Ik wel, maar ja: samen gaan is veel toffer..quote:
Waarvoor?!quote:Op donderdag 12 december 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Yo mensjes en andere gespuis,
Meestal sluiten we de top 2000 af met een meet op de 2e zondag van januari (12 januari dit keer).
Borreltje, etentje, karaoke!
Wil je ook mee? Leuk! Laat even weten waarvoor!
Alle 3 de activiteiten of 2 of 1.quote:
Ah, ok. Dank voor je uitleg!quote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle 3 de activiteiten of 2 of 1.
Karaoke booth moet snel geregeld worden namelijk
Recent beeldmateriaal heeft je niet afgeschrikt? Of heeft je doen beseffen dat de lat niet bijster hoog ligt?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 18 december 2024 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Mag iemand ook gewoon meekijken bij de karaoke?
Mag, het is wel zo dat de karaokebar het aantal mensen telt dat de kamer in gaat en daarvoor de eindrekening opmaakt.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Mag iemand ook gewoon meekijken bij de karaoke?
Wel fair, ze kunnen moeilijk heel precies gaan kijken wie er wel en niet zingen.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag, het is wel zo dat de karaokebar het aantal mensen telt dat de kamer in gaat en daarvoor de eindrekening opmaakt.
Snap ik. Ik wil evt. wel meedoen maar ik vrees dat @peaceman dat niet wil.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag, het is wel zo dat de karaokebar het aantal mensen telt dat de kamer in gaat en daarvoor de eindrekening opmaakt.
Dan doet 'ie toch oordopjes in?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik wil evt. wel meedoen maar ik vrees dat @:peaceman dat niet wil.
Jij komt toch ook Noobie?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan doet 'ie toch oordopjes in?
Nee, sorry. Ik heb na week 53 op zijn minst een maand nodig om bij te komen van jullie.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij komt toch ook Noobie?
En @:tufkac
Of misschien inmiddels @:tufkatufkac
Een maand maar? Ik ben pas begin December weer zoverquote:Op woensdag 18 december 2024 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb na week 53 op zijn minst een maand nodig om bij te komen van jullie.
quote:Op woensdag 18 december 2024 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb na week 53 op zijn minst een maand nodig om bij te komen van jullie.
Welnee, jullie zijn skattiesquote:Op woensdag 18 december 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo erg zijn we nou ook weer niet
Kom danquote:Op woensdag 18 december 2024 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welnee, jullie zijn skatties
Dank voor de uitnodiging, maar ik heb die dag al andere verplichtingen…quote:Op woensdag 18 december 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Lokpost voor
@:Cee
@:Scorpion_17
@:cafca
@:MadMaster
Ga je op wintersport?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zing wel mee vanaf de piste, DJ Ötzi ofzo.
quote:
Nice man, veel plezier! Had dat niet zo gauw achter je gezocht vandaar de vraag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |