooit een officieel statement uitbrengen.
Vakman pur sang
  donderdag 12 december 2024 @ 18:14:20 #27
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215848374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe, wat en waarom?

Mooie Nederlandse tactiek. Spelen op het gevoel, nee eerst uitzoeken, vertragen, stukjes info lekken, tot de emoties gedoofd zijn en dan nooit een officieel statement uitbrengen.
Ah kijk jij had het vast beter gedaan! Zonde dat je je tijd verdoet online, zoveel kennis en kunde die verloren gaat.
pi_215848377
Valt mij op dat naar de media alles heel koest gehouden wordt, ook de namen van betrokken advocaten.

Al weet het metier uiteraard wel wie er op die zaak zitten.

Maar ja, die zitten hier niet, en als ze er zaten zouden ze dit ook niet lekken.
pi_215848429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:14 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ah kijk jij had het vast beter gedaan! Zonde dat je je tijd verdoet online, zoveel kennis en kunde die verloren gaat.
Nee maar ik houd van de VS manier in deze.
Let maar op, altijd binnen een of twee dagen staat er de policechief die gewoon zegt waar het op staat.
“Explosie door toedoen van criminele bendes, ws een explosief X dat tot ontploffing is gebracht, we denken aan een afrekening en doen alles om de daders te pakken”
Meer is het niet.
Vakman pur sang
  donderdag 12 december 2024 @ 18:21:09 #30
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215848447
quote:
Hoe, wat en waarom?

Wat een onzin, er gaat zeker een officieel statement worden uitgebracht.
Wie weet hoor je morgen meer als de 4 verdachten worden voorgeleid waarvan ze worden verdacht.
pi_215848480
quote:
Hoe, wat en waarom?

Rechtszittingen zijn gewoon openbaar, waar heb je het precies over?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 december 2024 @ 18:25:52 #32
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215848502
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook dat. Punt is dat veel mensen het zelf al niet meer volgen als de rechtzaak vele maanden tot een jaar later is. Het is geen headliner meer dan in het nieuws.
  donderdag 12 december 2024 @ 18:29:41 #33
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215848529
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, criminelen.
Die scheidslijn is dunnetjes ....
pi_215848544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ook dat. Punt is dat veel mensen het zelf al niet meer volgen als de rechtzaak vele maanden tot een jaar later is. Het is geen headliner meer dan in het nieuws.
Dus men moet dan maar met officiële statements komen omdat de onderbuik van user Lospedrosa met een korte spanningsboog gevoed dient te worden. Duidelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215848546
quote:
Reken er maar op dat als deze zaak uiteindelijk voor de rechter komt, de rechtszaal vol zit met journalisten, Misschien wordt de rechtszitting wel live uitgezonden op Omroep West.
pi_215848554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Reken er maar op dat als deze zaak uiteindelijk voor de rechter komt, de rechtszaal vol zit met journalisten, Misschien wordt de rechtszitting wel live uitgezonden op Omroep West.
Dat zit er dik in. @Zipportal en ik volgen dan het verslag van Bellemoeke :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215848557
quote:
Die hebben we op dit Nederlandstalige forum inderdaad wel nodig. Om ons een beetje voor te lichten over de verijking van Nederland.
pi_215848568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:33 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Die hebben we op dit Nederlandstalige forum inderdaad wel nodig. Om ons een beetje voor te lichten over de verijking van Nederland.
Hopelijk verrijken ons die dan wel met iets beter Nederlands dan in bovenstaande post.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 december 2024 @ 18:36:01 #39
338319 ZarB
Piña colada
pi_215848607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Soms heb je van die mensen waarvan ze zeggen dat ze te veel tv kijken. Maar er bestaan ook mensen die te weiniv tv kijken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215848622
Mene
quote:

[..]
Meneer wil jury rechtspraak, omdat dat gekoppeld is aan stemrecht.
Iets met autonomen....
Grote kennis van de VS die Lampedroso, en wil dat als heilig ideaal van ons voorland voorspiegelen.

Een onderwereld oorlog waar ze elkaar afmaken, en binnen het reguliere rechstsysteem vallen, en de alternatieve, paralelle samenleving die met jury rechtspraak, gekoppeld aan stemrecht werkt.

Wat voor een samenleving willen Nederlanders eigenlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door yessie234 op 12-12-2024 18:43:32 ]
  donderdag 12 december 2024 @ 18:44:12 #41
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215848679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
'Doe niet zo naief', zegt ie dan.

De Vlaardingse loodgieter alweer vergeten? Tig aanslagen op zijn huis, maar ook aanslagen op panden van 'm waar familieleden woonden. Die familieleden waren zeker ook hartstikke schuldig ergens aan? Zelfs na zn dood gingen de aanslagen door op zn huis.

Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik hier ook niet uit met een moeder en dochter die een bruidszaak runnen.

Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het mij gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.

Maar goed,de politie zal ongetwijfeld de familiebanden wel even napluizen en mijn vermoeden is dat daar wel wat uit zal komen dat niet in de haak is en een en ander zou kunnen verklaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamelenteen op 12-12-2024 18:57:38 ]
pi_215848700
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee maar ik houd van de VS manier in deze.
Let maar op, altijd binnen een of twee dagen staat er de policechief die gewoon zegt waar het op staat.
“Explosie door toedoen van criminele bendes, ws een explosief X dat tot ontploffing is gebracht, we denken aan een afrekening en doen alles om de daders te pakken”
Meer is het niet.
Dat die verklaring dan achteraf niet blijkt te kloppen doet er natuurlijk niet toe, als de sensatiezucht maar instant bevredigd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215848704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

De Vlaardingse loodgieter alweer vergeten? Tig aanslagen op zijn huis, maar ook aanslagen op panden van 'm waar familieleden woonden. Die familieleden waren zeker ook hartstikke schuldig ergens aan? Zelfs na zn dood gingen de aanslagen door op zn huis.

Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik niet uit.

Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.

Maar goed,de politie zal ongetwijfeld de familiebanden wel even napluizen en mijn vermoeden is dat daar wel wat uit zal komen dat niet in de haak is en een en ander zou kunnen verklaren.
Die Vlaardingse loodgieter ben ik niet vergeten.
Systeem is tot het bot verrot, omdat er krachten in de samenleving zijn, die graag koketteren met kennis over het buitenland en elkaar, om de Nederlandse volkscultuur maar niet ter sprak te hoeven brengen.
pi_215848744
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zit er dik in. @:zipportal en ik volgen dan het verslag van Bellemoeke :)
PetraGOAT mag tekenen. Noteer maar in je schriftje. @RamboDirk
  donderdag 12 december 2024 @ 18:51:12 #45
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215848745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik vind het nog niet zo duidelijk. JIj kennelijk wel, dus de vraag is: wat gebeurde er precies en dan bedoel ik geen giswerk. Ik wil bewijs. Keihard bewijs en aantoonbaar. Enkel zeggen 'hier werd geld witgewasssen' voldoet niet.
Dat ze vaak verhuisden van locatie, zegt ook niet zo heel veel.

Mijn vermoeden: iets drugsgerelateerd, bruidsmodezaak/eigenaressen zijn slachtoffer van een wraakactie. Maar bewijzen kan ik het niet. Oh, en de dames die zullen vast wel wat meer weten maar zwijgen als het graf omwille van dr familieleden ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kamelenteen op 12-12-2024 18:59:21 ]
  donderdag 12 december 2024 @ 18:52:25 #46
338319 ZarB
Piña colada
pi_215848757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dus noem mij naief als ik zeg dat ik denk dat het gezinnetje van de inmiddels overleden loodgieter geen criminelen zijn. En hetzelfde sluit ik niet uit.

Deze dames runden voor zover ik kon oordelen al jaren een bruidsmodezaak aan de reviews op Google en aan het instagramaccount te zien. Ik zie hen niet in drugs dealen ofzo. Maar dr mannelijke familieleden daarentegen.. daar zou het gezien de statistieken wat minder van verbazen. Dus mijn vermoeden blijft dat dit een wraakactie betreft waarbij wel vaker onschuldigen gepakt worden om druk te zetten.

Ik heb dat loodgieterverhaal opgezocht een paar artikelen gelezen, maar er is toch helemaal niet zeker dat hij er niks mee te maken had? Hij had ruzie gehad met 1 of andere topcrimineel, was "geen heilig boontje" en hield van een knokpartijtje. Zo'n eenmanszaakje is ook een perfecte prooi voor afpersing .
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215848781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik heb dat loodgieterverhaal opgezocht een paar artikelen gelezen, maar er is toch helemaal niet zeker dat hij er niks mee te maken had? Hij had ruzie gehad met 1 of andere topcrimineel, was "geen heilig boontje" en hield van een knokpartijtje. Zo'n eenmanszaakje is ook een perfecte prooi voor afpersing .
En lekken vanuit een hoek die niet zou mogen.
  donderdag 12 december 2024 @ 19:00:33 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_215848853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Die Ron uit Vlaardingen was geen eenmanszaak, was een flinke loodgieterclub

Maar eens hoor, zeker niet uitgesloten dat hij er niets mee te maken had. In zijn woonomgeving zijn mensen er ook niet zeker van maar is allemaal gevoel en niks bewezen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 12 december 2024 @ 19:02:07 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_215848867
Een bruidsmode verhuurtoko die ook zorg verleent, jaaaa dat is echt bonafide hoor!

Dan weet je toch aan alle kanten dat het verrot is. En zeker na alle aanwijzingen die er nu zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_215848875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:51 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik vind het nog niet zo duidelijk. JIj kennelijk wel, dus de vraag is: wat gebeurde er precies en dan bedoel ik geen giswerk. Ik wil bewijs. Keihard bewijs en aantoonbaar. Enkel zeggen 'hier werd geld witgewasssen' voldoet niet.
Dat ze vaak verhuisden van locatie, zegt ook niet zo heel veel.

Mijn vermoeden: iets drugsgerelateerd, bruidsmodezaak/eigenaressen zijn slachtoffer van een wraakactie. Maar bewijzen kan ik het niet. Oh, en de dames die zullen vast wel wat meer weten maar zwijgen als het graf omwille van dr familieleden ofzo.
Ik hoef helemaal niets te bewijzen en mag posten wat ik wil ( binnen begrijpelijke grenzen) op dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')