Spotted dickquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Beef Wellington, Full English, de trifle.... shepherd's pie... yorkshire pudding
Voor echte verfijning moet je naar een michelinster restaurant, niet naar een aziatische toko hoe lekker die ook is trouwens.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
GrieksOvergewaardeerd tokkievoer met hun bergen gegrild vlees en patat.
Indonesisch, Japans, Vietnamees, Koreaans, Thais dat is waar de verfijning en de smaak zit, mensen.
Leer proeven.
Alleen de vreetschuren in Nederland kennen en dan doen alsof je wereldkeukenkenner bentquote:Op donderdag 12 december 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
GrieksOvergewaardeerd tokkievoer met hun bergen gegrild vlees en patat.
Indonesisch, Japans, Vietnamees, Koreaans, Thais dat is waar de verfijning en de smaak zit, mensen.
Leer proeven.
De boterkoek is misschien wel de beste zoete snack ter wereld.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nederland verdient de laagste plaats met zijn stomme stamppotten en zetmeelbommen.
Een gegrild visje eten op een Grieks eiland maakt het niet veel beter hoor TS.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen de vreetschuren in Nederland kennen en dan doen alsof je wereldkeukenkenner bent
Dit. En Argentinië veel hoger.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef GerryDV het volgende:
Indonesië had natuurlijk gewoon op 1 gemoeten.
Is die Ethiopische prut met een stuk brood wel echt eten danquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meeste zijn snacks/zoetigheid. Ik dacht dat het om echt eten ging.
Ik kan je van harte de kolokhitokeftedes, stifado en mavromatikasalata aanraden, maar die vind je waarschijnlijk niet in de Fusion Plaza.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een gegrild visje eten op een Grieks eiland maakt het niet veel beter hoor TS.
Krijg nu al last van mijn darmen, of is dit nadat mijn voorganger er last van had?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Maar niet Ethiopië
Ethiopië is echt het enige land ter wereld dat een nationaal gerecht heeft waarbij je gelijk liever een hutspot eet
[ afbeelding ]
Bedoel je op zijn Grieks?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:31 schreef Hexagon het volgende:
Eens, Grieks vind ik ook het lekkerst
Ethiopie mag wel hoger
Toeristenvoer?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:12 schreef Richestorags het volgende:
Ladingen wit brood, gefrituurd voedsel (hallo croquetas), pimientos de Padron, gare tapas, bocadillos, in liters olijfolie gefrituurde slappe friet, ensalada mixta, tortilla. Mijn hemel.
Misschien dat het in Zuid Spanje beter is..
Veelvliegende instagrammers in hun ontembare zucht naar lokale authenticiteit hebben bedacht dat elk land zijn eigen keuken moet hebben, een restaurantkeuken weltverstaan want het bestaat immers voor hen. Maar nationale keukens zijn een 19e eeuwse ontwikkeling net als restaurants, en het verarmde Nederland importeerde de Franse vinding van het restaurant samen met de Franse keuken. Een Nederlandse restaurantkeuken heeft nooit bestaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef TornadoDK het volgende:
Ik woon in Griekenland en ik ben het hier niet mee eens, gore meuk hier.
Wat is de Nederlandse keuken? Ik kan alleen maar stampot bedenken
Ja, dat verbaasde me ook, want van alle landen waar ik op vakantie geweest ben, vind ik de Litouwse keuken misschien wel de lekkerste.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef KvanG het volgende:
Litouwen staat op 38. Het is maar dat jet het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |