Klopt, je ontdekt telkens weer nieuwe.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hersenloos vond ik ze niet, heel veel verborgen (woord en verwijzing) grappen.
Wauwwwwwquote:
Ontbijtje?quote:
Ik had ze allemaal goedquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker, dank je.quote:
Waar is @mailyquote:
Hoe moet ik dat nou weer weten?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weer weten?
3 Shirleys voor je topicquote:Op woensdag 11 december 2024 06:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.quote:
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaanquote:
O jemig wat goed van @Superbadeendjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat je niet zat te missen dat eend vroeg was opgestaan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jemig wat goed van @:Superbadeendje![]()
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb de hele nacht wakker gelegen, geen oog dicht gedaan.
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
In de zenuwen dat je de wekker niet zou horen?
Dan proberen daar iets aan te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn dag/nacht ritme is aardig naar de klote.
Werkt niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dan proberen daar iets aan te doen
Heb je geen handen meer ofzow?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier? Kan je mij een beetje verzorgen etc.
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weleens een badeend met handen gezien?
Kwaakgestuurd toetsenbordquote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hij typt dit met zijn neus bedoel je te zeggen?
Of met zijn snavel![]()
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.quote:
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar ik ben nog niet op krachten.
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mooi , de rest komt vast tzt.
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vandaag voor het eerst dat ik merk dat het beter gaat. Dus nog niet te hard juichen.
Broodje smerenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je het al... je kan vast zelf je ontbijt klaarmaken toch?
Je kan niet lopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mijn handen mankeert niet veel maar aan mijn benen wel.
Binnenshuis ging net.quote:
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.quote:
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijkquote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel,zij het dat het veel energie kost.
Rustig naar de appiequote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh gelukkig , je kan iig lopen , dat is toch wel belangrijk
Dat durf ik nog niet echt, misschien overmorgen ofzo.quote:
quote:
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentjequote:
Ik ken ze van Achterwerk in de kast , Roos met haar buurmannen en de roze koekenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, wij noemden ze ook moesselientjes. na elke wedstrijd eentje
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koekquote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag ze altijd lekker vinden hoor.
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze koeken, die blijf ik lekker vinden
Dan ga je toch voor zure matten?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Iets lekker vinden en iets eten.zijn verschillende dingen hequote:Op woensdag 11 december 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je genoeg van te zoete koek
Het is voor mij ook alweer een tijdje geleden, bij de bakker zie ik ze ook, die zijn dan natuurlijk minder fabrieksmatig, maar ik prefereer toch nog steeds de Glacé koeken.quote:
Asjeblieft, hoop dat het je lekker smaaktequote:
Beetje nostalgie ook, vind ikquote:Op woensdag 11 december 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet ze niet vaak, maar vind ze ook lekker
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.
Misschien nu wel maar het was altijd wel een leuke quizvraag.quote:
lolquote:Op woensdag 11 december 2024 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien nu wel maar het was altijd wel een leuke quizvraag.
Waar komt de naam gestampte muisjes vandaan is ook een leuke.quote:
Ook ja , en zo heb je er meerquote:Op woensdag 11 december 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar komt de naam gestampte muisjes vandaan is ook een leuke.
Alleen maar van de zwangere vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die weten dat de roze kleur van luizen wordt gemaakt.
Dat wordt van anijszaad gemaakt en dat zaadje heeft een steeltje. Met een beetje fantasie kan je daar een muisje in zien.quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen grapjasquote:Op woensdag 11 december 2024 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt van anijszaad gemaakt en dat zaadje heeft een steeltje. Met een beetje fantasie kan je daar een muisje in zien.
Voor de rest da, leren zij er ook weer wat bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen grapjas
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de rest da, leren zij er ook weer wat bij.
Ik vind dat soort wetenswaardigheden wel leuk om te weten.quote:
Zijn ze ookquote:Op woensdag 11 december 2024 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wetenswaardigheden wel leuk om te weten.
Dus we zijn aan elkaar gewaagd.quote:
Dat weet ik niet maar ik vind het wel leuk zo nu en dan die weetjesquote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus we zijn aan elkaar gewaagd.
Oorsprong van spreuken en gezegdes of waarom bepaalde dingen bij de feestdagen horen...quote:Op woensdag 11 december 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik vind het wel leuk zo nu en dan die weetjes
Okay iedere zijn dingquote:Op woensdag 11 december 2024 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oorsprong van spreuken en gezegdes of waarom bepaalde dingen bij de feestdagen horen...
Ieder zijn afwijking bedoel je.quote:
Juist jaquote:Op woensdag 11 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder zijn afwijking bedoel je.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
beestjes https://www.hln.be/dieren(...)oto-maakte~a86a4250/
Ze willen de foto's niet laten doorlinken
Wat denk jij,quote:
Whuuuttt?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij,
vrouwen die zich niet zedig genoeg kleden krijgen toch wel terecht 15 jaar tot mogelijk de doodstraf? Daar is niets mis mee toch?
Hoezo whuutttt? Dacht dat jij het er wel mee eens zou zijnquote:
Ik zat nog bij het eekhoorntjequote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo whuutttt? Dacht dat jij het er wel mee eens zou zijn
https://www.nu.nl/buitenl(...)ls-niet-naleven.html
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
beestjes https://www.hln.be/dieren(...)oto-maakte~a86a4250/
Ze willen de foto's niet laten doorlinken
Ouwe kerstbalquote:Op woensdag 11 december 2024 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE is niet gek, hij is een kerstbal.
[ afbeelding ]
Allebei goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ze zoent worden ze een paard op een witte prins, of zoiets
quote:
Oke, jou moeten ze cancellen, per directquote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet waar.quote:
Does lievquote:Op woensdag 11 december 2024 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, jou moeten ze cancellen, per direct
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Soms wint de schildpadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Moet jij zeggenquote:
Een WITTE prins, doe eens inclusief ofzoquote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet blij vanquote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien en kan daar slecht tegen.
Sorryquote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien en kan daar slecht tegen.
Hoe ga je dit nou weer goed maken?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Merk dat ik een iets andere versie ken, daar gaat de ooievaar eraan
Nu die andere nog.quote:
Die dus.quote:
Klassiekertjequote:
Ik ben die lui gisterenavond tegen gekomenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Pleur op met je kutkonvooi,
ik ben fietser en rijd gewoon door ja
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben die lui gisterenavond tegen gekomen
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?
Lawaaischoppers waren hetquote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel even duidelijk gemaakt wat je van ze vond voor je gewoon doorfietste he?
We gaan Amerikaanse toestanden krijgen met die hele colonnes, ..er gaat toch ook een trein vanaf Schiphol naar Den Haag? ... en dat voor zo'n president uit Portugalquote:
Ronniequote:
Samen met Husker Du en Ramones was Ronnie James Dio het hardste dat ik hoorde waar ik bij was. Backstage Pinkpop in jaren 80.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Vogels.......
Of..................![]()
Apartquote:Op woensdag 11 december 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Vogels.......
Of..................![]()
Ooit gemaakt voor een internet vriend die een geweldige Kermit imitatie deed. Hij zong Eric Clapton's 'Cocaine' met een Kermit stem. Vandaar dat witte spul op zijn bovenlip. Om de nadruk op drugsgebruik te leggen heb ik er ook maar een jonko in gefrommeld Het is nog steeds in gebruik als een emotequote:
Hij is goed gelukt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ooit gemaakt voor een internet vriend die een geweldige Kermit imitatie deed. Hij zong Eric Clapton's 'Cocaine' met een Kermit stem. Vandaar dat witte spul op zijn bovenlip. Om de nadruk op drugsgebruik te leggen heb ik er ook maar een jonko in gefrommeld Het is nog steeds in gebruik als een emote
Dat kan je wel aan tonja overlaten.quote:
Echt welquote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan tonja overlaten.
Ik ben alleen maar goed in technisch tekenen.quote:
Dat is wel wat anders iddquote:Op woensdag 11 december 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar goed in technisch tekenen.
Er was een dag dat ik het ook niet kon maar alles valt te leren.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders idd![]()
Maar ook iets wat niet iedereen kan
Dat is waar, maar je moet er gevoel voor hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een dag dat ik het ook niet kon maar alles valt te leren.
Het was heel gezellig...quote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Avonds![]()
Hoe het is het hier?
Dan ga ik wel weer mijn konijnenhok inquote:
Ja maar...quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer mijn konijnenhok in
staat het nog buiten?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
mag je niet in het tuinhuisje nu? als het zo koud is ....quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat het gezellig was tot ik hier postequote:
Dat is mijn konijnenhokquote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
mag je niet in het tuinhuisje nu? als het zo koud is ....
Zo zei ik dat helemaal niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat het gezellig was tot ik hier poste
Dat is zowel correct alsmede waarquote:Op woensdag 11 december 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
ow ....
dan heb je gelukkig gezelschap
Wel gezellig dat jij er ook bentquote:Op woensdag 11 december 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zei ik dat helemaal niet.
Ik mistte je al maar dat kan ook zijn omdat ik in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gezellig dat jij er ook bent
Ik mis ook weleens een TTquote:Op woensdag 11 december 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mistte je al maar dat kan ook zijn omdat ik in het ziekenhuis lag.
Moet je in Assen zijn.quote:
Toen werd het zeker knusquote:Op woensdag 11 december 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat het gezellig was tot ik hier poste
Dat doe je goedquote:Op donderdag 12 december 2024 06:36 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/deedydas.bsky.social/post/3lcxliqifqr27
Nog even oefenen
Leuke UI SBEquote:
Hoi hoi was ff de hort op naar de actionquote:
Ah! Daar moet ik ook nog ff heen. Maar geen zin nuquote:Op donderdag 12 december 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi was ff de hort op naar de action
Het was er boven wonder lekker rustig, weer eens wat anders dan de drukte die er normaal is.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah! Daar moet ik ook nog ff heen. Maar geen zin nu
Ik was er voor sinterklaas met mijn kleindochter en zij zag al die mensen met karren vol met meuk , dat was een wijze les om voorlopig ff alleen te gaan want ze gooide van alles in mijn mandjequote:Op donderdag 12 december 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was er boven wonder lekker rustig, weer eens wat anders dan de drukte die er normaal is.
O jee, ze dacht wat die kunnen kan ik ook en beter, gooi het gewoon bij oma in de karquote:Op donderdag 12 december 2024 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was er voor sinterklaas met mijn kleindochter en zij zag al die mensen met karren vol met meuk , dat was een wijze les om voorlopig ff alleen te gaan want ze gooide van alles in mijn mandje![]()
Ja dat was een slecht voorbeeldquote:Op donderdag 12 december 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ze dacht wat die kunnen kan ik ook en beter, gooi het gewoon bij oma in de karSlim wel
quote:
Feli kerel ook namens mijn parkiet.quote:
Gefeliciteerd Chufiquote:
Dat je maar een grote jongen mag worden.quote:
Wauw, lekker hoor. Hoe gaat het niet verder met je?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Vannacht ruim 15 uur geslapen, volgens mij had ik wat in te halen.
Ik vind dat helemaal niet lekker, wil gewoon een normaal ritme hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, lekker hoor. Hoe gaat het niet verder met je?
Een keertje lang slapen vindt je niet fijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet lekker, wil gewoon een normaal ritme hebben.
Ik zal het nodig gehad hebben maar fijn vind ik het niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keertje lang slapen vindt je niet fijn?
Je lichaam zal nog wel veel rust nodig hebben dan.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het nodig gehad hebben maar fijn vind ik het niet.
De arts zei al dat ook al kan ik het ziekenhuis uit ik er deze maand nog wel zoet mee ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lichaam zal nog wel veel rust nodig hebben dan.
Je hebt nogal wat achter je kiezen gehad.
Daarom moet je het ook maar gewoon laten gebeuren SBE, je lichaam heeft het nodig schijnbaarquote:Op donderdag 12 december 2024 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De arts zei al dat ook al kan ik het ziekenhuis uit ik er deze maand nog wel zoet mee ben.
Klopt wat je zegt maar dat houdt niet in dat ik het ermee eens ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook maar gewoon laten gebeuren SBE, je lichaam heeft het nodig schijnbaar
Moet je mij nu weer overtreffen?quote:
Ik was bij jou in de buurt. dus moest echt even bijslapen in de treinquote:Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je mij nu weer overtreffen?
Zeg je nu dat je van mij moe wordt?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was bij jou in de buurt. dus moest echt even bijslapen in de trein
Man, weet je niet hoe eng?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je van mij moe wordt?
Niet echt maar ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:
Dat is waar. Maar soms is het gewoon beter je er aan over te geven.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar dat houdt niet in dat ik het ermee eens ben.
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef Deisyy het volgende:
De slechtste slogan van 2024
[ afbeelding ]
Terwijl het gewoon de leukste van 2024 is.
Waar heb je courgette in gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Spaghetti Carbonara it was, met een hele courgette
Heel veel mooier dan met?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]
Nou dat dusquote:Op donderdag 12 december 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ik kan mij er iets bij voorstellen.
Ja ik weet het, het is vloeken in de Italiaanse kerk, maar wel erg lekker en gezond natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je courgette in gedaan?
Toch niet in de carbonara he![]()
Noem het wat je wil, alleen geen carbonaraquote:Op donderdag 12 december 2024 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is vloeken in de Italiaanse kerk, maar wel erg lekker en gezond natuurlijk.
Het was mijn vraag, maar ik ben het met je eens, die wings voegen niet echt iets toe.quote:
Euhh wie is dit?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]
Oke, dan noem ik het spaghetti carbonara met courgettequote:Op donderdag 12 december 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem het wat je wil, alleen geen carbonara
Die ken ik niet. Zal Google eens ff vragenquote:
Leuk hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook niet, weet wel wie Jutta is. Misschien eens wat minder bolkenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Een schaatser. Geen wonder. Dat kijk ik nooit 🤣
Als jij weet dat ik veel bolk. Dan ben jij net zoveel tijd kwijt met het lezen daarvanquote:Op donderdag 12 december 2024 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet wel wie Jutta is. Misschien eens wat minder bolken
Beter, veel mooier is ook gewoon lelijk. Heeft ze helemaal niet nodig. Gelukkig ook geen valse wimpers en dikke wenkbrauwenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij weet dat ik veel bolk. Dan ben jij net zoveel tijd kwijt met het lezen daarvan
Zie dat je op de 12de plaatst staat. Je bolkt lekker meequote:
Ja elke dagquote:Op donderdag 12 december 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat je op de 12de plaatst staat. Je bolkt lekker mee
O lekker. Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lui geweest.. Grote friet met satésaus en een frikadel speciaal
A lekker nagenieten is ook fijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, maar het zit er al in... lig nu uit te buiken
En die lipjes? Zijn die echt?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, veel mooier is ook gewoon lelijk. Heeft ze helemaal niet nodig. Gelukkig ook geen valse wimpers en dikke wenkbrauwen
Denk dat daar wel een spuitje in zit, maar het niet overdrevenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die lipjes? Zijn die echt?
Sorry hoor, en gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??
Naar familiequote:Op donderdag 12 december 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu over wat anders hier is geen DTS
Wie gaat er nog wat leuks doen met de 🤶
Lekker man, puhtatquote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lui geweest.. Grote friet met satésaus en een frikadel speciaal
Dat vroeg ik me ook al af, ze is sowieso een mooie dame, helemaal zonder die dikke eyeliner.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die lipjes? Zijn die echt?
Feliquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??
Wat mooi zeg, met die verlichte bootjes!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijke avond voor een wandelingetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chufiquote:
Een blonde dingesquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daarquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Hey GGquote:
Gezellig GG.quote:
Ziet er gezellig uit.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijke avond voor een wandelingetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter schoppen ze daar hun ruzie en niet hierquote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daar
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter schoppen ze daar hun ruzie en niet hier
Het is elk jaar weer zo leuk om te zien, love itquote:Op donderdag 12 december 2024 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mooi zeg, met die verlichte bootjes!
Het is wel een mooie damequote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
Vreselijke vent ,. daardoor zie ik die Jutta toch ook wel anders nuquote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie dameEn kan goed schaatsen.
Die vriend van haar heb ik zo mijn bedenkingen bij
Snap ik ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijke vent ,. daardoor zie ik die Jutta toch ook wel anders nu
Die snap ik nietquote:Op donderdag 12 december 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu over wat anders hier is geen DTS
Wie gaat er nog wat leuks doen met de 🤶
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem raar en eng, ik heb ook zo mijn twijfels over hem en daardoor nu ook over haar.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie dameEn kan goed schaatsen.
Die vriend van haar heb ik zo mijn bedenkingen bij
Ik snap ook niet helemaal wat hem zo aantrekkelijk maakt voor haarquote:Op donderdag 12 december 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem raar en eng, ik heb ook zo mijn twijfels over hem en daardoor nu ook over haar.
Trumpet dus dan weet je het welquote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daar
Volgens Jut is het een schatjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |