Krijg je van wajong geen cadeaubon dan?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:15 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb al jaren geen kerstpakket gehad
Heb zelfs geen Wajongquote:Op donderdag 12 december 2024 09:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijg je van wajong geen cadeaubon dan?
Dit is imo veel beter dan zo een doos met troep die velen zoals ik krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:20 schreef herverwijderd het volgende:
Wij hebben weer zo'n bon die je dan kan omwisselen voor voorgeselecteerde cadeautjes op een website. Ik ruil hem meestal in voor een bon voor een grote webwinkel, dan heb ik meer keus.
Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is imo veel beter dan zo een doos met troep die velen zoals ik krijgen.
Niemand wordt blij van een doos met een Marokkaanse couscous schaal en biologische perensap.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Daar zul je je ongetwijfeld in vergissen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van een doos met een Marokkaanse couscous schaal en biologische perensap.
Je kerstpakket was de doos van pandora?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Straks als de 'feestdagen' voorbij zijn en de lichtjes en versiering zijn opgeborgen dan komen die slopende depressieve kutmaanden januari en februari en dan denk je dat het in maart een soort van voorjaar wordt dan helaas pindakaas want maart ik ook altijd vies, grijs, donker en koud en april kan er wat dat betreft ook wat van.
Hopelijk hebben we in mei dan een soort van voorjaar met een temperatuur dat net aan de 15 graden aantikt, maar dan is het weer die allesbedervende hoerenwind die het kouder maakt.
In juni mag je dan voorzichtig hopen op wat zonnestralen, maar dat valt ook altijd tegen dus het is wachten op juli en augustus, maar dat duurt nog zo lang dus iedereen succes met de koude, donkere rotzooi de komende maanden . En natuurlijk eenzame en licht wanhopige feestdagen allen en heel veel fun met je kerspakket!
Ja zoietsquote:Op donderdag 12 december 2024 16:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je kerstpakket was de doos van pandora?
Wat doe je voor werkquote:Op donderdag 12 december 2024 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Niets. Werk in Belgiė, doen niet aan kerstpakket. Wel 14e maand gehad
Die heb ik ookquote:
Hier gewoon 3k extra loon genot. In Belgiė lachen ze om die kut kerstpakketten in Nederland _0_quote:
Een bonus heeft niks te maken met een kerstpakket. Die heb ik november al gehadquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier gewoon 3k extra loon genot. In Belgiė lachen ze om die kut kerstpakketten in Nederland _0_
Ja leuk in Belgiė 3 x . 13,14 en 15e maand GENOTquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Een bonus heeft niks te maken met een kerstpakket. Die heb ik november al gehad
Hier ook, maar dan van 80 euro. Ik ga er waarschijnlijk een Douglasbon mee kopen.quote:
Ik haal er ook altijd een bon van. Die kados die je via hun website kan bestellen zijn echt achterlijk overpriced.quote:Op zondag 15 december 2024 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan van 80 euro. Ik ga er waarschijnlijk een Douglasbon mee kopen.
Bwoh dat zal vast geen Amerikaanse werkgever zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 09:47 schreef Donna het volgende:
Tijdens een diner in november kregen we een luxe chocoladeletter, een zak kruidnoten en ¤200 Bol bonnen.
We krijgen volgende week nog een rollade.
Mocht de secretaresse kiezen??quote:Op woensdag 18 december 2024 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
Kerstpakket ontvangen..
er werken hier meer dan 90% mannen, krijg je een soort kaarsmaakset en een of andere vrouwelijke handtas achtig ding, wtf man.
Dergelijke pakketten zijn vaak samengesteld door een HR muts van het type "gek mens ben ik toch"quote:
Zo kregen wij eens een fietstas met fietsroutes. 80% van het bedrijf is onder de 30. Tja...quote:Op woensdag 18 december 2024 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
Kerstpakket ontvangen..
er werken hier meer dan 90% mannen, krijg je een soort kaarsmaakset en een of andere vrouwelijke handtas achtig ding, wtf man.
Topic kan wel dicht dit pakket wint.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:45 schreef Rozevla het volgende:
Een doos palingen gehad van een klant @:flippingcoin
Die havermout kun je nog in je smoothies kieperenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:17 schreef Karina het volgende:
Ik had:
Het 'grote' kado wat er ieder jaar bij zit was dit jaar een blender om smoothies en zo te maken. Verder
• een zak havermout - geen idee wat ik daar mee moet
• chocola
• organic rice chips - bah
• mix voor Amerikaanse pannenkoeken - beetje gek
• flesje sap
• en een sneeuwbal met een lichtje erin met logo erop.
Met de blender ben ik wel blij die heb ik nog niet, de rest... beetje willekeurige meuk. De sneeuwbol is wel grappig maar dat zet je in de kast en kijk je nooit meer naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |