SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeee, geen Wham meerquote:Op woensdag 11 december 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als hij het niet door heeft
Whammmmm
D’r overheen![]()
![]()
![]()
Fijne vlucht en vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
Vlieg met me mee naar de regenboograinbow
Regenbolkvlag!![]()
![]()
Ik geef je iets hards jaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Last christmusss
I gafe u mij hard![]()
![]()
![]()
Dat heb je zelf in de hand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets kloppends.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joh!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paul was niet zo politiek correct![]()
![]()
Das wel hard jaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Chinese moon cake?
(In dit filmpje hakt iemand er een mes op kapot!)
![]()
![]()
Die zou deze dagen zo keihard gecanceld wordenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kaatje is lief maar ben toch echt getrouwd met iemand die geen kaatje heetquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, @greysbones je zit me op de hielen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaatje is lief maar ben toch echt getrouwd met iemand die geen kaatje heet![]()
![]()
Kaatje Tippel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaatje is lief maar ben toch echt getrouwd met iemand die geen kaatje heet![]()
![]()
1,2quote:Op woensdag 11 december 2024 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, @:greysbones je zit me op de hielen
I’m coming for you
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar moet ik mijn maatregelen op nemen.... BOLK!!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lecker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Punten and gebolkt door recalculated.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-11 10:22:44
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 1875 146 46 8369 0.22
2 FreshFruit 760 25 0 2074 0.37
3 Dr.Mikey 330 6 19 677 0.49
4 mario390 324 66 13 467 0.69
5 KillemWieft 299 39 70 351 0.85
6 hemarookworst 269 23 4 1163 0.23
7 AardappelSchotel 193 29 26 1064 0.18
8 HappyCharly 175 64 20 843 0.21
9 gebrokenglas 164 35 11 1556 0.11
10 greysbones 141 30 22 1604 0.09
11 Pinnenmutske 121 0 7 839 0.14
12 kree 95 0 0 208 0.46
13 Soury 93 2 1 170 0.55
14 MizzezAmy 85 0 0 600 0.14
15 loveyoulongtime 84 7 16 434 0.19
16 444 77 0 0 3180 0.02
17 mascara-klodder 71 38 0 156 0.46
18 ToT 67 17 1 1285 0.05
19 Lovely 62 4 0 1575 0.04
20 maily 49 4 0 1033 0.05Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je zit me wel heel erg op de hielen. 😬Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Katers.quote:
Niet mauwen, maar koffie drinken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zonder mauwen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit geeft lege mok aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet mauwen, maar koffie drinken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wok on the wildside.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Shii.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow. Dat was niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft lege mok aan.
Maar jij hebt vaak genoeg koffie ingeschonken, dus, even een lekker AI-bakkie:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuke grappige tekeningen vaak.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Lang niet meer naar gekeken, maar ik moest er gelijk aan denken!![]()
![]()
De onverwachte momenten zoals die honkbalknuppel zijn geweldig!quote:
Dat hondje is ook humor!
Die kitten soms ook wel.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dat was niet helemaal de bedoeling.
Maar jij hebt vaak genoeg koffie ingeschonken, dus, even een lekker AI-bakkie:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou de laatste tijd moet ik hem juist steeds wakker maken!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dit hoe mini jou wakker maakt,
?![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Woef.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die Justin is ook veel te rap
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er valt niet tegen op te bolken gewoonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Justin Bolkmeister.quote:I'm surrounded by morons!
Hij is er erg goed in ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Er valt niet tegen op te bolken gewoonI'm surrounded by morons!
![]()
1
2
3nr user score gisteren vandaag totaal ratio
1 JustinK 1875 146 46 8369 0.22Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
1 JustinK 1875 146 46 8369 0.22![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
9 gebrokenglas 164 35 11 1556 0.11
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ik greys maar voorblijf, dat is al heel mooi deze maand
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
Mooie afroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Kerstpakket. Benieuwd wat er dit jaar weer in zit voor onzindingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij een kerstboom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soepstengels,ragoutbakjes en zulks.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstpakket. Benieuwd wat er dit jaar weer in zit voor onzindingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja, daar heb je nog wat aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef JustinK het volgende:
Gewoon een online tegoedbon weer hier denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, die dingen eet ik normaal nooit.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soepstengels,ragoutbakjes en zulks.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Liggen vervolgens een halfjaar in de kast en dan gooi je ze weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die dingen eet ik normaal nooit.
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liggen vervolgens een halfjaar in de kast en dan gooi je ze weg.Echt he!
Hoewel Mini-ToT wel dol op soepstengels is.![]()
Ja, zo gaat het wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liggen vervolgens een halfjaar in de kast en dan gooi je ze weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb ook best leuke pakketten gehad trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en soms vreet je er wat van als je écht niks meer in huis hebt om je vreetkick te stillen en de winkels al gesloten zijn, en dan baal je terwijl je het zit te vreten.![]()
![]()
Zoals?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook best leuke pakketten gehad trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
Ja en soms vreet je er wat van als je écht niks meer in huis hebt om je vreetkick te stillen en de winkels al gesloten zijn, en dan baal je terwijl je het zit te vreten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had 1x echt een waanzinnig goede, meestal matig, en 1x was het een mok met een kruidenzakje om zelf glühwein te maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook best leuke pakketten gehad trouwens.
Oh en een keer een fles Kirsch Royal.![]()
Laat ik mij beroepen op mijn zwijgrecht...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik mij beroepen op mijn zwijgrecht...![]()
![]()
![]()
Hou het maar bij kippensoepquote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik mij beroepen op mijn zwijgrecht...![]()
![]()
* gebrokenglas pakt snel een kop koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, die zijn allang weer thuis.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb nog kruidnotenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die zijn allang weer thuis.![]()
![]()
Alles voor een high tea met servies erbij.quote:
Een horloge.
Grote fles JPG eu de toilette met badschuim.
Een succesagenda van dik leer.Die mijn vader echt jaren heeft gebruikt.
Dat waren wel een beetje out of the box pakketten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo onderweg naar Duiven naar de Kerstshow. Hopelijk is het daar niet te druk nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja dat is wel wat anders dan wat wij krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles voor een high tea met servies erbij.
Een horloge.
Dat waren wel een beetje out of the box pakketten.
Maar goed er zijn ook bedrijven die niets doen met kerst, dus klagen is eigenlijk niet gepast.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zei de muis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's de kwamitatief mindere versie van .TIF eau de toilette met badschuim!quote:Op woensdag 11 december 2024 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles voor een high tea met servies erbij.
Een horloge.
Dat waren wel een beetje out of the box pakketten.![]()
![]()
Roekoequote:Op woensdag 11 december 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo onderweg naar Duiven naar de Kerstshow. Hopelijk is het daar niet te druk nu.![]()
JPG eu de toilette is nogal compact denk ik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
PNG eu de toilette is van hogere kwaliteit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En TIF dus!quote:Op woensdag 11 december 2024 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
PNG eu de toilette is van hogere kwaliteit![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de kwamitatief mindere versie van .TIF eau de toilette met badschuim!
Koekoekoequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:12 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Hee man!
![]()
Daar is Robquote:Op woensdag 11 december 2024 11:12 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Zou het nu niet meer kopen,net als JOOP!quote:Op woensdag 11 december 2024 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die!
Nooit geroken, wel zien staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:12 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee ben er ook wel klaar mee met diequote:Op woensdag 11 december 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou het nu niet meer kopen,net als JOOP!![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dorp in Friesland.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chabot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn vader Bart.quote:
Splinter is een ratOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Haaaaiquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee gewoon rioolquote:
En dan iedere keer knokken met de ShredderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ninja turtles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga vanmiddag lekker treinen. Nu al zin in
(geen sarcasme)Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Genietenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker treinen. Nu al zin in![]()
![]()
Hey Rob
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dit hippe taal voor sexytime?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
(geen sarcasme)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk, want daar draait het leven omquote:
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, want daar draait het leven omVoortplanten als een malle!
![]()
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
(geen sarcasme)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff lekker treinenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Met diverse heren die achter elkaar staan?
Tjoooee tjooooeeeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik houd van de trein, serieus. Lekker de wereld aan je voorbij zien gaan, boekje lezen.quote:Trotste mama van Ambar
Laterzquote:Op woensdag 11 december 2024 11:29 schreef Rob het volgende:
maar weer eens wat nuttigs doen..
Fijne voortzetting![]()
![]()
Mijn fout,ik las trainen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van de trein, serieus. Lekker de wereld aan je voorbij zien gaan, boekje lezen.
Ik en trainen zou ik idd zeker niet gelovenquote:Trotste mama van Ambar
Ik wens u hetzelfde.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:29 schreef Rob het volgende:
maar weer eens wat nuttigs doen..
Fijne voortzetting
Al wil ik wel een mini trampoline om te kunnen bouncen in huisTrotste mama van Ambar
Niet lachen.quote:
Meer koffie?I'm surrounded by morons!
Jammer, koffie.I'm surrounded by morons!
Bolk die huilemoji!I'm surrounded by morons!
Goedemorgen Amy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt al beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: